|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 2:00 am
^_^ Ik was gisteravond bezig geweest, En de naam en de typefouten pas ik nog wel aan, (als jij de datum in je banner fixed XD )
Het was toch de bedoeling het in de chatterbox te doen? En die ene topic is alleen maar een tussentopic om later een link naar het bal te zetten daar gaan we het dus niet huden. Ik had trouwens met Pillow een topic met gereserveerde postjes gemaakt, en de naam gedelete maar een ventje wist toch noch binnen te dringen, hoeveel topics denk je uiteindelijk nodig te hebben?
En de naam dan? oh ik zet gewoon pillowfight en tevens dat het een pyjamaparty is. 3nodding Als Zakou die naam tenminste leuk vind.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 2:15 am
Als de uitnodiging helemaal goed is kan ik hem ter extra uitleg naar guild en threadowners sturen vanavond. ^_^ dan zet ik de banner van okp dan wordt het een proffecioneel uitziend pmmetje. We hebben dan nog een week om de thread aan te kleden en af te verzinnen.
Als jij ideen hebt voor de aankleding Vertel ze me dan dan kan ik daar een beetje op inspelen en miss een omschrijf verhaaltje bij in elkaar draaien.
De topic die ik met pillow gemaakt heb kun je via haar account vinden die zal nu ergens achter in de chatterbox zitten en voor andere mensen nouwelijks te vinden. Dus ik denk dat we daar wel veilig in kunnen editen zonde de veranssing te bederven en echt cruciale ding als die er zijn kunnen we dan idd met kladblok doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:58 am
Klinkt helemaal goed! Super naam xD jammer dat gaia geen kussens heeft xD
Volgens mij kan ik hier niets meer aan toevoegen sweatdrop
Ow ja even te herrinnering: ik ben de rest van vandaag en morge nde hele dag niet hier. dus als er ee nbeslissing gemaakt moet worden: maakt hem maar of je moet wachten tot maandag ^_^;
*gaat de threads checken*
[edit] Wow volgens mij was er iemand vroeg op vandaag 0.o of gewoon laat naar bed gegaan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 8:19 am
Is het er nu al, of mis ik iets totaal XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 8:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 7:48 am
http://www.gaiaonline.com/guilds/viewtopic.php?t=2845438Ik heb een aantal mensen gepm't Kumadude, angel lizzy, Nariel celebrindal, blue_aye, asakura zeke, DGO en tecknical. XD Ik neem aan dat ik jou niet hoef te pmen of je mee wilt doen. razz Als je naar die lijst kijkt moet ik er nog meer pmmen? Er zijn nog twee guilds maar dat zijn meer prive guilds met iets van 30 leden, en verder kleine of nogal dode topics.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 15, 2006 9:41 am
ik ben door de AT aan het proberen te gaan... het stikt daar serieus van de nederlanders 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:05 pm
Ik zou de half dode en prive guilds eig ook maar doen.. zelfs als er maar een iemand meer komt is dat beter blaugh
AT?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 2:25 am
Avatar talk ^_^ sub forum van de GCD (Gaia Community Discussion)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 10:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 11:01 am
*dropt binnen*
Hoe ver mag je eigenlijk gaan in adverteren? Je moet oppassen dat je mensen niet lastigvalt. Maar een uitnodiging sturen is wat anders dan adverteren, toch? ^_^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 11:04 am
Darlaa *dropt binnen* Hoe ver mag je eigenlijk gaan in adverteren? Je moet oppassen dat je mensen niet lastigvalt. Maar een uitnodiging sturen is wat anders dan adverteren, toch? ^_^; Yup, dat mag toch gewoon smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 11:10 am
Okey,
Ik heb een leuk idee voor de pillow quest (post het hier gewoon er komt hier toch niemand ^_^' en kan altijd weer deleten) Kwam net op. Als we nou terwijl het ball al een tijd begonnen is pillows in onze posts verstoppen zodat mensen de pagina's af moeten zoeken. En dan alle pillows een nummer of code geven en daar een prijsje of waarde aan vast zetten, van te voren bepaald. Mensen kunnen 1 kussentje pakken en na een bepaalde tijd trekken we het sloop er af om te laten ziet wat er in zit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 11:15 am
Hmm, wat zou er in zitten dan? Net zoals de geplande koekjes die nooit uitkwamen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 11:20 am
^_^ een klein prijsje en in sommige iets duurdere, maar dan zou je ook fopkussens ertussen moeten zetten. Of een bepaalde waarde dat degenen die de kussens met de hoogste waarden hebben gevonden een prijs krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |