|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:19 am
Jag gillar allas avatars på något sätt.. *lovar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:24 am
EveningBird Petsy: fin kreation blaugh 8/10. Den där grejen som sticker ut ur din mun ser lite konstig ut. Skulle nog vara bättre utan den xd Det är en cig! Och det är min stolthet gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 9:08 am
Petsy: Väldigt stilig. Tycker inte white ruffled top (eller vad den heter) passar in. Tycker därför du borde ha något mer vitt än ciggen. Men annars väldigt bra. 8/10. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 9:10 am
Filthy Petsy: Väldigt stilig. Tycker inte white ruffled top (eller vad den heter) passar in. Tycker därför du borde ha något mer vitt än ciggen. Men annars väldigt bra. 8/10. domokun domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:36 am
Petsy: Bra ava... tycker dock inte att masken i ansiktet passar så bra... men i vilket fall är den en 7a av 10!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:40 am
Blixtra Jag gillar allas avatars på något sätt.. *lovar* Jasså.. på vilket sätt gillar du min?? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:54 am
Dogcamp Blixtra Jag gillar allas avatars på något sätt.. *lovar* Jasså.. på vilket sätt gillar du min?? blaugh Du har så fina muskler ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:55 am
Blixtra Dogcamp Blixtra Jag gillar allas avatars på något sätt.. *lovar* Jasså.. på vilket sätt gillar du min?? blaugh Du har så fina muskler ;D haha.. Längtar tills jag får 90 guld till så kan jag köpa en ny frisyr..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:56 am
Dogcamp Blixtra Dogcamp Blixtra Jag gillar allas avatars på något sätt.. *lovar* Jasså.. på vilket sätt gillar du min?? blaugh Du har så fina muskler ;D haha.. Längtar tills jag får 90 guld till så kan jag köpa en ny frisyr.. Men byxorna då?! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 10:58 am
Blixtra Dogcamp Blixtra Dogcamp Blixtra Jag gillar allas avatars på något sätt.. *lovar* Jasså.. på vilket sätt gillar du min?? blaugh Du har så fina muskler ;D haha.. Längtar tills jag får 90 guld till så kan jag köpa en ny frisyr.. Men byxorna då?! XD Dom får vänta.. Jag vill visa mina fina muskler wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:31 am
Hur tycker ni jag ser ut då? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:33 am
Filthy Petsy: Väldigt stilig. Tycker inte white ruffled top (eller vad den heter) passar in. Tycker därför du borde ha något mer vitt än ciggen. Men annars väldigt bra. 8/10. domokun Fan vilken snygg hjälm du har filthy.. hur mycket kostar den(i affärerna)? Har aldrig sett den nånstans..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 12:19 pm
Blixtra: 7/10 för din fantasi och smak på kläder^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:01 pm
Sioxen Blixtra: 7/10 för din fantasi och smak på kläder^^ Kanske inte rätt tråd för en post om man har två saker på sig... de passar iofs razz med varandra. Ej med hår/ögon. 1/10, sorry[/size]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|