|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 1:16 pm
candy_loves_candy Ik ben Candyce, ik ben 19 jaar. Ik kom uit Hilversum. Heb hier niet altijd gewoond eigenlijk. Ben hier bijna zes jaar geleden gekomen. Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen; als je wat wilt weten, vragen maar. wink whee welkom, en ik zie meteen dat jij flink heb zitten te posten in de guild biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 11:42 am
candy_loves_candy Ik ben Candyce, ik ben 19 jaar. Ik kom uit Hilversum. Heb hier niet altijd gewoond eigenlijk. Ben hier bijna zes jaar geleden gekomen. Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen; als je wat wilt weten, vragen maar. wink whee Welkom! Helemaal volgen doe ik het niet. Kom je nu uit het buitenland? Of gewoon uit nederland maar pas sinds zes jaar uit Hilversum, of gaat het over het aantal jaren op Gaia? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 11:56 am
Machjid candy_loves_candy Ik ben Candyce, ik ben 19 jaar. Ik kom uit Hilversum. Heb hier niet altijd gewoond eigenlijk. Ben hier bijna zes jaar geleden gekomen. Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen; als je wat wilt weten, vragen maar. wink whee Welkom! Helemaal volgen doe ik het niet. Kom je nu uit het buitenland? Of gewoon uit nederland maar pas sinds zes jaar uit Hilversum, of gaat het over het aantal jaren op Gaia? sweatdrop Lol, Ik woon pas zes jaar in Nederland, ben Amerikaans. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2007 12:19 pm
candy_loves_candy Machjid candy_loves_candy Ik ben Candyce, ik ben 19 jaar. Ik kom uit Hilversum. Heb hier niet altijd gewoond eigenlijk. Ben hier bijna zes jaar geleden gekomen. Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen; als je wat wilt weten, vragen maar. wink whee Welkom! Helemaal volgen doe ik het niet. Kom je nu uit het buitenland? Of gewoon uit nederland maar pas sinds zes jaar uit Hilversum, of gaat het over het aantal jaren op Gaia? sweatdrop Lol, Ik woon pas zes jaar in Nederland, ben Amerikaans. wink Aha! Wel je nederlandse typkunsten zijn niet slecht dan. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2007 12:23 pm
Machjid candy_loves_candy Machjid candy_loves_candy Ik ben Candyce, ik ben 19 jaar. Ik kom uit Hilversum. Heb hier niet altijd gewoond eigenlijk. Ben hier bijna zes jaar geleden gekomen. Voor de rest weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen; als je wat wilt weten, vragen maar. wink whee Welkom! Helemaal volgen doe ik het niet. Kom je nu uit het buitenland? Of gewoon uit nederland maar pas sinds zes jaar uit Hilversum, of gaat het over het aantal jaren op Gaia? sweatdrop Lol, Ik woon pas zes jaar in Nederland, ben Amerikaans. wink Aha! Wel je nederlandse typkunsten zijn niet slecht dan. smile Dank je smile , als je op een school zat waar ze alleen Nederlands tegen je praten, moet je wel. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 8:20 am
candy_loves_candy Dank je smile , als je op een school zat waar ze alleen Nederlands tegen je praten, moet je wel. 3nodding *nods sagely*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 10:49 am
Machjid candy_loves_candy Dank je smile , als je op een school zat waar ze alleen Nederlands tegen je praten, moet je wel. 3nodding *nods sagely* yup, ook veel effectiever en sneller dan een tweetalige school XD Nu moest je wel!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 10:55 am
kittyocean Machjid candy_loves_candy Dank je smile , als je op een school zat waar ze alleen Nederlands tegen je praten, moet je wel. 3nodding *nods sagely* yup, ook veel effectiever en sneller dan een tweetalige school XD Nu moest je wel!! Precies en er waren niet veel leerlingen die Engels konden. Dus ik had niet veel keuze.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 11:31 am
Hoi Ik ben nieuw.. Eigenlijk ben ik vrij oud.. maar toch. Ik ben Nicole, 19 jaar, uit limburg en heb hier vroeger gespeeld op septa nenharma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 12:08 pm
Athanasi Hoi Ik ben nieuw.. Eigenlijk ben ik vrij oud.. maar toch. Ik ben Nicole, 19 jaar, uit limburg en heb hier vroeger gespeeld op septa nenharma. Welkom. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 12:31 pm
Welkom! Geen nood voor de oudere mensen. Gratis rollator af te halen bij Kitty! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 12:57 pm
•♥• ^^ denk dat ze bedoeld dat ze een oudere Gaia member is. Hoi, leuk dat je weer terug bent. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 1:31 pm
Ik vraag me af hoe lang ze deze keer blijft wink
-hides for revenge-
I'm just kiddin' Nic, just kiddin' whee
Welkom terug anyway
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 1:53 pm
Zakou Nenharma Ik vraag me af hoe lang ze deze keer blijft wink
-hides for revenge-
I'm just kiddin' Nic, just kiddin' whee
Welkom terug anyway ./bitchslap heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 1:54 pm
Darlaa •♥• ^^ denk dat ze bedoeld dat ze een oudere Gaia member is. Hoi, leuk dat je weer terug bent. •♥• Volgens mij ken ik jou.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |