Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 70 71 72 73 74 75 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

[Dark LollyPop]

PostPosted: Mon Jun 11, 2007 10:17 am

Greetings!

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Sabrina en ik ben 14 jaar oud. Geboren en getogen in Waalwijk maar woon nu in Amersfoort. Maar nog steeds een echte brabo.. wink ik zit in de 2e nu maar ga naar 3 vwo..ben nog wel even bezig met studeren want na de middelbare ga ik rechten studeren..M´n hobby´s zijn hockey, tennis, zingen, dansen, uitgaan en bij m´n vrienden zijn..van vakanties hou ik ook erg veel, vooral op vakantie gaan naar verre landen en lekker in het zonnetje liggen..beetje relaxen dus, ik kan erg lief zijn maar ook wel oppervlakkig (ja ik weet het van mezelf dat ik zo kan zijn...) hou er wel van om mensen om me heen te hebben en kan ONTZETTEND veel kletsen.. maarja verder weet ik niet zoveel wat ik zou moeten vertellen...vraag maar als je iets wilt weten..laat maar een comment in m´n pro achter of een pm..

Liefs, Sabrina
PostPosted: Mon Jun 11, 2007 12:01 pm

Er zijn hier ook amper utrechters he XD? nou ja, welkom bij de club!!

kittyocean
Captain

2Cute4Cola

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 5:26 am

hey wink
ik ben michiel
ik ben 14 jaar zit in de 2e
hou van games en msn en vind het niet erg om vreemden toe te voegen wink dus pm je email adres maar... als je niet vertrouwd dan niet natuurlijk
ik woon in overijsel en eehm..
ik hoop dati k ooit genoeg gaia gold krijg om mn dream acc te maken wink
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 2:15 pm

Welkom!!

En wat is je Dream Avi? Ik ben nieuwsgierig!!

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Jun 13, 2007 4:12 am

Welkom iedereen die ik nog niet welkom heb geheten! <3
PostPosted: Wed Jun 13, 2007 5:43 am

Welkom nieuwe mensjes. Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rollator-regeling hier? ;P

Machjid

85boss

PostPosted: Wed Jun 13, 2007 7:45 am

LinkTheWindwaker
hey ik ben marc, ben 15 jaar oud, kom uit elburg en ben de broer van 91Legolas (Patrick)

crametje
PostPosted: Wed Jun 13, 2007 12:11 pm

Welkom nieuwe kinders xd

heart

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 14, 2007 1:34 am

Machjid
Welkom nieuwe mensjes. Jullie zijn allemaal op de hoogte van de rollator-regeling hier? ;P

Geen koekjes voor jou meer!! gonk
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 3:17 am

kittyocean
Machjid

Wil je er over praten? wink

Machjid

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 7:04 am

Machjid
kittyocean
Machjid

Deze keer heb ik TWEE slagroomtaarten geregeld... En ik ben nog steeds een shakyhands... wink
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 12:54 pm

Machjid
kittyocean
Machjid

Als je een hekel aan me hebt, kun je het gewoon ook wel zeggen hoor gonk gonk gonk

kittyocean
Captain

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 1:49 pm

» Welkom iedereen en misschien hadden jullie het nog niet door maar er lopen nogal wat vreemde lui hier in de guild rond, maar wees niet bang ze bijten niet (hoop ik voor jullie).

PostPosted: Fri Jun 15, 2007 1:54 am

Arisha
    » Welkom iedereen en misschien hadden jullie het nog niet door maar er lopen nogal wat vreemde lui hier in de guild rond, maar wees niet bang ze bijten niet (hoop ik voor jullie).

**hides**

Welkom allemaal biggrin W00t Nieuwelingen, Kitty zet de gehaktbalapparaat klaar zodat we ze kunnen fijnmalen pirate

[KH]Sasuke

Machjid

PostPosted: Fri Jun 15, 2007 2:09 am

kittyocean
Machjid
kittyocean
Machjid

Als je een hekel aan me hebt, kun je het gewoon ook wel zeggen hoor gonk gonk gonk

Awww natuurlijk niet. Arm ding. *hug*
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 70 71 72 73 74 75 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games