Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kes�apahtumat! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ropecon?
En paase :(
20%
 20%  [ 1 ]
Ehka...
20%
 20%  [ 1 ]
Toki!
60%
 60%  [ 3 ]
Total Votes : 5

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 10:52 pm

...Sarkanniemeen Sarkanniemeen!!...*hyrailee* whee Tietty tulee hiukka myohaan,mutta jos joku tamperelainen kiltalainen sattuu olemaan tanaan kotikaupunkinsa kivoimman paikan suunnassa niin voi tulla moikkaamaan.Mulla ruskeat housut ja musta paita,jossa lukee Rock'n Roll saves lives.
PostPosted: Sat Jul 30, 2005 10:05 am

Hoo,huomasinpa vihdoin miksi Aura-joen rannassa on niin paljon populaa.Down by the Laituri.En kylla loyda mistaan energiaa etta jaksaisin sinne lahtea.

Saa nahda kuinka monta "vahingossa" jokeen pudonnutta immeista poliisisedat joutuu onkimaan ylos...

Carmen LaVihta

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 3:18 pm

Koska kohta on taas kesä, niin herätän tämän henkiin.

*PUFF*

Noin.

Itsehän en tänävuonna lähde muutakuin Tuskaan fiilistelemään Vaderin tahtiin ja kaatamaan bisseä (kurkusta alas, kuin myös toisten päälle) muina aikoina. 3nodding
PostPosted: Sun May 06, 2007 5:29 am

Kesä tulee..
Ja se meinaa..
FESTAREITA !
Hii, Provinssiin olen ainakin menossa. Muihin asti en taida rahaa saada >.< Mutta Provinssissa on kyllä melkein kaikki, mitä tarvitsee nähdä, joten eiköhän tuo riitä ihan hyvin~ Myös Helsinki Pride kiikarissa on, mutten mene jos tyttöystävällä on töitä silloin :c *ei pärjää yksin* Ja Animuconiin, tietysti, jos nukkumapaikan jostain löydän. ^^;

ChiliPepper

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Jun 25, 2008 12:31 pm

Noniin saapas tämäkin keskustelu nyt taas uuden reinkarnaation!

Itse tänä vuonna menen jopa kaksille festareille.

Tuskaan (yllätys yllätys) katsomaan Slayeria, Behemothia ja varmaan Stam1naa, Diabloa ja joitain muitakin.

Toinen on Ruisrock. Pelkkä lauantai riittää minulle, koska siellähän on silloin sentään CMX ja Von Hertzen Brothers! surprised
PostPosted: Thu Jun 26, 2008 10:47 pm

Tänään siis tuskaan. Kello on nyt (ainakin minulla) 8:51. Lähtö tapahtunee n. tunnin kuluttua.

Tarkempi reportaasi festarin menosta sitten maanantaina. 3nodding

Taxet
Crew

iidiot

PostPosted: Mon Jun 30, 2008 11:14 am

Hiiiuu~ ainoa kesätapahtuma jota oikein kunnolla ootan.

Animecon.

2008.

uh~ heart
PostPosted: Mon Jun 30, 2008 12:16 pm

No huh että oli festarit. Jalat, kädet, pää, selkä... Kaikki kipeenä.

Tuli myös hieman tehtyä asioita joita ei ehkä olisi pitänyt ja mikä ei ole todellakaan minun tapaista... Mutta noh... Se mitä tapahtuu Tuskassa jää myös sinne.

Asiasta kukkaruukkuun, Slayer oli aika metka.

Tosiaan Behemothia menin sinne alunperin katsomaan mutta kunnolla festarifiiliksiin pääsin vasta Diablon keikalla. Siellä meni äänikin. Ja minut myös meikattiin... Jollakin perkuleen ultramegawaterproof meikeillä jotka ei todellakaan lähteneet minnekkään ennenkuin pääsin hostelliin pesemään ne meikinpoistoaineella.

Mutta ihan kivaa oli. Ensi viikonloppuna Ruisrock. 3nodding

Taxet
Crew

Zeggo

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 2:11 am

Meininki ois mennä sekä Neko- että Animeconiin useiden kavereiden kera.
Cossipukua en taida ryhtyä enää väkräämään, mutta minut tunnistaa jostain löytyvästä Zeggo-lappusesta. Saa ja pitää tulla moikkaamaan.
PostPosted: Tue Jul 01, 2008 3:56 am

Miun kesätapahtumat tänä vuonna ovat Qstock, sinne tosin talkoolaisena, mutta parempi sekin kun ei ollenkaan. Meinasi nimittäin jäädä se kokonaan väliin, sillä ei olisi ollut varaa ostaa lippua, mutta nyt kun pääsin talkoolaisena sinne, niin jee!

Sitten Poriin suuntaan juuri Pori Jazzin aikaan, mutta tietoa siitä, menenkö edes sille ilmaiselle Jazz-kadulle kääntymään, ei ole.

meppu
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jul 01, 2008 1:48 pm

Minä taidan mennä vaan Ropeconiin, saa nähdä riittääkö rahat edes siihen.

Harmittaa kun Animecon on jossain jumalten selän takana (no en ole perkele käynyt Tampereella enkä mene biggrin ), byää.
PostPosted: Fri Jul 04, 2008 3:07 am

Ja nyt sitten vähän päältä tunnin päästä lähtee minulla juna Turkuun.

Huomenna on sitten Ruisrock, josta taas kerran reportaasi sitten myöhemmin kun se on ohitse. 3nodding

Taxet
Crew

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out