Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 73 74 75 76 77 78 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Fire Vixens

PostPosted: Thu Jul 05, 2007 5:08 am

beter laat dan nooit
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 1:21 pm

Ja, maar van de Guild Owner mag je meer verwachten XD

kittyocean
Captain

Fire Vixens

PostPosted: Sun Jul 08, 2007 3:00 am

maar aangezien ik nieuw ben heb ik nog geen verwachtingen dus is het niet erg biggrin
PostPosted: Fri Jul 13, 2007 5:38 am

hallo, ik ben Arwin en ik ben hier via een vriend van me (GreatTidus).
ik ben 15 jaar en wordt over 3 maanden 16.
fet cool dat er ook een Nederlandse Guild is,
nou misschien post ik nog een keer wat en tot later..

QuickFighter

candy_loves_candy

PostPosted: Fri Jul 13, 2007 6:58 am

Welkom 3nodding
PostPosted: Fri Jul 13, 2007 11:02 am

Welkom en wauw, steeds meer jongens XD wij meiden beginnen in de minderheid te komen!!

kittyocean
Captain

[KH]Sasuke

PostPosted: Sun Jul 15, 2007 1:50 am

Tjah^^
Recruiten dan maar kitty <3
PostPosted: Sun Jul 15, 2007 2:03 am

Ik denk dat het dan een vereiste is dat je dan BUITEN de Guild komt XD

kittyocean
Captain

Artorium

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 8:12 am

- Wie ben je??
Ik ben Arthur, TuuR... kun je me ook noemen razz Op dit moment zit in nog op het ROC Zeeland, en ik volg daar de opleiding ICT Beheerder, en die opleiding op die school zuigt enorm! KUT school. Ik werk in een groothandel als verkoopmedewerker, een dure naam voor een kassadude. Verder woon ik in Vlissingen, in de provincie Zeeland. Door Natasha.. KisaraGirl, en Leon, der zus Lilibal, heb ik wel vanalles hierover gehoort voordat ik een kijkje ging nemen. razz

- Hoe oud ben je?
Uhm, ik ben 21 jaar, bijna 22.. op 3 september, deze dude is gewoon maagd van sterrenbeeld, maja die zijn keurig en netjes, tis helaas nie echt aan mn kamer te merken lol

- Wat zijn je hobby's?
Vaak zat ik achter de pc spellen te spelen, maar dat is geslijt tot nul komma nul, tegenwoordig is het film kijken, muziek luisteren, veel met vrienden omgaan, uitgaan, terrasjes, SOCIALIZEN, leuke dingen doen dus smile

- Door wie ben je in deze guild gekomen?
Haha, daar heb ik geloof ik net al iets over verteld smile KisaraGirl en leon haar vriend vertelde me regelmatig wat over de verslaving van KisaraGirl met Gaiaonline, en uit nieuwsgierigheid ben ik er ook aan begonnen smile

- Hoe lang ben je hier al?
Ja ik ben hier nogmaar een aantal dagen. Ik hou sowieso wel van forums, en ik denk dat die dingen van gaiaonline, de spelletjes, de hele economie, en quests, etc. het verslavender zullen maken smile

- etc.
Hier nog meer info over mezelf. Tja, hoeverre dat interessant is voor de mensen hier in de guild. razz Weetje wat, dat laat ik aan jullie over, dan hebben we nog wat om over te lullen.

Groetjesss,

Artorium
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 1:38 am

Welkom!! ^^

Aelin Miresse

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 7:33 am

Welkom!!

En weer eentje op 3 september jarig XD In mijn omgeving zijn 2 data erg populair als verjaardag: 3 september en 21 maart XD
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 9:01 am

Welkom 3nodding

candy_loves_candy

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 9:50 am

Fire Vixens
hallo mensen,
ik ben vixens ik ben 17 jaar en woon in brabant
ik ben hier gekomen via mijn vriendin
gr vix

Hey vix! Weet je al wie ik ben? (meschien heeft Aelin het je vertelt? X3) je vraagt je meschien af 'wie zegt nu opeens hallo tegen mij?', Anne is de naam, een van de vriendinnetje die je wel eens heb ontmoet op de Elf Fantasy Fair ;P. Heeel erg welkom op de guild! Hoop dat je hier net zo actief word als je vriendin! ;P

En ook aan alle andere nieuwe leden, have fun!!
PostPosted: Tue Jul 24, 2007 1:44 am

Hey hey , ik ben ook nieuw hier smile

Ik heet dus Moohke (oké eigenlijk Moniek, maar zo noemt niemand me), 19 jaar oud, en ik ben hier vanwege een vriend van me, mykra963. Eerst speelde ik andere RPG's, maar posten en spelletjes doen is natuurlijk veel leuker om xp / geld mee te verdienen dan alleen maar op dezelfde saaie monsters meppen xp Dus vandaar dat ik nu hier ben (een paar dagen pas, maargoed).
Ik studeer aan de kunstacademie, ik heb net mijn algemene propedeusejaar gehaald dus na de vakantie ga ik naar de afdeling fotografie. Mijn hobbies zijn dus tekenen, fotograferen, etc. , maar ook muziek, lezen, en uitgaan met vrienden natuurlijk.
ehmmm voor de rest zou ik even niet weten wat ik moet vertellen, maar je k**t natuurlijk ook altijd vragen wink

nou, doeii! 3nodding

Moohke

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Jul 24, 2007 1:59 am

Moohke
Hey hey , ik ben ook nieuw hier smile

Ik heet dus Moohke (oké eigenlijk Moniek, maar zo noemt niemand me), 19 jaar oud, en ik ben hier vanwege een vriend van me, mykra963. Eerst speelde ik andere RPG's, maar posten en spelletjes doen is natuurlijk veel leuker om xp / geld mee te verdienen dan alleen maar op dezelfde saaie monsters meppen xp Dus vandaar dat ik nu hier ben (een paar dagen pas, maargoed).
Ik studeer aan de kunstacademie, ik heb net mijn algemene propedeusejaar gehaald dus na de vakantie ga ik naar de afdeling fotografie. Mijn hobbies zijn dus tekenen, fotograferen, etc. , maar ook muziek, lezen, en uitgaan met vrienden natuurlijk.
ehmmm voor de rest zou ik even niet weten wat ik moet vertellen, maar je k**t natuurlijk ook altijd vragen wink

nou, doeii! 3nodding

Hoooi! En welkom! Wat cool dat je op de kunstacademie zit! Daar wil ik ook heen maar ik zit op de MAvo dus heb eerst een MBO nodig, dus doe ik maar eerst grafisch lyceum, meschien leuk onderwerp om eens over de mail over te praten! ;P
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 73 74 75 76 77 78 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games