Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Art Topic Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 73 74 75 76 77 78 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

WoIkje

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 7:09 am

kittyocean
WoIkje
kittyocean
Oooh, freebies zijn cool XD Maar goed, cuuuute art!

Haha thanks,^^ Ik denk dat ik het volgend weekend ga doen^^
Bah examenjaar geeft zoveel huiswerk ;-; en dit keer moet ik het ook gaan maken anders loop ik achter D';

gezien het feit dat het je examenjaar is lijkt dat me wel handig XP Ach, is maar een jaartje zo smile daarna krijg je ander soort veel huiswerk XP

Ik heb er nu al zin in (not) D';
Achja het hoort erbij^^ en zolang ik nog tijd heb voor mn hobbies heb ik niks te klagen ;3
PostPosted: Sun Sep 13, 2009 7:17 am

http://zerolifepoints.deviantart.com/

Dit is mijn DA account, er staan weer wat nieuwe tekeningen op

Hello Worldss

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 5:58 am

ja, ik comment er altijd direct op, dus mijn mening weet je XP
PostPosted: Mon Sep 14, 2009 10:51 am

kittyocean
ja, ik comment er altijd direct op, dus mijn mening weet je XP

Ja, jij bent mijn meest trouwe watcher whee

Hello Worldss

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Mon Sep 14, 2009 10:59 am

Zeissothafar says: Blah me ma staat weer onder de trap te bleren terwijl ze zo doof als wat is.....

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog geen huiswerk heb behalve voor wiskunde..... En een natuurkunde examen. Maar that's it. mrgreen

En ja hoor, ik zal het wel posten als het klaar is. Ik hoop wel dat het door gaat, want als ik naar de HKU ga moet ik waarschijnlijk ook een portfolio hebben. Dit zou er wel mooi op staan denk ik, aangezien ik niet veel anders heb xp
PostPosted: Mon Sep 14, 2009 2:58 pm

Een map aanleggen met al je werk is leuk om te doen. Kan je altijd even terug blikken op wat je vroeger allemaal hebt gecreeerd.

En neem je tijd, als je ze maar post! c;

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Sep 15, 2009 2:13 am

Ik moet ook eens een echte portfolio maken... met art wat niet online staat... maar bv wel in mijn boek smile
PostPosted: Tue Sep 15, 2009 12:47 pm

Zeissothafar says: Ik vind het wel een eng idee om een protfolio te moeten maken.... Een DA account gaat voor mij al wat ver xp

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 16, 2009 6:26 am

Zeker! Hoe beslis je wat er in komt en wat niet??
PostPosted: Thu Sep 17, 2009 7:04 am

Miilky-Chan
http://zerolifepoints.deviantart.com/

Dit is mijn DA account, er staan weer wat nieuwe tekeningen op

^_^ Cool *watchlist GOOOOO* biggrin

Mogunetto

Barking Lunatic

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Sep 18, 2009 6:03 am

Ik heb gewoon alles in een map gestopt en dat mijn portfolio genoemd, maar goed ik hoef hem ook niet voor proffesionele doeleinden. Om de zoveel tijd sla ik hem gewoon open en blader ik er doorheen.
Heerlijk de golf van herkenning die dan over me heen komt ^_^
PostPosted: Fri Sep 18, 2009 1:07 pm

Zeissothafar says: Uit mijn map komt een walm van alcohol, daar zitten promarkers helemaal vol van.

Ik vind het inderdaad moeilijk om te bepalen van er in mijn portfolio komt. Het moet natuurlijk wel wat voorstellen, anders wordt ik never nooit niet aangenomen evil

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 19, 2009 11:38 am

Zeissothafar
Zeissothafar says: Uit mijn map komt een walm van alcohol, daar zitten promarkers helemaal vol van.

Ik vind het inderdaad moeilijk om te bepalen van er in mijn portfolio komt. Het moet natuurlijk wel wat voorstellen, anders wordt ik never nooit niet aangenomen evil

Ik kreeg de tip om enkel fotokopien in een portfolio te tonen; om beschadiging en verlies te voorkomen. Je kan bij de Hema je tekeningen invoeren en dan worden ze op foto's afgedrukt... of je kan daar een fotoboek laten maken. Voordelen:

- fotoboek ziet er proffessioneel uit
- geen achoholgeur
- je orginelen lopen geen gevaar smile
PostPosted: Sun Sep 20, 2009 9:23 pm

je kan ook overwegen een digitaal portfolio te nemen, wij zijn met school verplicht om een digitaal portfolio te maken enzo.

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 21, 2009 9:34 am

Een gallerij waar ik binnenkort naar toe ga, heeft een voorkeur voor een fysiek portfolio
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 73 74 75 76 77 78 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games