Nathaniel Mea
jag gissar pa att jag och petter saller upp ar ganska ooppskattat. Men det ar som vi sa bara den har gangen, for att se hur folk rostar. Blir det som jag tror att det kommer bli sa kommer vi ta bort att vi far vara med. Men att sitta med priser for flera hundra kronor och se dom ga till nogon som suttit DAR och ritat och inte lagt ner sarskilt mycket tid pa bilden ar nagot frustrerande.
Jag vill juh sjalvklart vinna men jag vill ocksa se bilder som folk har lagt hjatra i att gora. Detta ar ocksa ett sett att visa folk vad vi vill ha for kvalitet pa bilderna. Manga av er ritar JATTEbra men ni lagger inte ner tid pa era bilder... ni sitter dar och ritar och lamnar in.. snalla gor klart bilderna INNAN visningen... Snalla, tank pa att ni har tre manader pa er och att gora klart bilden under den tiden.
Denna gangen sa tar vi inte emot bilder som har varit tecknade dar, forutom de som var till "Live" tavlingen. Petter och JAg far INTE vara med dar...
Temat ar som tidigare namnt "Krigare" (Warrior vill saga)
Sedan att tracka ner pa Jove for att han vinner och saga "Petter, Dee ar sjalvklart... och kommer Jove sa har ingen nagon chans att vinna" ar lite val langt... ska vi saga att han inte far vara med for att han kommer vinna eller?
Jag tycker hela gnallet ar taskigt och meningslost. Skarp er, bevisa istallet att ni kan och vill vinna over oss. Jag tycker det ar en perfect chans att bevisa att ni kan, och att ni ar battre!
Folk kan lägga ner sin själ i en teckning även fasten den är ritad där, Dee..
Sen Jove ritade sin första teckning (Alucard kopian som han kom tvåa med) där?
stare Sen att bojkotta streckgubbar är elakt
eek Jag menar, det finns faktiskt folk som ritar sådär seriöst. Och själva idéerna är ju oftast mycket roligare och håller sig mer till Temat än ex Jove's första bild där då...
"Här är en gubbe som är exakt lik Alucard (Fick heller inte då göra fanart väl? Hm nåväl..) och temat är "En dag på stranden"...hmm...=kluddrar dit en MINI LITEN strand med MINI SMÅ streckgubbar på= Sådär, klart...."
Den höll sig inte direkt till temat enligt mig... Men men.
Sen känns det faktiskt lite konstigt att ni också är med när det är ni som fixar priser, det känns som om ni lika gärna skulle kunna gå och välja ut priser till er själva, om du förstår vad jag menar? Ni ritar ju fint, Det är ju därför man blir irriterad då över att ni vill ställa upp OCH är arrangörer.
sweatdrop Det känns bara för konstigt.
Jove ställer upp och har alltid vunnit när han har gjort det (vad jag vet, gick ju hem andra visningen (den innan den i helgen) mitt i allt...). Och vad jag såg från första visningen så la han inte ner alltför mycket tid på sin teckning. Så varför diska de som ritas då? Vissa kanske inte hade chansen att få veta temat innan! De som ex inte har gaia eller inte varit där förr? Eller hur?
Man kan lägga ner sin själ på en teckning man ritat på kort tid, även fasten du anser att det är omöjligt...
Exempelt: Min bild hade jag suttit med i en vecka eller något och små kladdat på i efterhand också (alltså efter att jag ritat "klart" den)... Men jag vet inte... Folk klagade på den.
sweatdrop Så jag vet inte om jag vill ställa upp mer, det ger mig inget. Men det är roligt att rita, men det blir så otroligt negativt när man får höra skit för det man ritat...
Och det där med "Dålig kritik är bra" håller inte, jag ritar bättre om jag får höra att folk faktiskt gillar mina bilder... Så fort jag hört tvärt om sjunker mitt ritande otroligt mycket. Men men, nu... usch.
Äsch, jag pratar för mycket...
sweatdrop Sorry.