|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 11:23 am
Welkom palindroom.
Koortsmeetsysteemstrook?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 12:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 3:12 pm
[KH]Sasuke KisaraGirl diana28 Ik zal me zelf ff voorstellen Ik ben diana 21 jaar oud en woon in hoorn. Mijn hobby's zijn muziek luisteren, computeren lezen en nog wat dingentjes. Ik ben nu ongeveer 2 a 3 maanden lid van gaia en ik vind het erg leuk. Hoi ik ben Natas. Welkom op Gaia 3nodding biggrin haha. Natas ^^ **hoopt dat iemand je grapje door heeft** question Ik snap het niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 8:03 am
woah dankjewel 3nodding alvast een welkom voor de komende nieuwe members ^^
... dat is zeldzaam dat iedereen ook gewoon weet wat palindroom betekent XD naja ik ben er wel een he..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:10 pm
KisaraGirl [KH]Sasuke KisaraGirl diana28 Ik zal me zelf ff voorstellen Ik ben diana 21 jaar oud en woon in hoorn. Mijn hobby's zijn muziek luisteren, computeren lezen en nog wat dingentjes. Ik ben nu ongeveer 2 a 3 maanden lid van gaia en ik vind het erg leuk. Hoi ik ben Natas. Welkom op Gaia 3nodding biggrin haha. Natas ^^ **hoopt dat iemand je grapje door heeft** question Ik snap het niet? Natas <-- lees achterstevoren Ik denk dat dat hem is. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:12 pm
Palindroom woah dankjewel 3nodding alvast een welkom voor de dat is zeldzaam dat iedereen ook gewoon weet wat palindroom betekent XD naja ik ben er wel een he.. Zeldzaamheid? Welnee, dat weet toch iedereen. biggrin Hannah is in ieder geval een stuk origineler dan lepel of kajak! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:47 pm
Machjid KisaraGirl [KH]Sasuke KisaraGirl diana28 Ik zal me zelf ff voorstellen Ik ben diana 21 jaar oud en woon in hoorn. Mijn hobby's zijn muziek luisteren, computeren lezen en nog wat dingentjes. Ik ben nu ongeveer 2 a 3 maanden lid van gaia en ik vind het erg leuk. Hoi ik ben Natas. Welkom op Gaia 3nodding biggrin haha. Natas ^^ **hoopt dat iemand je grapje door heeft** question Ik snap het niet? Natas <-- lees achterstevoren Ik denk dat dat hem is. wink Heh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:48 pm
Palindroom woah dankjewel 3nodding alvast een welkom voor de komende nieuwe members ^^ ... dat is zeldzaam dat iedereen ook gewoon weet wat palindroom betekent XD naja ik ben er wel een he.. welkom XD een beetje laat biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 12:04 am
[KH]Sasuke Machjid KisaraGirl [KH]Sasuke KisaraGirl diana28 Ik zal me zelf ff voorstellen Ik ben diana 21 jaar oud en woon in hoorn. Mijn hobby's zijn muziek luisteren, computeren lezen en nog wat dingentjes. Ik ben nu ongeveer 2 a 3 maanden lid van gaia en ik vind het erg leuk. Hoi ik ben Natas. Welkom op Gaia 3nodding biggrin haha. Natas ^^ **hoopt dat iemand je grapje door heeft** question Ik snap het niet? Natas <-- lees achterstevoren Ik denk dat dat hem is. wink Heh. Sorry maar dat is geen grapje .. zo heet ik ... Natasha .. iedereen noemt me Natas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 12:25 pm
KisaraGirl [KH]Sasuke Machjid KisaraGirl [KH]Sasuke biggrin haha. Natas ^^ **hoopt dat iemand je grapje door heeft** question Ik snap het niet? Natas <-- lees achterstevoren Ik denk dat dat hem is. wink Heh. Sorry maar dat is geen grapje .. zo heet ik ... Natasha .. iedereen noemt me Natas. sweatdrop xd biggrin I knew that... <_< >_> <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 7:44 am
Machjid KisaraGirl [KH]Sasuke Machjid KisaraGirl [KH]Sasuke biggrin haha. Natas ^^ **hoopt dat iemand je grapje door heeft** question Ik snap het niet? Natas <-- lees achterstevoren Ik denk dat dat hem is. wink Heh. Sorry maar dat is geen grapje .. zo heet ik ... Natasha .. iedereen noemt me Natas. sweatdrop xd biggrin I knew that... <_< >_> <_< Haha geeft niet xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 2:24 am
Hallo,
Ik ben Jaleesa en 17 jaar oud. Ik doe 5 Havo. En woon..in Nederland rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 2:26 am
welkom ^^ succes met je examens!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 3:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 5:30 am
Mintdoll Hallo, Ik ben Jaleesa en 17 jaar oud. Ik doe 5 Havo. En woon..in Nederland rofl Wilde gok maar woon jij in Limburg? Zuid limburg om precies te zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|