|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:46 am
Nanien ja ik weet et.. ik ben raar... zal wel in de genen zitten >< maar welkom in die Guild nien wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:48 am
kiek Nanien ja ik weet et.. ik ben raar... zal wel in de genen zitten >< maar welkom in die Guild nien wink jup welkom in de guild biggrin btw..volgens mij is iedereen hier raar blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:50 am
number_17 kiek Nanien ja ik weet et.. ik ben raar... zal wel in de genen zitten >< maar welkom in die Guild nien wink jup welkom in de guild biggrin btw..volgens mij is iedereen hier raar blaugh zou je wel zeggen ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:53 am
kiek number_17 kiek Nanien ja ik weet et.. ik ben raar... zal wel in de genen zitten >< maar welkom in die Guild nien wink jup welkom in de guild biggrin btw..volgens mij is iedereen hier raar blaugh zou je wel zeggen ja maar goed ook, anders werd het hier zo'n dooie boel 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:56 am
number_17 kiek number_17 kiek Nanien ja ik weet et.. ik ben raar... zal wel in de genen zitten >< maar welkom in die Guild nien wink jup welkom in de guild biggrin btw..volgens mij is iedereen hier raar blaugh zou je wel zeggen ja maar goed ook, anders werd het hier zo'n dooie boel 3nodding naja ze loopt nu te roepen dat ik zooooooo grappig ben ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 9:09 am
kiek number_17 kiek number_17 kiek Nanien ja ik weet et.. ik ben raar... zal wel in de genen zitten >< maar welkom in die Guild nien wink jup welkom in de guild biggrin btw..volgens mij is iedereen hier raar blaugh zou je wel zeggen ja maar goed ook, anders werd het hier zo'n dooie boel 3nodding naja ze loopt nu te roepen dat ik zooooooo grappig ben >< ik hoor anders niks xp blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 9:14 am
Welcome on this forum razz *herrinert zijn jaren op het middelbare school*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 10:11 am
[KH]Sasuke Welcome on this forum razz *herrinert zijn jaren op het middelbare school* Och ja, die goede ouwe tijd waar ik kon doen wat ik wilde.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 10:40 am
kittyocean [KH]Sasuke Welcome on this forum razz *herrinert zijn jaren op het middelbare school* Och ja, die goede ouwe tijd waar ik kon doen wat ik wilde......... volgens mij word je gedwongen die dingen te zeggen na je middelbare schooltijd..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 10:54 am
kiek kittyocean [KH]Sasuke Welcome on this forum razz *herrinert zijn jaren op het middelbare school* Och ja, die goede ouwe tijd waar ik kon doen wat ik wilde......... volgens mij word je gedwongen die dingen te zeggen na je middelbare schooltijd.. Dacht ik ook, maar als je in de volwassenwereld terecht komt, merk je dat het echt zo is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 2:19 pm
kittyocean kiek kittyocean [KH]Sasuke Welcome on this forum razz *herrinert zijn jaren op het middelbare school* Och ja, die goede ouwe tijd waar ik kon doen wat ik wilde......... volgens mij word je gedwongen die dingen te zeggen na je middelbare schooltijd.. Dacht ik ook, maar als je in de volwassenwereld terecht komt, merk je dat het echt zo is XD I agree... Nu word ik gedwongen om echt goed mijn best te doen en lusiteren naar anderen...*haat projectmatig werken* Middelbare school > meer vrijheid, minder lessen, meer ouwhoeren en toch goeie cijfers halen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 4:45 am
[KH]Sasuke kittyocean kiek kittyocean [KH]Sasuke Welcome on this forum razz *herrinert zijn jaren op het middelbare school* Och ja, die goede ouwe tijd waar ik kon doen wat ik wilde......... volgens mij word je gedwongen die dingen te zeggen na je middelbare schooltijd.. Dacht ik ook, maar als je in de volwassenwereld terecht komt, merk je dat het echt zo is XD I agree... Nu word ik gedwongen om echt goed mijn best te doen en lusiteren naar anderen...*haat projectmatig werken* Middelbare school > meer vrijheid, minder lessen, meer ouwhoeren en toch goeie cijfers halen dat laatste alleen als je het makkelijk vindt ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 2:10 am
[. Ik ben nieuw hier. Ik heet Marguarita, ben half Puerto-ricaans maar omdat iedereen m'n naam uitspreekt als een domme hansworst wordt ik meestal gewoon Mara genoemt domokun Ik was ergens in Maart 2003 al lid van Gaia, maar ben toen weggegaan omdat er helemaal niks te doen hier viel, maar nu heb ik deze account gekregen van iemand domokun en ben ik weer terug. Uhmm....ik ben 16 jaar oud, ben verslaafd aan Ska en Alternative muziek en ik skateboard veel domokun Sinds kort kijk ik best veel anime ( 30 Bleach episodes in 1 dag xd ) en ik waag een poging om met m'n pentablet te tekenen 3nodding Uhm...dat was het wel, hier nog een vage foto gemaakt met m'n stomme webcam domokun .]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 2:18 am