Welcome to Gaia! ::

Reply Konvent & Träffar
[J-cult] Doujinmadoi 4, den 5-6e Februari! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 66 67 68 69 70 71 ... 111 112 113 114 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 2:02 am

Blixtra
eeh? är temat krigare nu eller? XD

Det har varit krigare hela tiden.
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 2:10 am

Puchiko_chan
Mushi:
Som vi har påpekat så är priset för att vara med i tävlingen till för att slippa Herr Utter, Marcus ninja-bild och liknande.
Vi vill heöt enkelt höja standarden på tävlingen för att kanske ha med säg 5-10 bra bidrag istället för 20 kassa till bra bilder. Kostar det pengar så tror jag dessutom att folk röstar schysstare. Jag tänker iallafall inte rösta på nån halvbra bild som jag tyckte var gullig, inte om tecknarna faktiskt har betalat. Och så kommer förhoppningsvis folk anstränga sig lite mer om de är tvungna att pröjsa. Och inga pengar? Köpte inte du råttan från Spirited Away för ett par hundra? Skitsamma.

I vilket fall som helst så vill jag avsluta med att säga att du visst det ritar fint. Du har bra teknik och ofta bra ideer. Enda problemet är väl bara att andra kanske ritar finare, men hittills har ju den "coolaste" bilden vunnit varje gång... Har inte röstat på vinnaren en enda gång. xp

Och snälla folks, följ temat!

Mycket bra sagt. Som jag skrev innan, priset ar till for att skaffa kvalite och tecknare som tror pa sig sjalva och vill vinna. Och for att vi ska ha rad med priserna.

EveningBird
har J-Cult någon hemsida?

Inte annu, men den ar pa gang, Poker haller pa att dona med den. Sa fort det finns en adress sa kommer vi posta den har pa topicen.

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100

implants

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 2:37 am

Mini langtar. T__T
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 2:47 am

Nathaniel Mea
Puchiko_chan
Mushi:
Som vi har påpekat så är priset för att vara med i tävlingen till för att slippa Herr Utter, Marcus ninja-bild och liknande.
Vi vill heöt enkelt höja standarden på tävlingen för att kanske ha med säg 5-10 bra bidrag istället för 20 kassa till bra bilder. Kostar det pengar så tror jag dessutom att folk röstar schysstare. Jag tänker iallafall inte rösta på nån halvbra bild som jag tyckte var gullig, inte om tecknarna faktiskt har betalat. Och så kommer förhoppningsvis folk anstränga sig lite mer om de är tvungna att pröjsa. Och inga pengar? Köpte inte du råttan från Spirited Away för ett par hundra? Skitsamma.

I vilket fall som helst så vill jag avsluta med att säga att du visst det ritar fint. Du har bra teknik och ofta bra ideer. Enda problemet är väl bara att andra kanske ritar finare, men hittills har ju den "coolaste" bilden vunnit varje gång... Har inte röstat på vinnaren en enda gång. xp

Och snälla folks, följ temat!

Mycket bra sagt. Som jag skrev innan, priset ar till for att skaffa kvalite och tecknare som tror pa sig sjalva och vill vinna. Och for att vi ska ha rad med priserna.

Kan ni inte i alla fall sänka det lite? Typ till 10kr? Jag förstår ju att priser och sånt kostar, men allt kostar ju numera på visningen, det känns lite trist.

Och ja, Thomas... jag fick den + totorobussen från min mamma. Typ en liten julklapp som hon inte skulle kunna fixa sen. Men jag har ändå inte råd att lägga ut pengar på att förlora stort. Har aldrig fått en enda röst än så länge. Så de som fått röster är väl de som lär vilja ställa upp som mest nu då, eftersom att de då tänker antagligen "Ah, ännu större chans att vinna nu... färre som kan vara med pga kostnaden." Så ni slår egentligen ut seriösa teckningar också med att ha det där priset. sweatdrop
Sen kan man faktiskt göra en seriös Herr Utter bild. neutral

Mushi

Unleashed Pawn

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:09 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:38 am

Jag vet inte ifall du laser inlaggen anna, men vi HAR en tecknings tavling for de som inte vill vara med i stora tavlingen. Den kostar ingenting och arrangeras dar. "LiVe Tavlingen" var med dar om det ar sa dyrt med 20 kr.

Priset ar bestamt.

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:43 am

Nathaniel Mea
Jag vet inte ifall du laser inlaggen anna, men vi HAR en tecknings tavling for de som inte vill vara med i stora tavlingen. Den kostar ingenting och arrangeras dar. "LiVe Tavlingen" var med dar om det ar sa dyrt med 20 kr.

Priset ar bestamt.

Jodå, jag läser alltid allt. Ibland även två gånger. 3nodding
Och jag vet att det fanns en sådan tävling, men där finns det inget pris heller.

Priset är för högt.. sweatdrop Men men.

Man kanske kan fråga folk om någon har lust att sponsra en för att ställa upp blaugh
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:45 am

Och snälla, säg inte mitt namn.. Jag hatar det. gonk

Mushi

Unleashed Pawn

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:47 am

Mushi
Nathaniel Mea

Priset ar bestamt.

Och jag vet att det fanns en sådan tävling, men där finns det inget pris heller.

Man kanske kan fråga folk om någon har lust att sponsra en för att ställa upp blaugh

...Vem har sagt att det inte finns pris.. jag skrev i mitt langa inlagg att det fanns pris dar. Och att priserna i stora har reduserats till "basta ide" och "Basta bild" (vilket vill saga bilden som haller sig mest till amnet)... "tredje priset" ar numera forsta i Live tavlingen.
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:49 am

Nathaniel Mea
Mushi
Nathaniel Mea

Priset ar bestamt.

...Vem har sagt att det inte finns pris.. jag skrev i mitt langa inlagg att det fanns pris dar. Och att priserna i stora har reduserats till "basta ide" och "Basta bild" (vilket vill saga bilden som haller sig mest till amnet)... "tredje priset" ar numera forsta i Live tavlingen.

Finns det pris till den tävlingen som inte kostar något? neutral

Sen tycker jag (som vanligt för mycket..) att det inte borde vara en live tävling heller... Utan något man kan få sitta och skissa på i tre månader. sweatdrop

Mushi

Unleashed Pawn

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:51 am

Mushi
Nathaniel Mea
Mushi
Nathaniel Mea

Priset ar bestamt.

Finns det pris till den tävlingen som inte kostar något? neutral

Sen tycker jag (som vanligt för mycket..) att det inte borde vara en live tävling heller... Utan något man kan få sitta och skissa på i tre månader. sweatdrop

Du kan juh garna forklara VARFOR vi inte skulle ha en Live tavling...
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:53 am

[ Message temporarily off-line ]

Mushi

Unleashed Pawn

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 6:27 am

Mushi

Eh, Jag menar... Att det inte borde vara en LIVE t䶬ing, utan att man ska f堳kissa p堤et i tre m审der. L䳠allt jag skriver, Tack? sweatdrop

Vi har tva tavlingar.. om du laser vad jag skriver sa visste du att vi har en stor tavling som temat ar krigare och som kostar 20 kr att ga med i pga brist pa pengar i tecknings sektionen (denna har ni 3 manader pa er att gora klart). Sedan har vi aven en som kommer hallas dar. Dar ni far reda pa temat dar och far 40 min att rita klart.
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 6:47 am

Nathaniel Mea
Mushi

Eh, Jag menar... Att det inte borde vara en LIVE t䶬ing, utan att man ska f堳kissa p堤et i tre m审der. L䳠allt jag skriver, Tack? sweatdrop

Vi har tva tavlingar.. om du laser vad jag skriver sa visste du att vi har en stor tavling som temat ar krigare och som kostar 20 kr att ga med i pga brist pa pengar i tecknings sektionen (denna har ni 3 manader pa er att gora klart). Sedan har vi aven en som kommer hallas dar. Dar ni far reda pa temat dar och far 40 min att rita klart.

=suckar= du fattar inte.. =_=

Jag VET att det är så ni har det. Jag är inte korkad, även fasten du kanske önskar det... Vad vet jag. ninja

Jag menar att det skulle vara roligare om man hade en liten tävling då, med ett litet pris, där man också fick rita i tre månader om man kände för det. På 40min hinner nog ingen göra något. Vad vet jag...

Mushi

Unleashed Pawn

Nathaniel Mea

Desirable Lunatic

9,350 Points
  • Forum Regular 100
  • Megathread 100
  • Mark Twain 100
PostPosted: Fri Nov 12, 2004 6:57 am

Mushi

=suckar= du fattar inte.. =_=

Jag VET att det är så ni har det. Jag är inte korkad, även fasten du kanske önskar det... Vad vet jag. ninja

Jag menar att det skulle vara roligare om man hade en liten tävling då, med ett litet pris, där man också fick rita i tre månader om man kände för det. På 40min hinner nog ingen göra något. Vad vet jag...

Tja... Jag kan inget gora. Du skulle ha sagt detta pa visningen. Nu ar det sa har och har du inte sjalvfortroende nog sa inge man kan gora at. Det ar din ensak.
Reply
Konvent & Träffar

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 66 67 68 69 70 71 ... 111 112 113 114 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games