Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Het spook van de ADPE Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

radolf_hunter

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 6:16 am

Dashinator
ik ben geen oneveraren spookjager... ik doe dit al jaren...
je ziet er ook niet onervaren uit hoor laat ze maar kletsen
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 6:32 am

Deel 3: Time to get started!

“Dat is beroepsgeheim!” Reageerde Dashinator op Lorraaa. Ook KittyOcean was nieuwsgierig: “Heb je een diploma/licentie om spoken te verjagen?” Dashinator begon een beetje zijn geduld te verliezen. Natuurlijk had hij een diploma. Waarom zou hij anders dit werk doen?
Maar Zakou Nenharma merkte iets vreemds aan KittyOcean’s gedrag. Zou zij misschien ook al bezeten zijn? Nerveus trok ze aan Dashinator’s mouw. “Dash, controleer even of Kitty spookvrij is!” Terwijl Dashinator zijn spokenradar te voorschijn toverde en aan het werk ging dartelde Zakou Nenharma om hem heen. “En? En? En?”
Dashinator schudde zijn hoofd. “Ik denk... dat ze een spook is.”

Nu raakte Zakou Nenharma helemaal in paniek: “Eek! Echt!? Ik vond het al zo verdacht dat ik haar de laatste tijd niet meer zo vaak zag... Zou Gaya haar geinfecteerd hebben? Of zou het spook de lijst van mods te pakken hebben gekregen? Kyaaa! Dan moet ik ook op gaan passen!” Panisch begon ze in cirkeltjes rond te rennen. Lachend keek Dashinator toe.

“Ben ik even blij dat ik geen mod ben!” Zakou Nenharma stopte abrupt. “Hmm, wees maar blij dan Dash! Ik kijk nu eerst om de hoek met een spiegeltje voordat ik de hoek omga!” Dashinator keek even om zich heen en fluisterde toen: “En ik ben beschermd… Ik heb een huisgeest.” Hij wees naar het wezentje dat naast zijn schouder zweefde.

Op dat moment kwam Calahara aan gelopen en ze zuchtte diep. “Hoe beschermen wij ons tegen ons wrede lot?” Zakou Nenharma wees naar Dashinator. “Hij zei dat hij een beschermingsmiddeltje had, een huisgeest!” Calahara knikte dat ze het snapte. “Maar hoe zou het spook zich verplaatsen en zo gedachten overnemen? We moeten voorzichtig zijn ... Iemand enig idee om hem te vangen? Ik denk dat we een lokmiddel nodig hebben.......…”

Gelukkig had Dashinator een idee! Hij kwam met een enorme neongroen gekleurde pijl aangelopen en plaatste die naast Calahara. “Zo, dat moet werken.” Calahara schrok zich een ongeluk. “Wat?! NEEEEEEEEEEEEEEY! Laat me niet alleen en onbeschermd achter!” Ze greep zich vast aan zijn broek. Dashinator keek naar Calahara. “Als je mijn broek niet verder omlaag beloofd te trekken zal ik je helpen.”

Op dat moment kwam een van de andere mods, XDmaster4, erbij. “Ik ben blij dat ik mijn vriend Radolf_Hunter heb. Hij beschermd me wel!” Ook andere leden van de guild meenden veilig te zijn voor het spook. “Ik heb een hamer en ik ben niet bang om die te gebruiken!” Zei Kassiopeia. Dashinator rolde met zijn ogen. “Denk je niet dat je gewoon door het spook heen gaat zonder het te raken?” Wat voelde Kassiopeia zich dom. “Hmm tja, dan is een stofzuiger misschien wel handiger…”

Steeds meer mensen begonnen zich te interesseren in het spook. Want ja, hoe vaak komt het nou voor dat jouw guild wordt opgeschrikt door eentje. En dan ook nog eentje die bezit heeft genomen van de mascotte van jouw guild! Mensen begonnen zich allemaal dingen af te vragen zoals: Wat moeten we eigenlijk met Gaya doen nu het spook van haar bezit heeft genomen? Haar opsluiten in een cel om er voor te zorgen dat er geen mensen meer worden besmet? Of heeft het spook haar verlaten op zoek naar een nieuw lichaam?
Maar Dashinator was nog druk bezig met zijn onderzoek en kon dus nog geen uitspraken doen… Maar gelukkig wist hij wel te vertellen dat er betaalbare items waren die de mensen konden beschermen tegen het spook. “Gelukkig,” Zei Zakou Nenharma. “Want die huisgeesten zijn echt te duur om zo even aan te schaffen. Daar gaan jaren van questen aan vooraf!”

“Of je kan de methode van KittyOcean uitproberen. Gewoon de hele dag onderwater zitten” Zei een vreemde stem. Iedereen draaide zich om en daar stond nog een Ghostbuster: Radolf Hunter, de vriend van XDmaster4 en de collega van Dashinator. “Sorry dat ik niet eerder langs kon komen. Ik moest nog langs de kapper.” “Werkt dat wel? Kunnen spoken niet onderwater komen?” Vroeg iemand. Maar voordat Radolf antwoord kon geven, werd hij onderbroken door hysterisch gelach. “Het spijt me!” Zakou Nenharma veegde de tranen van haar wangen. “Maar als ik jou was zou ik mijn geld terug gaan vragen aan de kapper!” Radolf reageerde verontwaardigd: “Ik vind het toevallig een mooi kapsel. Het was in ieder geval het beste wat ze hadden.”

“Maar nu waarvoor ik hier ben gekomen! De spokenjacht! Kom Dashinator dan gaan we samen op pad! Ik heb al niets meer gevangen in jaren. Het wordt hoog tijd dat daar verandering in komt!”

Wordt Vervolgd…

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 6:59 am

goed =3 net als altijd 3nodding
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:22 am

Mmmmm... ben ik nou wel of niet een spook?

Als ik geen spook ben, dan zeg ik dat ik geen spook ben en spreek ik de waarheid
Als ik wel een spook ben, ga ik dat met 2 spokenjagers natuurlijk niet toegeven, dus zeg ik alsnog dat ik geen spook ben... maar dan lieg ik.

Dus tja, er is maar 1 antwoord mogelijk:

IK BEN GEEN SPOOK!!

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:23 am

Ik kon het niet weerstaan: xD

Ga-ya the friend-ly ghost,
the friend-li-est ghost you know.
Though grown-ups might look at her with fright,
the child-ren all love her so.

Ga-ya the friend-ly ghost, she couldn't be bad or mean.
She'll romp and play, sing and dance all day,
the friend-li-est ghost you've seen.

She al-ways says "Hel-lo," and she's real-ly glad to meet-cha.
Where - ev-er she may go she's kind to ev-'ry liv-ing creat-ure.
Grown-ups don't un-der-stand why chil-dren love her the most,
But kids all know she loves them so, Ga-ya the friend-ly ghost.
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:24 am

We zien kitty, we zullen zien...

Muahahaha twisted

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:28 am

We staan toch aan dezelfde zijde? O.o stare
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:35 am

Jep, jep, maar ik heb het verhaal in handen. Dus als ik wil ben jij een spook en een uur later niet meer. Ik ben benieuwd wat je morgen bent...

-loopt weg pondering-

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:41 am

SpookyParty!!!

Hihi ik ben mijn eigen thread aan het spammen xD
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 8:27 am

Je staat aan de zelfde kant als Zakou... dus je bent een spook
-zet stofzuiger naar spookzuig stand-

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 8:40 am

Oioi! Wat maakt dat mij dan? Ik ben nog heel duidelijk vlees en bloed!
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 8:50 am

We moeten nu niet iedereen beschuldigen, laten we eerst het bekijken hoe groot het probleem is en voor andere oplossingen dan het spook op de hielen zitten!

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 9:22 am

Heb jij misschien een plan? Ik ben te druk met Gaya te beschermen tegen de jagers om een plan te bedenken...
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 9:51 am

Calahara
We moeten nu niet iedereen beschuldigen, laten we eerst het bekijken hoe groot het probleem is en voor andere oplossingen dan het spook op de hielen zitten!

maar Zakou is officieel ingescreven bij gaya... en Kitty zei dat ze bij Zakou hoort... dus ze horen allebij bij de geesten =3

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 10:36 am

User Image

Comic made by XDmaster4
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games