|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:15 am
Oke, gaya heeft nu een nieuwe look! Maar waarom heeft ze andere kleren dan dat jullie eerst wilden doen? ( niet dat ik het erg vind hoor! ) ( trouwens: gelukkig heeft ze kleren! )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 18, 2005 5:22 am
wow, een vraag die ik kan beandwoorden (mag ik?)
die kleren die ze wilt hebben komen er over een weekje aan gok ik, maar we kunnen onze mascotte toch niet zo laten rondlopen? daarom heb ik maar het een en ander gedoneerd smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 2:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 1:03 pm
yentl wow, een vraag die ik kan beandwoorden (mag ik?) die kleren die ze wilt hebben komen er over een weekje aan gok ik, maar we kunnen onze mascotte toch niet zo laten rondlopen? daarom heb ik maar het een en ander gedoneerd smile Hoezo.. Komen ze aan? vet cool dat je dat hebt gedaan! Ik heb ook al veel gedoneerd... En ik ga nog door met doneren.. Maar eerst wil ik kleren pirate xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 19, 2005 1:07 pm
yentl wow, een vraag die ik kan beandwoorden (mag ik?) die kleren die ze wilt hebben komen er over een weekje aan gok ik, maar we kunnen onze mascotte toch niet zo laten rondlopen? daarom heb ik maar het een en ander gedoneerd smile hoezo komen ze over een weekje aan? Is er dan genoeg Gold ofzo? Vet dat je hebt gedoneerd yentl! Ik heb ook gedoneerd en ik ga ook nog door met doneren, Maar nu wil ik eerst kleren pirate xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 8:35 am
Jenske yentl wow, een vraag die ik kan beandwoorden (mag ik?) die kleren die ze wilt hebben komen er over een weekje aan gok ik, maar we kunnen onze mascotte toch niet zo laten rondlopen? daarom heb ik maar het een en ander gedoneerd smile hoezo komen ze over een weekje aan? Is er dan genoeg Gold ofzo? Vet dat je hebt gedoneerd yentl! Ik heb ook gedoneerd en ik ga ook nog door met doneren, Maar nu wil ik eerst kleren pirate xp nou, eerd heb ik dan genoeg gold xp doen hoeft ze alleen nog maar die Angelic Pendant en Zony MP3 player
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 8:51 am
eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 8:53 am
.~Horsie~Anne~. eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl mais c'est le female zorro xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 8:54 am
yentl .~Horsie~Anne~. eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl mais c'est le female zorro xd yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 8:55 am
.~Horsie~Anne~. yentl .~Horsie~Anne~. eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl mais c'est le female zorro xd yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz oja, das waar ook xd sorry mensjus! (is plat rutterdams ook goe?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 8:58 am
.~Horsie~Anne~. yentl .~Horsie~Anne~. eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl mais c'est le female zorro xd yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz Zorro kwomt trouwens uit Mexico sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 8:59 am
ButtonFly .~Horsie~Anne~. yentl .~Horsie~Anne~. eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl mais c'est le female zorro xd yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz Zorro kwomt trouwens uit Mexico sweatdrop nietes, uit spanje!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 9:06 am
yentl ButtonFly .~Horsie~Anne~. yentl .~Horsie~Anne~. eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl mais c'est le female zorro xd yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz Zorro kwomt trouwens uit Mexico sweatdrop nietes, uit spanje! *staat achter yentl's keuze*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 9:08 am
.~Horsie~Anne~. yentl ButtonFly .~Horsie~Anne~. yentl .~Horsie~Anne~. eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl mais c'est le female zorro xd yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz Zorro kwomt trouwens uit Mexico sweatdrop nietes, uit spanje! *staat achter yentl's keuze* Keuze? het was toch echt mexico goudmeinen en velgekleurde laagjes jurken in spanje? dacht het niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 9:09 am
Darlaa .~Horsie~Anne~. yentl ButtonFly .~Horsie~Anne~. yentl .~Horsie~Anne~. eey gaya met clothes, meschien moet dat maskertje af dan is het een heel lief meisje! rofl mais c'est le female zorro xd yentl mag ik ej er op wijzen dat hety hier All DUTCH pleople enter heet en niet all FRENSH people enter razz Zorro kwomt trouwens uit Mexico sweatdrop nietes, uit spanje! *staat achter yentl's keuze* Keuze? het was toch echt mexico goudmeinen en velgekleurde laagjes jurken in spanje? dacht het niet. wellus, en sinterklaas komt uit oosterijk 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |