|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 7:20 am
Ik heb geen edits XD Nou ja, maar twee van mezelf. Toch bedankt!!! Oh wacht, heb er 3; hoe kon ik die van Darlaa vergeten!!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 8:20 am
kittyocean Ik heb geen edits XD Nou ja, maar twee van mezelf. Toch bedankt!!! Oh wacht, heb er 3; hoe kon ik die van Darlaa vergeten!!? stuur je iets anders, zolang het geen animatis zijn (of tenhoogste animaties van 3plaatjes XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 12:56 pm
.~Horsie~Anne~. kittyocean Ik heb geen edits XD Nou ja, maar twee van mezelf. Toch bedankt!!! Oh wacht, heb er 3; hoe kon ik die van Darlaa vergeten!!? stuur je iets anders, zolang het geen animatis zijn (of tenhoogste animaties van 3plaatjes XD) Ik zal wel kijken XD Heb op het moment niet echt wat ik zelf graag zou willen zien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 11:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 4:54 am
Ik werk momenteel aan een verhaal. Waar ik serieus iets mee wil gaan doen. Ik ben het in het Engels aan het posten op DeviantART. Als mensen het daar leuk vinden, ga ik het naar het Nederlands vertalen en het naar een bedrijf opsturen. Willen jullie mij alsjeblieft laten weten wat je er van vind? Alle kritiek vind ik goed. (Niet afraken. Daar word ik niet blij van. neutral ) http://www.deviantart.com/deviation/48618209/Als je het verder zou willen lezen, let me know. Eventueel een watch kan ook geen kwaad, want dan merk je wel als er weer een nieuw hoofdstuk is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 8:20 am
ik zal straks zeker op DA kijken, maar vergeef me als ik wat sloom ben XD Beetje erg bezig met mijn eigen boek XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 8:54 am
Als ik jouw was zou ik juist andersom werken.. Je engels is niet supermooi kwa zinsconstructie, dat kan je vast veel beter in het nederlands : 3 Als je dat daarna vertaald naar het engels houw je alsnog de mooie zinsconstructie over, wat je anders niet meteen in het engels lukt.. Ook moet je oppassen dat je niet te veel punt zinnen maakt, er zit nu heel veel Ik ben maria, en ik ben een gewoone meid. Ik woon in New York. Ik ben 18, en heb niet echt een vrouwelijk lichaam. Daardoor werdt ik vroeger vaak geplaagd op de basisschool. Snap je wat ik bedoel? Het laatste stuk, over de biologische ouders, is alweer een stuk beter, vooral omdat je wat over het gevoel schrijft van de hoofdpersoon.. Je schrijft vanuit de Ik persoon, dus als ik jouw was zou ik hoe zij zich voelt over dingen wat meer naar voren komen dan je nu al doet.. Hopelijk kan je er wat mee.. Verder kan ik nog weinig over de inhoud zeggen, want ik zou niet weten waar het heen gaat ^^ Je zegt fantasy, dus kijk uit dat je fantasy niet te cliche is : 3 (Cliche voorbeeld: Ouders blijken magiers te zijn en dat moest verborgen gehouden worden en daarom stopte haar ouders haar in een normaal pleeggezin. Omdat haar ouders het waren, heeft ze zelf ook magische krachte. o: )
De combinatie van dagboek en fantasy lijkt me trouwens wel erg leuk en meer origineel. ^^
En nu. Avondeten. O: [Omg, zuurkoolstampot met kaas en ananas, wie verzint zoiets O.o;;; ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 12:32 pm
Wat een onwijs leuke tekening! Waarom trek je hem niet over met adobe? (zie tutorial XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 12, 2007 12:40 pm
kittyocean Wat een onwijs leuke tekening! Waarom trek je hem niet over met adobe? (zie tutorial XD) omdat ik geen adobe HEB kheb paint shop pro 8 sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 6:57 am
Oranjekorfbalpizza! Als ik jouw was zou ik juist andersom werken.. Je engels is niet supermooi kwa zinsconstructie, dat kan je vast veel beter in het nederlands : 3 Als je dat daarna vertaald naar het engels houw je alsnog de mooie zinsconstructie over, wat je anders niet meteen in het engels lukt.. Ook moet je oppassen dat je niet te veel punt zinnen maakt, er zit nu heel veel Ik ben maria, en ik ben een gewoone meid. Ik woon in New York. Ik ben 18, en heb niet echt een vrouwelijk lichaam. Daardoor werdt ik vroeger vaak geplaagd op de basisschool. Snap je wat ik bedoel? Het laatste stuk, over de biologische ouders, is alweer een stuk beter, vooral omdat je wat over het gevoel schrijft van de hoofdpersoon.. Je schrijft vanuit de Ik persoon, dus als ik jouw was zou ik hoe zij zich voelt over dingen wat meer naar voren komen dan je nu al doet.. Hopelijk kan je er wat mee.. Verder kan ik nog weinig over de inhoud zeggen, want ik zou niet weten waar het heen gaat ^^ Je zegt fantasy, dus kijk uit dat je fantasy niet te cliche is : 3 (Cliche voorbeeld: Ouders blijken magiers te zijn en dat moest verborgen gehouden worden en daarom stopte haar ouders haar in een normaal pleeggezin. Omdat haar ouders het waren, heeft ze zelf ook magische krachte. o: )
De combinatie van dagboek en fantasy lijkt me trouwens wel erg leuk en meer origineel. ^^
En nu. Avondeten. O: [Omg, zuurkoolstampot met kaas en ananas, wie verzint zoiets O.o;;; ] Wow. Bedankt. xD;; Haar ouders zijn wel een soort 'magiërs'. Maar niet Harry Potter magiër O_o Eens soort wat je heel erg met deze wereld kan mengen. Het valt niet op. En bij Harry Potter bijvoorbeeld weer wel. This meer het soort magie als geesten zien, helpen met de oogst zodat het niet verpest word, brieven schrijven zonder je handen te gebruiken, enz. Maar niet iedereen kan alles. Magie is ook niet erfelijk. Het kan wel, maar het hoeft niet. Dus, daar komt het op neer en daarom zit het onder de fantasy label. Maar ik werk heel erg aan mijn Engels. Maar de meeste weten dat ik Nederlands ben. Dus geven geen kritiek als iets niet helemaal klopt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 14, 2007 5:43 am
.~Horsie~Anne~. kittyocean Wat een onwijs leuke tekening! Waarom trek je hem niet over met adobe? (zie tutorial XD) omdat ik geen adobe HEB kheb paint shop pro 8 sweatdrop Gimp is gratis en zou hetzelfde werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 8:04 am
Voor Deathrose xD
Ik heb een paar dingen gevonden. Ik wil je verhaal niet afkraken, maar gewoon een paar puntjes. Je moet zelf maar kijken wat je ermee doet..Het is gewoon hoe ik er tegenaankijk xD Ik hoop dat je er wat aan hebt xD Ik vind het wel cool, ben benieuwd hoe het verder gaat xD Quote: My name is Luna Victoría Enothla and I work at a local bookshop in London. I’m just like every other girl. I’m an average 18 years old girl, with long blonde hair and sky blue eyes. I don’t really have a female build. They teased me because of that in high school. I have no hips at all and I have a ‘strange’ face. Maybe because I dream a lot… My hair is usually in a pony tail because then my hair isn’t in the way while I work. <-- Dit is een nederlandse uitdrukking, maar volgens mij geen engelse. Hier zou ik van maken: Dan valt mijn haar niet in mijn gezicht als ik aan het werk ben. En "while I'm working." I’m quite social and I have my friends. I still live with my parents in an apartment, not far away from my work. I want to move out when I meet the guy I want to marry with, to find a home with him. And maybe get a family in older age. To get back on my parents… They are strange. They are not my biologic family. Yes, that’s right, I am adopted. This bothered me in my puberty. But they are nice, though. But it’s almost like they hide something for me. And I don’t know what. I tried to talk about it a few times, but usually they change the subject. I also have a best friend for so long I can remember. Her name is Maria and she lives next door. She knows almost everything about me and we do everything together. Her mother is the owner of the bookstore I work at. Maria is going to take over the place in a couple of months. The bookstore has been in the family for more then hundred years back. I find that quite impressive. Hier ga je gelijk van het ene onderwerp naar het andere. Zo wordt het heel statisch: Eerst heb je het over dit (de boekwinkel) en dan over dat (de speciale gave). Ik zou geleidelijk aan naar het volgende onderwerp gaan. Sometimes I have the idea I see things other people don’t see. One time I saw this crying little girl, but no one but me saw her. I got professional help because of that. But it didn’t help, so I just stopped returning for help. I was busy finding my biologic parents for quite a while. I wanted to know why they abandoned me. It’s not that I’m not thankful for my adopted parents… But I do like to know something about my real parents. I wonder if that is understandable. The only thing my adopted parents released of my real parents, is that I still have the same last name. Enothla. I already knew that… The last name of my adopted parents is Simpson. I tried a lot of times to find people with my last name. There shouldn’t be a lot of people around with it. But every time I tried, the computer said; “Last name not found.” Does it have something to do with the fact my parents don’t want to say anything about it? Are they dead? Murdered? I don’t know. I wish I did… Then I at least knew what happened to them.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 12:15 am
Ik heb wel gehoort dat mijn vader de laatste versie aant downloaden is xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 6:17 am
•♥• Verjaardagskadootje voor Anamosa Valentine, wat vinden jullie er van?
•♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|