Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Art Topic Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 70 71 72 73 74 75 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 8:07 am

Geen flauw idee hoe dat moet XD De website is optimised voor 1024x7oo-zoveelm dus met die resolutie zie je (bijna) niets van de achtergrond. Het is meer opvulling voor hen die groter hebben en anders wit zien.
PostPosted: Thu May 28, 2009 8:29 am

http://kittyocean.deviantart.com/art/Nela-for-Gwennafran-123863501

eens NIET humanoid!

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Fri Jul 10, 2009 11:39 am

Zeissothafar says: @ Kitty: Ik heb net dat filmpje van je bekeken >.< Misschien weet jij hier raad me: Moet je inkten voordat je je tekening verkleint of juist daarna?? Ik teken alles namelijk eerst op papier, daarna scan ik het in en dan inkt en kleur ik het digitaal. Vandaar XP
PostPosted: Sat Jul 11, 2009 2:35 am

Mijn advies is om altijd groot te werken; groot inkten, groot kleuren. Je kan namelijk beter verkleinen dan vergroten. Je kan een tekening van 6000 x 6000 pixels wel naar 100 x 100 verkleinen, maar je kan niet iets van 100 x 100 naar 6000 x 6000 vergroten XP

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Sat Jul 11, 2009 9:10 am

Zeissothafar says: Logisch. Maar toch raken me layers all messed up waneer ik iets verklein... Helaas kun je geen afbeelding van 6000x6000 niet in je signature zetten xp
PostPosted: Sat Jul 11, 2009 4:11 pm

marjorana

Sparkly Shapeshifter

17,250 Points
  • V-Day 2011 Event 100
  • Team Edward 100
  • Unfortunate Abductee 175

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 4:42 am

Zeissothafar
Zeissothafar says: Logisch. Maar toch raken me layers all messed up waneer ik iets verklein... Helaas kun je geen afbeelding van 6000x6000 niet in je signature zetten xp

Gebruik je soms layers-effecten? Dat wat in het (f) rondje staat? Misschien moet je dan rechtsklikken op de laag en 'rasterize' layer kiezen; dan worden de effecten permanent en kunnen ze niet meer aangepast worden.

@ Marjorana: leuk gedaan! Maak je vaker dolls?
PostPosted: Mon Jul 13, 2009 11:29 am

nee .. nou tja.. ik maak van alles wat er in me opkomt razz
Alleen de laatste tijd teken ik niet meer zoveel... veel te druk..

marjorana

Sparkly Shapeshifter

17,250 Points
  • V-Day 2011 Event 100
  • Team Edward 100
  • Unfortunate Abductee 175

Hello Worldss

PostPosted: Mon Jul 13, 2009 11:43 am

Um...dit zijn een paar van mijn tekeningen...

nummer 1

Deze heeft me de 2de plaats in een tattoo ontwerp wedstrijd opgeleverd...een Ninja hoofdband!

nummer 2

Dit was een chibi avatar art....vind hem wel leuk....

Nummer 3

deze moet ik gaan inkleuren......als ik er een keer zin in heb XP
PostPosted: Wed Jul 15, 2009 7:18 am

Leuke tekeningen =D En ik zag dat je een DA account had? Link graag =D

Wat me wel opviel is dat je steeds op een andere manier je tekeningen ondertekend; dan weer je Gaia naam, dan weer je DA naam. Dit kan verwarring opleveren; mensen kunnen denken dat je 2 verschillende mensen bent. Mijn advies is: 1 naam =D Dat is het meest heldere en wordt het sneller herkent!

kittyocean
Captain

Hello Worldss

PostPosted: Wed Jul 15, 2009 7:22 am

kittyocean
Leuke tekeningen =D En ik zag dat je een DA account had? Link graag =D

Wat me wel opviel is dat je steeds op een andere manier je tekeningen ondertekend; dan weer je Gaia naam, dan weer je DA naam. Dit kan verwarring opleveren; mensen kunnen denken dat je 2 verschillende mensen bent. Mijn advies is: 1 naam =D Dat is het meest heldere en wordt het sneller herkent!

Dank je, en alles gaat voortaan met mijn DA naam ondertekent worden, dat lijkt me het beste.

ZeroLifePoints.Deviantart

Hier is de link =)
PostPosted: Fri Jul 24, 2009 12:01 pm

kittyocean
Zeissothafar

Gebruik je soms layers-effecten? Dat wat in het (f) rondje staat? Misschien moet je dan rechtsklikken op de laag en 'rasterize' layer kiezen; dan worden de effecten permanent en kunnen ze niet meer aangepast worden.

@ Marjorana: leuk gedaan! Maak je vaker dolls?
Zeissothafar says:
Ik ben er al uit whee Alles gewoon groot doen, dan de layers samennemen en dan pas verkleinen 3nodding . Heel erg bedankt!! En daarbij, met photoshop elements a la 2002 kun je niet zo gek veel biggrin De rasterize optie is een ver te zoeken effect....

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jul 25, 2009 12:25 pm

Fijn dat je er uit bent =D MIsschien wil je het ook laten zien? Of is het je huidige sig?
PostPosted: Mon Jul 27, 2009 10:28 am

Zeissothafar says: Je k**t daar inderdaad kijken 3nodding Zoveel heb ik niet op de computer staan (3 kwart staat vol met muziek 3nodding )

Zeissothafar

Hunter

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jul 28, 2009 9:27 am

Ooooooe.... joe hef prittie art.... eek
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 70 71 72 73 74 75 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games