Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Nimestasi.. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

No??...Tuleeko
Eip keksin vaan jonkun
0%
 0%  [ 0 ]
Tietysti
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 0

sadettaja

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 9:12 pm

Sadettaja on joskus pari vuotta sitten käyttämäni nimimerkki eri paikoissa joten sen silloin valitsin. Ja kaikkihan taitaa tietää, mitä se tarkoittaa~
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 12:44 am

Lisää jänskiä tarinoita. 3nodding

Eathlinn
Crew

Ulpuri

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 10:24 am

Njaah... Miun tulee ihan vaan siitä että se on miun lempinimi smile
PostPosted: Tue Sep 19, 2006 2:36 pm

Omani (Yleensä Mu_Arae tai Mu Arae) on nyt ollut käytössä noin 2-3 vuotta kaikkialla missä verkossa vain ikinä liikun, ja olen pyrkinyt aina varaamaan kaikki keksimäni palvelut Alteregolleni, vaikken palvelua kovinusein käyttäisikään. Täällä joku #@%&¤ oli mennyt varstamaan nimimerkkini, joka on johdettu eksoplaneetan nimestä...
En oikeasti ymmärrä, miksi pitää mennä jonkun toisen Nickki kopioimaan jonnekkin muualle, vaikka se olisi kuinka hieno.

MuArae

Raita

PostPosted: Fri Sep 22, 2006 6:52 am

Raita tuli ensimmäisenä mieleen gaianimen vaihdossa. Aluksi siis kuljin jnkun pirittokuru/kurupporo-nimen alla täällä. Piru tietää, mistä alkuperäsen nimeni kekkasin. o3o Nutjoo. Raita on käytetyin lempinimeni, joten se käy minulle hyvin.
PostPosted: Fri Oct 13, 2006 1:15 pm

Ohhoh, tulipa vaihdettua. O_O

Kyllästyin siihen nopeasti tekaistuun entiseen nimeeni, jonka keksin vain, koska kaikki mitä ensin ajattelin, olivat jo varattuja ja halusin vaihtaa sen pois, koska olisi ollut vielä kaksi ilmaista nimenvaihtoa jäljellä ja nytkin jäi yksi, tosin en tiedä, että kuinka kauan pidän tämän nimen... Turhan pitkä lause. xD

No, eli siis Tearful Midwinter... Suurimmaksi osaksi väänsin tuon nimen koska tyksin talvesta, ja olen syntynyt nimenomaan aivan keskitalvella. Ainakin omasta mielestäni. Ei tällä oikein mitään sen syvällisempää merkitystä ole, yritin vain saada jotain "kaunista" aikaan. En ole ikuna ennen käyttänyt mitään tällaista nimeä missään päin nettiä. ^^

melancolique

Dangerous Friend

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sun Oct 15, 2006 11:34 pm

Ainoka on juonnos Ainosta. Käytän sitä aika usealla saitilla. hyvä, lyhyt ja helppo muistaa.
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 12:47 pm

Gaia nimeni on hyvin mielenkiintoinen tai sitten ei. xp Siis oikeasti olen vain yhdistänyt kaksi omaa nimeäni. Siis etunimen ja toisen nimen. Niin yksinkertaista.

Valitsin ne ehkä sen takia, että pidän molemmista nimistäni. Sukunimestäni en pidä, mutta senhän minä luultavasti vaihdankin jos jaksan. wink

mirkacerena

Sini X

6,500 Points
  • Elocutionist 200
  • Forum Sophomore 300
  • Forum Regular 100
PostPosted: Wed Oct 25, 2006 11:27 am

NordicDream nimi tulee ihan vaan siitä että kun minähän siis ehdottomasti olen tämmönen unelma pohjoismaista^^ Tulee myös erään tuttuni joskus kehittelemästä lausahduksesta "Maybe I'm not your african queen but let me be your nordicdream"
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 6:06 am

Tykästyin manga/anime sarjaan nimeltä DragonBall ja siihen sitten tuli sellainen tyyppi nimeltään Shin kai(kaikkien kaioiden "jumala"/ "johtaja") Tykästyin hahmoon heti ja siitä se sitten lähti...Nimi on ollut käytössä vasta vajaan vuoden verran...

-Shin_kai-

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas