|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 9:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 22, 2007 5:54 am
Mintdoll Hallo, Ik ben Jaleesa en 17 jaar oud. Ik doe 5 Havo. En woon..in Nederland rofl Welkom!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 7:07 am
Zakou Nenharma Mintdoll Hallo, Ik ben Jaleesa en 17 jaar oud. Ik doe 5 Havo. En woon..in Nederland rofl Wilde gok maar woon jij in Limburg? Zuid limburg om precies te zijn?Nee, sorry, ik woon in Flevoland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:09 am
Mintdoll Zakou Nenharma Mintdoll Hallo, Ik ben Jaleesa en 17 jaar oud. Ik doe 5 Havo. En woon..in Nederland rofl Wilde gok maar woon jij in Limburg? Zuid limburg om precies te zijn?Nee, sorry, ik woon in Flevoland. Ow haha, dan is het gewoon toeval ^_^ Ik ken ook meisje dat Jaleesa heet en in 5 havo zit en ook 17 jaar is.
Sorry sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:33 am
Zakou Nenharma Mintdoll Zakou Nenharma Mintdoll Hallo, Ik ben Jaleesa en 17 jaar oud. Ik doe 5 Havo. En woon..in Nederland rofl Wilde gok maar woon jij in Limburg? Zuid limburg om precies te zijn?Nee, sorry, ik woon in Flevoland. Ow haha, dan is het gewoon toeval ^_^ Ik ken ook meisje dat Jaleesa heet en in 5 havo zit en ook 17 jaar is.
Sorry sweatdrop SCAAAAARY!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 4:27 am
hoi,
ik ben kellyaurora smile ik woon in flevoland en ik hoop dat ik het hier leuk zal vinden in deze gilde biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 10:23 am
kellyaurora hoi, ik ben kellyaurora smile ik woon in flevoland en ik hoop dat ik het hier leuk zal vinden in deze gilde biggrin » *buigt* Welkom in de guild en ik weet wel zeker dat je het hier leuk zal vinden, nou ja ik vind het persoonlijk hier heel leuk. Welkom. *stopt met buigen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 10:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 12:52 pm
kellyaurora hoi, ik ben kellyaurora smile ik woon in flevoland en ik hoop dat ik het hier leuk zal vinden in deze gilde biggrin Fresh Blood in the Guild!!! Welkom =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 6:20 am
Welkom bij de guild Kelly!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 3:09 am
kittyocean kellyaurora hoi, ik ben kellyaurora smile ik woon in flevoland en ik hoop dat ik het hier leuk zal vinden in deze gilde biggrin Fresh Blood in the Guild!!! Welkom =D Yummy biggrin Welkom Kelly
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 6:09 am
[KH]Sasuke kittyocean kellyaurora hoi, ik ben kellyaurora smile ik woon in flevoland en ik hoop dat ik het hier leuk zal vinden in deze gilde biggrin Fresh Blood in the Guild!!! Welkom =D Yummy biggrin Welkom Kelly Jij zei wat ik dacht XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 27, 2007 6:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 30, 2007 4:27 am
Niet echt zin om me voor te stellen eigelijk :p, ff wat facts - Blije - 15 jaar - Nederland - Totaal gestoord - Muziekverslaafd
Hopelijk isset hier gezellig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|