|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 10:15 am
kittyocean Mijn grote teen jammert altijd als ik hem stoot; hoe kan dat? 4laugh Dat weet toch iedereen? Kaboutertjes! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 2:09 pm
Machjid kittyocean Mijn grote teen jammert altijd als ik hem stoot; hoe kan dat? 4laugh Dat weet toch iedereen? Kaboutertjes! wink Damn those rascals!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 3:54 pm
Machjid *stelt zichzelf voor* Mja, waar te beginnen, hé? Ben niet de grootste fan van dit soort introducties, dus ik zal het kort houden. Mijn nickname is hier Machjid. Afgeleid van Mach'jid wat eens een naam was voor een oosterse gebaseerd rollenspel karakter van me. Niet mijn meest gebruikte nickname, maar goed iets anders is ook wel eens leuk. smile Mijn eigen naam houd ik voor mezelf en vrienden als jullie het niet erg vinden. Vrees dat ik een van de oudere personen ben met mijn 21 jaar... maar er was vanochtend deze banner/advertentie op VG Cats en dat zag er wel lachen uit met die poppetjes en voordat ik het wist, had ik er op geklikt. Achteraf gezien had ik dat misschien beter niet kunnen doen. *ahem* xd Wat dus inhoudt dat ik dus een ongelooflijke "newbie" ben op dit moment. >_> Oh en ik studeer geneeskunde in Rotterdam. Nou, dat was best kort niet? wink Mocht iemand nog iets willen weten of over willen praten, vragen stellen kan altijd. PM, chat, msn whatever. smile lijp biggrin Nog een VG cats lezer. Welkom man en ja jij bent een van de oudere personen. En de "oudere" mensen hier kunnen je wel helpen met dingen zoals hoe het allemaal zit met gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 1:00 am
[KH]Sasuke Machjid *stelt zichzelf voor* Mja, waar te beginnen, hé? Ben niet de grootste fan van dit soort introducties, dus ik zal het kort houden. Mijn nickname is hier Machjid. Afgeleid van Mach'jid wat eens een naam was voor een oosterse gebaseerd rollenspel karakter van me. Niet mijn meest gebruikte nickname, maar goed iets anders is ook wel eens leuk. smile Mijn eigen naam houd ik voor mezelf en vrienden als jullie het niet erg vinden. Vrees dat ik een van de oudere personen ben met mijn 21 jaar... maar er was vanochtend deze banner/advertentie op VG Cats en dat zag er wel lachen uit met die poppetjes en voordat ik het wist, had ik er op geklikt. Achteraf gezien had ik dat misschien beter niet kunnen doen. *ahem* xd Wat dus inhoudt dat ik dus een ongelooflijke "newbie" ben op dit moment. >_> Oh en ik studeer geneeskunde in Rotterdam. Nou, dat was best kort niet? wink Mocht iemand nog iets willen weten of over willen praten, vragen stellen kan altijd. PM, chat, msn whatever. smile lijp biggrin Nog een VG cats lezer. Welkom man en ja jij bent een van de oudere personen. En de "oudere" mensen hier kunnen je wel helpen met dingen zoals hoe het allemaal zit met gaia. who are you calling old? stare (just kidding! blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 2:04 am
 °oO Good easter days C •♥• jongeren kunnen ook helpen hoor... sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 2:44 am
Zolang de hulp maar klopt/correct is, maakt het me niet uit wie me helpt. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 5:38 am
Hoi!! Ik ben eefopdreef, en ik ben nieuw hier op het forum 3nodding Ik ben de zus van koektrommels, die ook lid van het forum is blaugh Hms.. wat kan ik eens over mezelf gaan vertellen?.. Ik ben 14 jaar en woon in Drenthe cool Ik ben verslaafd aan gaia ,,(is niet echt aan m'n poppetje te zien,, maar ik ben gewoon niet goed in sparen razz ) M'n hobby's zijn computeren, stijldansen, muziek luisteren, en me bezig houden met harajuku (dat is een japanse kledingstijl) =P Nou, dit was het wel zo'n beetje denk ik... Als je nog iets over me wilt weten dan kun je het altijd vragen razz Ik hoop dat ik een gezellige tijd te gemoet ga op dit forum 4laugh ,, KusKus Eefopdreef (ohja.. mijn echte naam is Eva) xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 7:29 am
Welkom bij de club Machjid en Eef! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 8:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 10:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 2:06 pm
welkom Eef Op Dreef biggrin
@ Machjid: Ik ben bijna 20 razz dus ik hoor er bijna bij wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 1:56 pm
Ik zal me ff voorstellen xD
Ik ben NekoNick! *Nick* Ik ben bijna 17 jaar xD Ik zit in de 4e klas van Havo, samen met mn best friends =3! *bijna allemaal Anime/Gaia fans gemaakt =D* helaas gaan er vele volgend jaar weg.. omdat dit een waardeloze school is waar we sinds kort allemaal op zijn gegooit door onze oude school *sob* sad ! Ik zit al ong. 4 jaar op Gaia en ik houd erg van Angelic stuff, maar sinds kort draag ik Egyptian stuff! =3 Ik ben echt blij dat dat is gekomen =3 Ohja! Ik ben gek op Nekos *katjes* =3 en Panda's en seals =3
Dat was het wel xD;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 2:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 2:00 pm
NekoNick Ik zal me ff voorstellen xD Ik ben NekoNick! *Nick* Ik ben bijna 17 jaar xD Ik zit in de 4e klas van Havo, samen met mn best friends =3! *bijna allemaal Anime/Gaia fans gemaakt =D* helaas gaan er vele volgend jaar weg.. omdat dit een waardeloze school is waar we sinds kort allemaal op zijn gegooit door onze oude school *sob* sad ! Ik zit al ong. 4 jaar op Gaia en ik houd erg van Angelic stuff, maar sinds kort draag ik Egyptian stuff! =3 Ik ben echt blij dat dat is gekomen =3 Ohja! Ik ben gek op Nekos *katjes* =3 en Panda's en seals =3 Dat was het wel xD; welkom in de guild!! je bent ook wel laat he razz 4 jaaaar! en dan pas hier komen wink grapje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 2:05 pm
hahaha xD idd lol xD; I praatte nooit echt vaak op Gaia ^^ kwas altijd meer aan het pm'en en met friends aan het praten op msn, dan echt praten in topics en stuff ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|