|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 5:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 3:52 am
Hallo allemaal ;p Ik ben Amyy , 14 jaar en woon in België. ik speel nog wel niet zo lang op gaia, maar het is al een verslaving * yeuyyy * Echt leuk zo'n nederlandse guild heart kussss
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 3:57 am
buriedinthegarden Hallo allemaal ;p Ik ben Amyy , 14 jaar en woon in België. ik speel nog wel niet zo lang op gaia, maar het is al een verslaving * yeuyyy * Echt leuk zo'n nederlandse guild heart kussss Haha mooizo dat je het hier leuk vind. Dat is meestal met mensen die op gaia beginnen, beginnen altijd met een verslaving X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 4:00 am
.~Horsie~Anne~. buriedinthegarden Hallo allemaal ;p Ik ben Amyy , 14 jaar en woon in België. ik speel nog wel niet zo lang op gaia, maar het is al een verslaving * yeuyyy * Echt leuk zo'n nederlandse guild heart kussss Haha mooizo dat je het hier leuk vind. Dat is meestal met mensen die op gaia beginnen, beginnen altijd met een verslaving X3 Verdorie! Wie heeft deze site bedacht en gemaakt? We klagen ze aan wink
Welkom in de Guild Amy!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 12:19 pm
In de ToS staat dat gaia niet verantwoordelijk is voor verslavingen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 2:29 pm
Wou alleen maar zeggen dat ik terug ben van ongeveer een jaar aan afwezigheid of zo. Heck, de laatste quest thread die ik had geopend staat op 2005?
Meh.
Nou.. ben terug. Later!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 12:01 am
nou weebee dan lijkt mij he =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 7:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 10:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 12:51 pm
Maki Wou alleen maar zeggen dat ik terug ben van ongeveer een jaar aan afwezigheid of zo. Heck, de laatste quest thread die ik had geopend staat op 2005? Meh. Nou.. ben terug. Later! Vandaar de BOE in mijn PM box XD Trouwens, kon niets terugzeggen; je PM's staan op friends only XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 4:14 am
-=A=- Nou, ik ben Sanne. Ik ben al ruim drie jaar bij Gaia. Op dit moment woon en studeer ik in Groningen. Ik doe de Pabo aldaar, ik zit in het tweede jaar. Verder teken ik superveel, en ik hou van muziek en rollenspellen. -=A=-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 8:11 am
Ah, nog een PABO-er! 2006 afgestudeerd, maar geen klasje voor mij XD (privé redenen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 9:56 am
Welkom Sanne.
PABO eh? Hoe staat het met het rekenen? rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 6:45 am
Hallo lui!, ik ben Stinger33 maar noem me maar Jeroen... Ik ben 15 jaar oud en... uh.. ja wat is er nog meer over mij te vertellen... Nou ja maakt ook niks uit razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|