|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 12:02 pm
Wij hebben 800 leden! De laatste twee laat ik anoniem, omdat dat hun recht is, maar het is toch leuk om te weten =D Welkom, alle nieuwe leden! Dat de ADPE weer bruisend van leven mag worden! Hebben de mods ook weer eens wat te doen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 7:04 am
Misschien heb je het gemerkt, misschien heb je het niet gemerkt... maar den grote spreekwoordelijke bezem is door de guild aan het gaan. We hebben van 2 mods afscheid moeten nemen (uumie en buttonfly) maar gelukkig zijn ze nog steeds geweldige leden die nog altijd een bijdrage kunnen en zullen leveren aan de guild! Omdat de mods hierdoor een beetje onderbemand werden, hebben we een nieuwe mod aangetrokken. Ja hij, ja een hij, zit nog wel in zijn proeftijd, maar jullie hebben het recht om zijn naam te weten:
Oranjekorfbalpizza!!
Welkom in het team! *gooit confetti*. Een lid die de meesten van ons wel kennen en waarderen en zich vaak inzet voor de meets! Want door hem zijn er al 2 meets geweest (en kijk, hij plant al een derde!)
Verder is er een nieuw sub-forum: Last Chance. Hier gaan alle topics naartoe die al een hele tijd actief zijn, maar je mag er dan nog steeds in posten. Zo houden we een soort van 'actief archief'. Ook dubbele topics komen hier in!
Ook de Guild Home wordt verbouwd, maar op het moment weet ik even niet wat ik er nog aan kan doen.
heb je suggesties? De beste suggesties zijn die in één zin opgeschreven kunnen worden (zonder subzinnen aub!) want dan is het in één keer helder wat je bedoelt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 12:55 pm
Mijn complimenten, nieuwe leden! Ik heb weer eens prachtige 'Mag ik er alsjeblieft bij' requests gezien!
Tegenwoordig neemt niemand meer genoegen met: "Ik zou er graag bij willen omdat ik Nederlands ben."
Nee, tegenwoordig krijgen we zulke unieke en interessante join requests... geweldig! Even een compliment naar JULLIE uit, nieuwe leden!!
(van oude leden weet ik niet meer hoe ze hun request uitte XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 8:36 am
Ik wou even melden dat het mij spijt zo weinig te posten de laatste tijd. Ik heb het op het moment erg druk op school (op zijn minst 2toetsen in een week) en veeel huiswerk ^^; Ik probeer wel elke dag de guild nog even na te kijken en als ik iets zinnigs weet te zeggen even iets te posten. Als er iets héél dringends is stuur je mij maar een pm, die lees ik altijd als eerst. Als nog srry voor het ongemak ^^;
Crew Member .~Horsie~Anne~.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 6:12 am
Dames en heren, ik heb vandaag een 'digitale proefdruk' van mijn uitgeverij gehad. Ze willen graag dat ik dit voor 9 april geheel gecorrigeerd retour zend. Dat betekent dus dat ik de komende dagen even wat minder op Gaia kan XP. Denk aan me!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 2:39 pm
Lieve leden, ik moet even een mededeling maken over de volgende week (week 2 van Mei), ik zal dan tot zaterdag niet online kunnen zijn, mijn school heeft in deze week een reis naar Barcelona ingeplant. Dit om te voorkomen het bericht 'Ze komt niet meer op de guild' voor de komende week te voorkomen.
Vriendelijke groetjes .~Horsie~Anne~.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 2:21 pm
Beste Leden. Ik wil voor iedereen die zijn examen heeft gehaalt een kleine felicitatie posten, maar dat is niet de reden van deze post. De examens zijn voorbij, maar voor de meeste lagere klassen komen de laatste weken, met onder andere de testweek eraan. Ik zal het hier erg druk mee krijgen, dus geef alvast aan dat ik niet zovaak zal opdagen de komende 2weken. Groetjes Crew member .~Horsie~Anne~.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 11:15 am
Hey Guildvrienden!
Morgen stap ik met familie in de auto en vertrek richting het zonnige zuiden. (We hebben genoeg van dat engelse weer hier in Nederland ;D). Dus dit is zo'n beetje een tot ziens.
Je mag me natuurlijk altijd Pm-en of emailen of sms-en voor degene die mijn gegevens hebben. ^_^ Het zal alleen een maandje duren voordat je antwoord krijgt xD
Nou laat ik ook maar gelijk een andere mededeling erin gooien: Volgend jaar ga ik gewoonweg op mijzelf wonen. (ik sta er zelf nog van te kijken dat ik dat ga doen xD) Nou ja ik ga niet alleen; ik ga samen met mijn zusje. Mijn zusje en ik zijn uitgenodigd voor de volleybalacademie in Weert en om die reden gaan we daar ook wonen en zullen we daar naar school gaan.
De academie zal voor ons onderdak zorgen, maar er is een kans dat we op de kazerne moeten leven. (niet in een barak >.> maar in een officiershotel) Het enige minpunt van de kazerne is het gebrek aan een internetverbinding... Maar goed, niets is nog zeker van waar we precies moeten gaan wonen. Jullie komen in ieder geval niet makkelijk van mij af C; In het weekend ben ik zowiezo altijd thuis ;p
Ik wens jullie een heel fijne vakantie en ik zie jullie over een maandje weer!!! xXx Zakoutje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 4:32 am
Hallo lieve mensjes avn onze Guild! Ik wou even mede-delen dat ik van vandaag/morgen tot aan de 19de me op beekse bergen zal bevinden! ik ben dan niet echt berijkbaar...meschien als ik 1x ofzo op internet komt want het is wel mogelijk! Nog een fijne....eh.....augustus!
Crew member .~Horsie~Anne~.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 2:42 am
Dear guildmembers! Lieve mensen! Het is weer tijd voor een feestje! Check dit ((Clickieclickie)) 
Help me met mensen te bereiken om naar het feest te komen, of help me door een kleine donatie te doen! Verder wil ik ook nog een beroep doen op de artistieke onder jullie, wie kan voor mij een banner maken om in een sigg te stoppen? Pm mij even als je wilt helpen. Alvast heel erg bedankt! En tot in Wakhalulah!! C;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:08 pm
Hallo mensen,
even een berichtje smile Deze vrijdag tot zondag zal ik niet online zijn, of anders miniscuul kort. Ik neem aan dat iedereen zich zoals altijd zal gedragen wink Dus hou de guild overend tot ik terug ben XD See ya!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 2:35 pm
Heyhey! Eindelijk heb ik mijn weg een beetje terug kunnen vinden naar Gaia en de ADPE. Ik heb het op het moment nog steeds druk met alles op poten zetten in mijn leven, voor onwetende ik woon sinds kort op mijzelf, best een flinke klus. Maar ik ben jullie nog lang niet vergeten!
In de tussentijd is er zelfs weer schot gekomen in het boven genoemde beachparty. Arty heeft zijn best gedaan en het hele strand voor jullie overdekt. En hij heeft een paar mooie prijzen verzameld. Dus zodra Halloween voorbij is kan je je borst alweer nat maken voor een Late-Summer-Party.
Alles is verwarmd dus trek dan je leukste, mooiste, grappigste, natste en/of warmste strandkleding aan en feest een week lang met allemaal taalgenoten.
BTW, it's good to be back at last ^_^ Lub U all!! <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 11:33 am
[Forum Type|Private] [Total Users|998] [Total Posts|88978] [Entry Fee|0] [Guild Account|52145]
Geloof het of niet.... nog maar 2 leden en we hebben 1000 leden!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 01, 2008 1:22 pm
[Forum Type|Private] [Total Users|1000] [Total Posts|89027] [Entry Fee|0] [Guild Account|52145]
Welkom, lid nummer 1000! Wie je ook zijn moge, we zijn dolblij met je!!!
Ladies and Gentlemen, this guild hit 1k!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 27, 2008 11:53 pm
Mensheid,
wat is het stil in de Guild! Is iedereen soms op vakantie?
Misschien moeten we een wedstrijdje organiseren; wie de komende dagen het meeste post (nummer dan wel je posts!!) wint een prijs? Is dat een leuke wedstrijd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|