|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 2:58 am
Hallo iedereen smile
Ik ben Newien (Ook mn echte naam, jaja ik hebgeen fantasie rolleyes ), Ben 21 jaar en derdejaars rechtenstudent op de uva. Ik zit pas ehmm eigenlijk een klein weekje op gaia omdat een vriendin van me deze site liet zien smile Op de guildlist zag ik dat er een nederlandse guild bestond, dus voila!
Ik ehmm nouja.. meer over mij vind je natuurlijk op mn profiel, en als iemand vragen heeft kan je die gerust stellen smile
Tot ziens op t forum ^^
3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 1:14 pm
Wat een bijzondere naam; echt cool =D
En een rechtenstudent... die hadden we nog niet! Erg cool.... en handig ninja
*psssst*
Mogen mensen om 7:15 's ochtends een steenzaagmachine gebruiken om de hele buurt wakker te maken om stenen door te snijden/ zagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 2:12 pm
haha thanks sweatdrop
Errr.. er is wettelijk geen norm vastgeleged tov van die overlast, en de ''schade'' wordt bepaald door de aard, ernst, duur en de omvang van de geluidsoverlast, (volgens mij mogen ze niet over 70db ofzo gaan) maar als de hele buurt erover klaagt en het echt ''structureel'' overlast is en je met die mensen hebt gesproken kan je evt naar de woningbouw. vereniging gaan en bij hun klagen smile In de eind-eind-eindfase kan je volgens mijwel een civiele procedure beginnen op grond van de overlast (mits er genoeg bewijs is en er dus meer mensen over klagen) maar dan ben je weer geld kwijt aan advocaten ed ;p
wow.. wat een geblaat weer van mij.. xD
sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 1:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 4:17 am
•♥• Kijk, dat is dan wel weer leuk, als je een niet veel voorkomende naam hebt, dat die nog vrij is op gaia. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 8:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 7:01 am
candy_loves_candy Ik ben Candyce, ik ben 19 jaar. Ik kom uit Hilversum. Heb hier niet altijd gewoond eigenlijk. Ben hier bijna zes jaar geleden gekomen. Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen; als je wat wilt weten, vragen maar. wink whee Hej jou ken ik xp welkom in de guild wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2007 7:33 am
kiek candy_loves_candy Ik ben Candyce, ik ben 19 jaar. Ik kom uit Hilversum. Heb hier niet altijd gewoond eigenlijk. Ben hier bijna zes jaar geleden gekomen. Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen; als je wat wilt weten, vragen maar. wink whee Hej jou ken ik xp welkom in de guild wink Wat toevallig, jou ken ik ook wel xp . Gisteren nog gezien blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 1:24 am
Welkom bij de club Newien!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 7:37 am
hey ik ben patrick gebore 04-02-1985 te limburg maar woon nu in elburg(waar het heel saai is)maar goedben schilder van beroep speel veel games en kijk veel films nou zou eigelijk niet wete wat ik nog meer over me zelf zou moete zegge dus als je wat wil wete ,je mag het me altijd vrage groetjes pat
bw hoop hier wat leuke vriende te lere kenne in deze guild op gaia dus je mag me ook altijd toevoege op je vriedelijst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 10:09 am
Welkom Patrick!!!
Limbo's aan de top xD Waar ligt Elburg ergens? Ach hoe saaier het daar is, hoe gezelliger het hier lijkt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2007 11:00 am
Welkom, alle nieuwe leden!!
@Newien: ik ben gewoon erg gesteld op SLAPEN op NORMALE tijden, maar eens in de zoveel tijd gaan de buren verbouwen... en dan beginnen ze soms al met betonboren om 8h 's ochtends! Vaarwel lekker slapen dan.... en tv of muziek kun je dan ook wel vergeten. En de rest heeft er nooit last van want die zijn...uiteraard....nooit thuis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 2:55 am
Zakou Nenharma Welkom Patrick!!!
Limbo's aan de top xD Waar ligt Elburg ergens? Ach hoe saaier het daar is, hoe gezelliger het hier lijkt wink elburg licht in gelderland en raad het je niet aan hier ooit te kome is echt heel erg maar ook heel erg saai lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 7:29 am
Hallo ^^ Ik ben Carola, ben 17 jaar bijna 18 en ik kom uit den helder. Ik had eerst en andere account:Cootje, maar die is gehackt dus zit nu op een oude mule van een vriendin van mij... Ik zit op het ROC en doe eerste jaars SPW niveau 4 en loop stage op een basisschool, groep 1/2 ik kom nu weer op deze guild omdat ik er op mijn oude account erook opzat en ik toen maar weinig tijd aan guilds besteedde. Dus wil ik het nu nog een keer proberen ^^ greet, Cootje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|