|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 5:27 am
Doh...jag hade en idé som hade med verkligheten att göra >_<; går det också?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 8:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 10:28 am
Yippi!!!!!
Nu på söndag ska jag ner och göra rustning och det STORA svärdet till min Cosplay. Kommer ta kort sen och visa all hur dom kommer se ut. Men tyvärr kommer bara bladet på svärdet troligen vara trä. För far min sa att det komme rinte gå om det ska vara ihållit. Så bladet trä och handtaget metal.. Mohahahha Me is gonna look so cool ^________^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 10:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 10:36 am
Vill att det ska vara J-cult nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 10:50 am
Cyberborn Sostrate: Sj䬶klart kan du g?en bild som inte har med fantasy att g? Bara det 䲠en krigare g岠det j䴴e bra! biggrin Yay ^__^så bra
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 10:51 am
Blixtra Vill att det ska vara J-cult nu! Och jag vill att min mor låter mig åka ;__; *tjatar vidare på sin mor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 12:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 12:17 pm
jag har bara bestamt vad jag ska rita...det tar tid for mig att komma igang
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 12:17 pm
eeh? är temat krigare nu eller? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 12:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 11, 2004 1:41 pm
Mushi: Som vi har påpekat så är priset för att vara med i tävlingen till för att slippa Herr Utter, Marcus ninja-bild och liknande. Vi vill heöt enkelt höja standarden på tävlingen för att kanske ha med säg 5-10 bra bidrag istället för 20 kassa till bra bilder. Kostar det pengar så tror jag dessutom att folk röstar schysstare. Jag tänker iallafall inte rösta på nån halvbra bild som jag tyckte var gullig, inte om tecknarna faktiskt har betalat. Och så kommer förhoppningsvis folk anstränga sig lite mer om de är tvungna att pröjsa. Och inga pengar? Köpte inte du råttan från Spirited Away för ett par hundra? Skitsamma.
I vilket fall som helst så vill jag avsluta med att säga att du visst det ritar fint. Du har bra teknik och ofta bra ideer. Enda problemet är väl bara att andra kanske ritar finare, men hittills har ju den "coolaste" bilden vunnit varje gång... Har inte röstat på vinnaren en enda gång. xp
Och snälla folks, följ temat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:12 am
har J-Cult någon hemsida?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 1:17 am
Puchiko_chan Mushi: Som vi har påpekat så är priset för att vara med i tävlingen till för att slippa Herr Utter, Marcus ninja-bild och liknande. Och snälla folks, följ temat! så du menar att jag inte får göra en herr utter om jag följer teamat T.T razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 2:00 am
Sostrate Doh...jag hade en idé som hade med verkligheten att göra >_<; går det också? Jada bara det ar manga.. Nutid klassas som verkligehet..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|