Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Oletko Kissa- vai koiraihminen? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oletko enemman kissa- vai koiraihminen?
Kissat RuleZ
62%
 62%  [ 36 ]
Koirat on BesT
24%
 24%  [ 14 ]
En kumpikaan... &gt;&gt;;
13%
 13%  [ 8 ]
Total Votes : 58

Shioichii-chan

PostPosted: Sat Jan 06, 2007 1:02 pm

Kallistun koirien puolelle 98-prosenttisesti

Kissat on ihan söpöjä mutta en pidä niistä, koska: (ei tarkoita KAIKKIA kisuja)

1. Ne raapii
2. Ne puree leikkiessään
3. Hyökkää kimppuun kun vähänkin juokset
4. Tunkee sänkyyn

Että en voisi itelläni ajatella kissaa. sweatdrop

Ja huomautan vielä... En nyt tarkoita pahalla, mutta se on MINUN mielipiteeni sitten asiasta...että ei valitteluja kissa-ihmiset sweatdrop 3nodding
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 4:53 am

Shioichii-chan

1. Ne raapii
2. Ne puree leikkiessään
3. Hyökkää kimppuun kun vähänkin juokset
4. Tunkee sänkyyn

5. kissat karvaavat vaatteet
6. oksentelevat
7. kakkivat joskus vaatekaappiin
8. hyökkäävät koiran kimppuun, jos sellainen käy pihassa
9. minun kissani kynsii, silloin kun se istuu mukavasti sylissä, vaikka telkkaria katsoessa ja se sattuu.

minulla on yksi kissa. vaikka se tekeekin kaikkia edellä mainittuja asioita pidän siitä hyvin paljon, enkä voisi luopua siitä. se on perheen jäsen. pidän sitä hyvin viisaana ja joskus ymmärtäväisenäkin kissana. 4laugh

wic

Brutal Witch

Uminel

PostPosted: Tue Jan 09, 2007 7:34 am

tykkään kovasti molemmista, mutta ehkä enemmän olen koiraihminen kumminkin 3nodding
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 9:06 am

Kissaihminen. Meillä on kolme kissaa. O:

Kukaan niistä ei kynsi. :] Paitsi kun todella pelkäävät. Kyllä minäkin silloin kynsisin. Ja yksi niistä kyllä käyttäytyy aika koiramaisesti, rakastaa huomiota, silitystä ja rapsutusta, käpertyy hellästi syliin tv:tä katsellessa, mutta on paljon suloisempi kuin koirat. ;D Meidän kissoilla on muutenkin aika leppoisaa elämää, koska asutaan niin metässä että niitä voi pitää vapaana ulkona.

Kissat ovat lisäksi älykkäämpiä kuin koirat. Ei, en tarkoita temppujen suhteen enkä aivojen kokoa, vaan ne... ne vaikuttavat älykkäämmiltä. Eivät tuosta vaan alistu ihmisten tahtoon vaan elävät omaa elämäänsä, vaikka suostuvatkin tekemään yhteistyötä. Ja niissä on yhä jäljellä petoa, jännittävää, voimakasta petoa, joka taas koirissa on niin syvällä.

Koirat ovat muuten ihan kivoja, mutta haisevat omituiselle, kuolaavat ja haukkuvat niin kovaa. XD Meillä oli kyllä koira, mutta muutettuamme toissa-kerran isovanhempamme halusivat sen seurakseen. Ja sinne se on jäänyt, vanhana koirana viihtyy rauhallisten ihmisten parissa.

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Nicotine Queen

PostPosted: Sat Mar 24, 2007 1:08 pm

Moon kissa! blaugh
PostPosted: Sat Apr 21, 2007 5:08 am

Olen ehdottomasti Kissa ihminen heart rakastan kissoja todella paljon. heart koiristakin kyllä tykkään mutta ei tee mieli hankkia uutta koiraa ku entinen kuoli muutamia kuukausia sitten.
Kissoista tosin olen aina tykännyt enemmän. Ne on niin SULOISIA! heart

Siipu

hartwalla

PostPosted: Sat Apr 21, 2007 12:30 pm

Minä olen ehdottomasti enemmän koira ihminen. Kissat ovat arvaamattomia, tai sitten en vaan osaa lukea niiden korvien asentoja oikein tai jotain.

Minulla on koira ja harrastan sen kanssa paljon kaiken laista. kissan kanssa en tulisi toimeen. on silti hyvä että on kissoja sillä tunnen ihmisiä joille koira ei missään nimessä sopisi, mutta kissa sen sijaan käy.
PostPosted: Tue Apr 24, 2007 7:01 am

Kyllä mie enemmänkin noiden piskien puolelle kallistun, vaikka kissatkin kovin kauniita ovat. En vain ole oikein koskaan tullut toimeen kissojen kanssa, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. Itselläni muutenkin on koira vain ollut, ei ikinä kissoja, niin sellaiseen on paremminkin tottunut. Minulle koira ainakin on sellainen, että voin halia sitä aina kun on paha mieli ja puhua kaikesta maan ja taivaan välillä, vaikkei mitään ymmärräkään~ Ne ovat hyvin empaattisia eläimiä heart Muutenkin niin ilmeikkäitä ^^

ChiliPepper

FurryAlien

PostPosted: Fri May 11, 2007 8:31 am

Kissa se lemppari elukka on cool Kissat ovat niin karvaisia ja sulosia että niitä ei voita mikään mrgreen
PostPosted: Wed Jun 13, 2007 4:29 am

Koira. Pelkään kissojen kynsiä, mutta on ne kyllä tosi söpöjä (siis kissat, ei kynnet mrgreen )

Minya40

Nicotine Queen

PostPosted: Thu Jun 14, 2007 7:58 am

Jazzy-Devine
Mä oon kissaihminen! whee
PostPosted: Sat Jul 21, 2007 7:56 am

oon koira ihminen en oikein tykkää isoista koirista

BeatlemanFI

Zeggo

PostPosted: Sun Jul 22, 2007 11:12 am

Tänään tuli vahvistettua, etten ole koiraihminen D: Tuttu toi koiransa hoidettavaksi rippijuhliensa ajaksi. (Meillä on neljä kissaa, että hyvä idea joo.)
Tietenkin koira tutustuessaan hyppi vasten, talloi varpaille ja raapaisi pitkän naarmun käteeni, ja hetken päästä olin hermoraunio, kun minun olisi pitänyt kävelyttää se.
En hoitanut sitä paljon yhtään (sisko teki enimmän työn), mutta sen rauhoituttua rapsuttelin sitä väsyneenä.
Olen tähän mennessä pitänyt kahdesta koirasta, ja toinen niistä on jo kuollut. Koiriin en osaa suhtautua oikein, niitä täytyy kouluttaa ja täytyy itse kouluttautua samalla D: Hallita koko ajan äänensävyt ja eleet...
Ihanat, itsenäiset kissat.
PostPosted: Sat Jul 28, 2007 2:43 am

Voi Zeggo raukkaa. D: Koirat voivat olla ärsyttäviä. Minäkään en oikein pidä koirista, jotka hyppivät päälle ja haukkuvat. >.<

Eli siis kyllä kissaihmisiä olen juu. Kissat ovat salaperäisyydessään, itsenäisyydessään, söpöydessään ja yksinkertaisesti rakastettavuudessaan vain niin parhaita. x3 Mikään ei saa minua paremmalle tuulelle kuin se, että joku ihanista kissoista hyppää syliin ja alkaa kehrätä. <3

Killedvictim3

Kerubi

PostPosted: Tue Oct 30, 2007 9:27 pm

Olen ehdottomasti koiraihminen. Minusta on ivaa kun koiria saa kouluttaa ja käyttää näyttelyissä ym. On kissatkin kivoja mutta ne on liian itsenäisiä.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces