Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 69 70 71 72 73 74 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Jun 05, 2007 7:46 am

91legolas
Zakou Nenharma
Welkom Patrick!!!

Limbo's aan de top xD
Waar ligt Elburg ergens? Ach hoe saaier het daar is, hoe gezelliger het hier lijkt wink

elburg licht in gelderland en raad het je niet aan hier ooit te kome is echt heel erg maar ook heel erg saai lol

Oke dat staat dus vast; volgende meet in Elburg. Tijd om dat stadje op zijn kop te zetten wink
PostPosted: Tue Jun 05, 2007 7:47 am

Dark_lil_Lynn
Hallo ^^
Ik ben Carola, ben 17 jaar bijna 18 en ik kom uit den helder.
Ik had eerst en andere account:Cootje, maar die is gehackt dus zit nu op een oude mule van een vriendin van mij...
Ik zit op het ROC en doe eerste jaars SPW niveau 4 en loop stage op een basisschool, groep 1/2
ik kom nu weer op deze guild omdat ik er op mijn oude account erook opzat en ik toen maar weinig tijd aan guilds besteedde.
Dus wil ik het nu nog een keer proberen ^^
greet,
Cootje

Welkom (terug)!!!

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Dark_lil_Lynn

4,000 Points
  • Gaian 50
  • Signature Look 250
  • Tycoon 200
PostPosted: Tue Jun 05, 2007 8:56 am

dank jullie ^^
PostPosted: Wed Jun 06, 2007 1:20 pm

Welcome Back!!

kittyocean
Captain

[KH]Sasuke

PostPosted: Wed Jun 06, 2007 11:33 pm

Dark_lil_Lynn
dank jullie ^^

hoi
PostPosted: Thu Jun 07, 2007 10:56 am

hoi!
kben astrid, kben bijna 17 en ik kom uit rotterdam.
kzit in havo5, maar ik ben denkik wel geslaagd. ik ga hierna biologie en medisch laboratoriumonderzoek doen.
volgens mijn broertje heb ik scheve kokosnoten in mijn hoofd... maar kben er zelf nog niej achter hoe een kokosnoot scheef kan zijn... die zijn immers rond en als iets rond is kan het niej scheef zijn rolleyes ... naja...
khou ook wel van dieren (kheb zelf een hondje en een kat), en ik vind wolfen ook helemaal gweldig.
ik als persoon kan heel energiek en irritant zijn, maar eigenlijk ben ik gwoon heel lieff razz kben wel iets chaotisch...
in geval je het nog niej doorhad, ik ben ook gek op roze, en draken...
kheb geen vriendje, maar kben ook niej egt op zoek... ik kan me ook prima vermaken zonder...
ehh... ff denken hoor.. wa zou ik nog meer kunne vertellen... mijn hobbies: kickboxen, gamen, slapen razz tekenen, anime kijken... en kben typex verslaafd xp dat is niej egt een hobby, maar tog... dat was het wel zo btje... als je nog meer wilt weten vraag je het maar wink
btw ik ben meestal niej so actief in een gilde, maar kga tog me best doen om hier wel actief te blijven wink khoop dat het lukt

baby_angel_dragon

Aelin Miresse

PostPosted: Thu Jun 07, 2007 11:22 am

baby_angel_dragon
hoi!
kzit in havo5, maar ik ben denkik wel geslaagd. ik ga hierna biologie en medisch laboratoriumonderzoek doen.
volgens mijn broertje heb ik scheve kokosnoten in mijn hoofd... maar kben er zelf nog niej achter hoe een kokosnoot scheef kan zijn... die zijn immers rond en als iets rond is kan het niej scheef zijn rolleyes ... naja...
khou ook wel van dieren (kheb zelf een hondje en een kat), en ik vind wolfen ook helemaal gweldig.
ik als persoon kan heel energiek en irritant zijn, maar eigenlijk ben ik gwoon heel lieff razz kben wel iets chaotisch...
kheb geen vriendje, maar kben ook niej egt op zoek... ik kan me ook prima vermaken zonder...
ehh... ff denken hoor.. wa zou ik nog meer kunne vertellen... mijn hobbies: kickboxen, gamen, slapen razz tekenen, anime kijken... en kben typex verslaafd xp dat is niej egt een hobby, maar tog... dat was het wel zo btje... als je nog meer wilt weten vraag je het maar wink
btw ik ben meestal niej so actief in een gilde, maar kga tog me best doen om hier wel actief te blijven wink khoop dat het lukt

Welkom biggrin Je komt uit Rotterdam? Daar ga ik misschien heen na de zomer ^^
PostPosted: Thu Jun 07, 2007 12:32 pm

Welkom! Welkom!

kittyocean
Captain

lagon1

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 8:02 am

Nou hoi ik ben Damien ik woon in Den Helder, ben 15 jaar ik ben via carola begonnen met gaia razz , ik vind het erg leuk. Ik zit in mavo3 ik ga hierna ICT doen daarna vervolg opleiding ICT HBO, daarna Gameindustrie in en dan ga ik Level Designer worden. ^_^ wil je nog meer weten moet je maar vragen
PostPosted: Fri Jun 08, 2007 8:19 am

Aelin Miresse
baby_angel_dragon
hoi!

Welkom biggrin Je komt uit Rotterdam? Daar ga ik misschien heen na de zomer ^^

gzellig biggrin

baby_angel_dragon

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 11:45 am

lagon1
Nou hoi ik ben Damien ik woon in Den Helder, ben 15 jaar ik ben via carola begonnen met gaia razz , ik vind het erg leuk. Ik zit in mavo3 ik ga hierna ICT doen daarna vervolg opleiding ICT HBO, daarna Gameindustrie in en dan ga ik Level Designer worden. ^_^ wil je nog meer weten moet je maar vragen

Als je ooit een character designer nodig hebt (op gewoon papier), dan hou ik me graag voorbehouden wink

What? Je kan maar beter zo vroeg mogelijk met een netwerk beginnen!
PostPosted: Fri Jun 08, 2007 3:32 pm

ik zal het onthouden razz

lagon1

TwilightOfTime

250 Points
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Mon Jun 11, 2007 5:53 am

hey ik ben marc, ben 15 jaar oud, kom uit elburg en ben de broer van 91Legolas (Patrick)
PostPosted: Mon Jun 11, 2007 6:17 am

LinkTheWindwaker
hey ik ben marc, ben 15 jaar oud, kom uit elburg en ben de broer van 91Legolas (Patrick)
Welkom! ^^

Aelin Miresse

Dark_lil_Lynn

4,000 Points
  • Gaian 50
  • Signature Look 250
  • Tycoon 200
PostPosted: Mon Jun 11, 2007 7:34 am

LinkTheWindwaker

Welkom en veel plezier hier ^^
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 69 70 71 72 73 74 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games