|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 10:17 am
Greetings!
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Sabrina en ik ben 14 jaar oud. Geboren en getogen in Waalwijk maar woon nu in Amersfoort. Maar nog steeds een echte brabo.. wink ik zit in de 2e nu maar ga naar 3 vwo..ben nog wel even bezig met studeren want na de middelbare ga ik rechten studeren..M´n hobby´s zijn hockey, tennis, zingen, dansen, uitgaan en bij m´n vrienden zijn..van vakanties hou ik ook erg veel, vooral op vakantie gaan naar verre landen en lekker in het zonnetje liggen..beetje relaxen dus, ik kan erg lief zijn maar ook wel oppervlakkig (ja ik weet het van mezelf dat ik zo kan zijn...) hou er wel van om mensen om me heen te hebben en kan ONTZETTEND veel kletsen.. maarja verder weet ik niet zoveel wat ik zou moeten vertellen...vraag maar als je iets wilt weten..laat maar een comment in m´n pro achter of een pm..
Liefs, Sabrina
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 12:01 pm
Er zijn hier ook amper utrechters he XD? nou ja, welkom bij de club!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 5:26 am
hey wink ik ben michiel ik ben 14 jaar zit in de 2e hou van games en msn en vind het niet erg om vreemden toe te voegen wink dus pm je email adres maar... als je niet vertrouwd dan niet natuurlijk ik woon in overijsel en eehm.. ik hoop dati k ooit genoeg gaia gold krijg om mn dream acc te maken wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 2:15 pm
Welkom!!
En wat is je Dream Avi? Ik ben nieuwsgierig!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 4:12 am
Welkom iedereen die ik nog niet welkom heb geheten! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 5:43 am
Welkom nieuwe mensjes. Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rollator-regeling hier? ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 7:45 am
LinkTheWindwaker hey ik ben marc, ben 15 jaar oud, kom uit elburg en ben de broer van 91Legolas (Patrick) crametje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 12:11 pm
Welkom nieuwe kinders xd
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 1:34 am
Machjid Welkom nieuwe mensjes. Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rollator-regeling hier? ;P Geen koekjes voor jou meer!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 3:17 am
kittyocean Machjid Welkom nieuwe mensjes. Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rollator-regeling hier? ;P Geen koekjes voor jou meer!! gonk Wil je er over praten? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 7:04 am
Machjid kittyocean Machjid Welkom nieuwe mensjes. Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rollator-regeling hier? ;P Geen koekjes voor jou meer!! gonk Wil je er over praten? wink Deze keer heb ik TWEE slagroomtaarten geregeld... En ik ben nog steeds een shakyhands... wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 12:54 pm
Machjid kittyocean Machjid Welkom nieuwe mensjes. Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rollator-regeling hier? ;P Geen koekjes voor jou meer!! gonk Wil je er over praten? wink Als je een hekel aan me hebt, kun je het gewoon ook wel zeggen hoor gonk gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 1:49 pm
» Welkom iedereen en misschien hadden jullie het nog niet door maar er lopen nogal wat vreemde lui hier in de guild rond, maar wees niet bang ze bijten niet (hoop ik voor jullie).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 1:54 am
Arisha » Welkom iedereen en misschien hadden jullie het nog niet door maar er lopen nogal wat vreemde lui hier in de guild rond, maar wees niet bang ze bijten niet (hoop ik voor jullie).
**hides** Welkom allemaal biggrin W00t Nieuwelingen, Kitty zet de gehaktbalapparaat klaar zodat we ze kunnen fijnmalen pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 2:09 am
kittyocean Machjid kittyocean Machjid Welkom nieuwe mensjes. Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rollator-regeling hier? ;P Geen koekjes voor jou meer!! gonk Wil je er over praten? wink Als je een hekel aan me hebt, kun je het gewoon ook wel zeggen hoor gonk gonk gonk Awww natuurlijk niet. Arm ding. *hug*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |