|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 8:10 am
Halvattu mie tahon tommosen Continuum Figerboardin!!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 23, 2005 10:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 7:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2005 8:16 am
Huomenna alkaa soittotunnit... ja saateri minun pitaa suunnilleen joka tunti soittaa hieman "jazzahtavasti". Redrum!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 12:12 pm
Olin tanaan katsomassa Ain't misbehaving-revyyta Linnanmaen Peacock-teatterissa ja innostuin, jos mahdollista, viela enemman laulamisesta ja nayttelemisetsa. Oikeastaan olen kiinnostunut siita, mita Wicked opiskelee. Mutta en tieda, paadynko koskaan sille tielle, koska en osaa laulaa, enka haluaisi pelkastaan soittaa pianoa. Haluaisin tanssia, ja laulaa ja naytella ja kasikirjoittaa musikaaleja. 3nodding
Ja yksi ahdistava kysymys kapteenille: Onko nimimerkkisi kenties samannimisesta musikaalista?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 1:32 am
blaugh Nimeni ei ole Wicked-musikaalista. (joka siis kertoo siita, mita tapahtui Ihmemaa OZissa, ennen kuin Dorothy tipahti talonsa kanssa idan ilkean noidan paalle. Eli toisin sanoen, kuinka Wicked Witch of the Westista tuli Wicked. ^^) Repesin kylla nauramaan, kun ensimmaista kertaa kys musikaalista kuulin.
Carmen: http://www.lamk.fi/mus ja etsi sielta musiikkiteatteri sv:sta tietoa, niin siella on yksityiskohtaisemmin selostettu mun koulutuksestani.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 10:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 4:52 am
Hmmn. No mistapa alkaisi. Ala-aste on kayty musiikkipainotteisena, samoin yla-aste ja kaikki siihen liittyvat tutkinnot. Kuorossa olen ollut pienen ikani, jossain ysin kevatjuhlissa laulanut (kahden kaverin kanssa) kolmiaanisena May It Be:n. Pianonsoiton opinnot siina ohessa, tosin lukioon menon yhteydessa muitten harrastusten kanssa vahan niin kuin jai. Nokkahuilu on tietty ihan pakko mainita ja vahan tuota kitaraakin on tullut soiteltua. 3nodding
Musikaaleista en pahemmin perusta, joku Phantom of the Opera voiskin olla kiva, mutta puuduttavaa kuunnella kun joka sana pitaa laulaa xp ... ei millaan pahalla. Ehka se on luonnekysymys.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 5:55 am
Ooppera. Nyt parilla viime musatunnilla keskusteltiin oopperoista, mm. listattiin henkiloita joita siella joutuu hommia tekemaan. Paljon. Pitaa sita arvostaa, jos ooppera paasee esitykseen asti, kun siella on niin monia tempperamenttisian taiteilijoita, joiden pitaisi paasta yhteisymarrykseen... katottiin animaatio, Taikahuilusta. siina selkisi kylla juoni paapiirteittain ja pari muutakin tarkeampaa juttua, mutta muu olikin holynpolyirvailua xp aika mielipuolista. Siis se oli wanha video.
Ja tanaan myos, iloista. Raka valuu, kurkku kuin piikkeja taynna, ja eikun pitamaan huilukonserttoa musiikinryhmalle! Kyllasujuujoo.com... Ei kylla oikein aanta lahteny. Ja kun pakkailin huilua ilmeet olivat hieman "olikonytihanpakkovaivautunut"-tyylisia...
Ostan huomenna musiikinopelta kitaran, jee. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 28, 2005 6:09 am
Taikahuilu. heart Mie oon esittanyt Papagenoa. Ja se Taikahuilu on mielipuolinen holynpolyirvailuooppera.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|