|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 4:03 am
Croiz jag kan inte se min avatar! cry Vad ska man göra för att se den igen? Om det går sad Hmm... det kan ju bero pa olika saker olika ganger. Ibland fungerar det att byta klader, och ibland att byta server. Prova olika saker! Me love my sticky!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2004 4:07 am
Mikusagi Croiz 2 fråger: 1. Varför funkar inte Gaia Market Place? (saknar den heart ) 2. Varför funkar inte "Edit Profile"? för jag vill ändra min Sign sweatdrop Gaia Market Place var det en del problem med, sa de var tvugna att stanga den (temorart?). Profile och det dar brukar "krascha" ibland, men fungerar oftast igen efter en liten stund. Jag menade nog "temporart"... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 14, 2004 11:28 pm
Man kan sla in presenter igen! heart Sticky
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 15, 2004 2:35 pm
Någon som vet om paketinslagningen funkar igen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 11:29 am
Valkyria86 Någon som vet om paketinslagningen funkar igen? Ohm... i posten fore dig sa star det ju det... Ja, den fungerar igen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 16, 2004 11:34 am
Mikusagi Valkyria86 Någon som vet om paketinslagningen funkar igen? Ohm... i posten fore dig sa star det ju det... Ja, den fungerar igen! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 4:01 am
Det är fel på banken igen. Den åt upp min present. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 7:14 am
Filthy Det är fel på banken igen. Den åt upp min present. neutral Det ar bast att du rapporterar det!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:54 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:45 pm
Mikusagi Filthy Det är fel på banken igen. Den åt upp min present. neutral Det ar bast att du rapporterar det! Moderators hjälper mig aldrig. orka. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 3:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 6:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 01, 2005 3:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 02, 2005 12:31 am
Filthy Den information jag samlat ihop s堤r det n姯t fel p堔hank you letter from December 2005. Det st岠att det 䲠2004 s堭an kan ?a dom, men jag varnar er. G?et inte. K?nga Emo bags, chain wallets eller jan letters just nu. Dom 䲠glitchade och moderators har hotat med att f?dligen banna de som g?et.. Jag har redan r嫡t k?2 emo bags och s嬴 dom. S堪ag hoppas verkligen jag inte blir bannad. Later laskigt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|