|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:27 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:28 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop nej gonk *gömmer sig backom prrnill*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:28 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop nej gonk *gömmer sig backom prrnill* *tittar på* du kan ta det lugnt, han är ju inte här. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:29 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop nej gonk *gömmer sig backom prrnill* *tittar på* du kan ta det lugnt, han är ju inte här. 3nodding men du för hjälpa mig syrran gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:31 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop nej gonk *gömmer sig backom prrnill* *tittar på* du kan ta det lugnt, han är ju inte här. 3nodding men du för hjälpa mig syrran gonk jaja, men han är iallafall inte här nu. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:34 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop nej gonk *gömmer sig backom prrnill* *tittar på* du kan ta det lugnt, han är ju inte här. 3nodding men du för hjälpa mig syrran gonk jaja, men han är iallafall inte här nu. 3nodding näe tur xp *krama om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:35 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop nej gonk *gömmer sig backom prrnill* *tittar på* du kan ta det lugnt, han är ju inte här. 3nodding men du för hjälpa mig syrran gonk jaja, men han är iallafall inte här nu. 3nodding näe tur xp *krama om* *kramar tillbaka* 3nodding det fixar sig nog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:38 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop nej gonk *gömmer sig backom prrnill* *tittar på* du kan ta det lugnt, han är ju inte här. 3nodding men du för hjälpa mig syrran gonk jaja, men han är iallafall inte här nu. 3nodding näe tur xp *krama om* *kramar tillbaka* 3nodding det fixar sig nog. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:38 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill jiminijon vad tror du jag gör stare ... men han lyssnar inte eller ? nope gonk ajdå. inte bra, inte bra. näe precis,bra någon som lyssnar! whee sweatdrop spelar ju iofs ingen roll om jag lyssnar, han vill nog äta din arm iaf. sweatdrop nej gonk *gömmer sig backom prrnill* *tittar på* du kan ta det lugnt, han är ju inte här. 3nodding men du för hjälpa mig syrran gonk jaja, men han är iallafall inte här nu. 3nodding näe tur xp *krama om* *kramar tillbaka* 3nodding det fixar sig nog. whee så..*sätter sig ned* allt bra med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:40 am
I am here... coolt att man hittade hit... All thanks to Yannah ^_^ hehe
...nåja.. kanske skulle få J-cult hit också.. om den inte redan finns.. *går och kollar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:41 am
prrnill så..*sätter sig ned* allt bra med dig? nja,mår inte så bra*suck* sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:48 am
jiminijon prrnill så..*sätter sig ned* allt bra med dig? nja,mår inte så bra*suck* sj? varför inte? jag mår väl sådär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:50 am
prrnill jiminijon prrnill så..*sätter sig ned* allt bra med dig? nja,mår inte så bra*suck* sj? varför inte? jag mår väl sådär. tror jag har lite feber...igen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:51 am
jiminijon prrnill jiminijon prrnill så..*sätter sig ned* allt bra med dig? nja,mår inte så bra*suck* sj? varför inte? jag mår väl sådär. tror jag har lite feber...igen.. eek inte bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 10:53 am
prrnill jiminijon prrnill jiminijon prrnill så..*sätter sig ned* allt bra med dig? nja,mår inte så bra*suck* sj? varför inte? jag mår väl sådär. tror jag har lite feber...igen.. eek inte bra. näe tror att det är din feber whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|