|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 2:20 am
Uumie-chan *zwaait naar Lucifer Luscious* Welkom! biggrin *fluistert* goeie muzieksmaak! wink [. Dankje voor het welkom whee .]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 12:10 am
naam: ymie beroep: partime vrijgezel en partime naar school gaan (dat is niet waar gewoon elke dag naar school) email: kun je ergens in deze guild vinden zoek en gij zult vinden geloof: soms en soms niet echte naam: myriam interesses: hockey tennis en nog veel meer vrienden: niet bijster veel maar genoeg gewoonde plaatsen: heel veel waaronder hellendoorn, bodegraven, ergens in kameroen en in Tanzania leeftijd: zondag 14 jaar ymies leeftijd: schat 1/2 jaar carakter (ymie): sociaal maar niet erg op vreemden (verzin ik ook amar effies) weet ik veel: komt laters heart liefdesleven heart : niet erg interesant stapen gevorderd: 0 schoool: kalsbeek college in woeren klas: 2de van havo/vwo frusties: broertje en somige anderen bang voor: snippen en ander ongedierte
ik weet niks meer en het is alemaan niet erg indruk wekkend
wel veel over mij zelf
ik heb trouwens tot nu toe ongeveer 75 post dat isniet veel gedoneert 250g moeten jullie ook doen dan komer er meer competities en andere leuke dingen
dadag dit was alles wat ik kan verzinnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 12:12 am
lengte teklein (een meter en 55 centimeter) of zo (zelf een jogie uit mijn broertjes klas is groter) gewicht: rond de 45 kilo's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 1:05 am
Ymie lengte teklein (een meter en 55 centimeter) of zo (zelf een jogie uit mijn broertjes klas is groter) gewicht: rond de 45 kilo's Je bent niet te klein hoor wink Toen ik 14 was was ik 1.50 of nog kleiner. Nu ben ik 18 en nog maar 1.57 wink KLEIN = FIJN! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:45 am
Uumie-chan Ymie lengte teklein (een meter en 55 centimeter) of zo (zelf een jogie uit mijn broertjes klas is groter) gewicht: rond de 45 kilo's Je bent niet te klein hoor wink Toen ik 14 was was ik 1.50 of nog kleiner. Nu ben ik 18 en nog maar 1.57 wink KLEIN = FIJN! heart klein maar fijn dat is waar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:53 am
Ymie bang voor: snippen en ander ongedierte Bang voor snippen? Wat zijn dat? Ik ben nu 14, en ik ben 1,74 biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 11:01 am
ik ben 16 jaar en 1.82 m >< ik ben... voor sommige normen lang.... ook niet altijd prettig hoor...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:36 am
kiek ik ben 16 jaar en 1.82 m >< ik ben... voor sommige normen lang.... ook niet altijd prettig hoor... dat valt toch wel mee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:41 am
17 jaar en 1 meter 94 sweatdrop
en Ymie: hoezo geloof je de ene keer wel en de andere keer niet? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:45 am
Ymie kiek ik ben 16 jaar en 1.82 m >< ik ben... voor sommige normen lang.... ook niet altijd prettig hoor... dat valt toch wel mee? het valt idd ook mee... maar soms blijk ik erg lang te zijn ^_^''' vooral als ik tussen kleine mensjes looop *gnagnagna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:49 am
kiek Ymie kiek ik ben 16 jaar en 1.82 m >< ik ben... voor sommige normen lang.... ook niet altijd prettig hoor... dat valt toch wel mee? het valt idd ook mee... maar soms blijk ik erg lang te zijn ^_^''' vooral als ik tussen kleine mensjes looop *gnagnagna* zo is het twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:59 am
number_17 17 jaar en 1 meter 94 sweatdrop en Ymie: hoezo geloof je de ene keer wel en de andere keer niet? sweatdrop yo weet ik niet ik ben christelijk opgevoed maar ik weet niet of ik wel geloof ja moeilijk uit te leggen als ik verdrietig ben bid ik weleens maar later denk ik dan waarom god is er niet ja het is een lastige vraag of god er is dus ja ik weet niet (bij the way geloof jij????)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:26 am
Ymie number_17 17 jaar en 1 meter 94 sweatdrop en Ymie: hoezo geloof je de ene keer wel en de andere keer niet? sweatdrop yo weet ik niet ik ben christelijk opgevoed maar ik weet niet of ik wel geloof ja moeilijk uit te leggen als ik verdrietig ben bid ik weleens maar later denk ik dan waarom god is er niet ja het is een lastige vraag of god er is dus ja ik weet niet (bij the way geloof jij????) heel me leven hetzelfde als jou maar dan zonder het bidden. en sinds een maand of 2 bid ik dagelijks 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:30 am
Ymie number_17 17 jaar en 1 meter 94 sweatdrop en Ymie: hoezo geloof je de ene keer wel en de andere keer niet? sweatdrop yo weet ik niet ik ben christelijk opgevoed maar ik weet niet of ik wel geloof ja moeilijk uit te leggen als ik verdrietig ben bid ik weleens maar later denk ik dan waarom god is er niet ja het is een lastige vraag of god er is dus ja ik weet niet (bij the way geloof jij????) hoe heet dat ook alweer? ik geloof ook de ene keer in een god maar de andere keer niet, het heet niet atheistisch maar.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:43 am
Uumie-chan Zakou Nenharma Eens kijken wat ik ervan bak ^^, ik ben Linda, mijn gaia-naam heb ik eigenlijk gekregen door een tikfout >.< ik kom uit het zuidelijkste deel van Nederland, Klimmen om precies te zijn (Waar ligt dat nu weer?) Ja, dat ligt tussen Heerlen en Maastricht in. kijken of iemand het echt op de kaart kan vinden, klein piep dorpje. ik zit in mijn vierde jaar van het vwo en ben bijna 16 (29-06-89). ik heb geen flauw idee wat ik na mijn middelbare moet gaan studeren, we zien wel sweatdrop mijn hobby's zijn volleybal, tekenen, internetten (lees: Gaia-en) en naar muziek luisteren(ik luister naa rzowat alles). voor het volleybal moet ik zowat heel zuid-nederland door, want het niveau van mijn team hebben ze niet echt veel hier in het zuiden >.<, (ja, het ruikt hier naar ego). ik draag normaal vrolijk gekleurde kleding, maar ook zwart en wit liggen in mijn kast. heb ik nog wat te zeggen? *denkt na* nee eigenlijk niet. en als je toch nog wat wilt weten (betwijfeld dit zeer sterk >.<), ik ben altijd blij met een pm-etje. liefs zakou KLIMMEN IS LEKKER DICHT BIJ MIJ MUAHAHAHAHAHAHA. Lock your doors at night... twisted Nee hoor, ik laat je wel met rust wink heel heeel heeeel late reactie maar ja ^.^, ulestraten he? daar woont mijn oma in de buurt (meerssen) ik kom wel eens langs :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|