|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:52 am
Zakou Nenharma mensen al mijn werk tot nu toe is gescand en ik zou het fijn vinden als jullie het een cijfer geven. my galleryalvast bedankt voor de moeite en commentaar is natuurlijk ook altijd welkom. Wow ik vind ze erg mooi en ze zijn allemaal in de stijl van witch... blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:54 am
Cassidy92 Zakou Nenharma mensen al mijn werk tot nu toe is gescand en ik zou het fijn vinden als jullie het een cijfer geven. my galleryalvast bedankt voor de moeite en commentaar is natuurlijk ook altijd welkom. Wow ik vind ze erg mooi en ze zijn allemaal in de stijl van witch... blaugh mijn zusje en ik hebben een eigen team gemaakt wink samen met wat vrienden ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 11:08 am
Zakou Nenharma mensen al mijn werk tot nu toe is gescand en ik zou het fijn vinden als jullie het een cijfer geven. my galleryalvast bedankt voor de moeite en commentaar is natuurlijk ook altijd welkom. 7,5 ofzo? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 11:19 am
number_17 Zakou Nenharma mensen al mijn werk tot nu toe is gescand en ik zou het fijn vinden als jullie het een cijfer geven. my galleryalvast bedankt voor de moeite en commentaar is natuurlijk ook altijd welkom. 7,5 ofzo? biggrin je kan de tekeningen afhankelijk een cijfer geven door er op te klikken blaugh but thnx anyway ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 11:28 am
Zakou Nenharma mensen al mijn werk tot nu toe is gescand en ik zou het fijn vinden als jullie het een cijfer geven. my galleryalvast bedankt voor de moeite en commentaar is natuurlijk ook altijd welkom. gaaf! goed hoor, leuke stijl =D Ik tkeen meestal anders, maar soms ook zo, dit is een spontane leuke stijl vind ik xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 14, 2005 1:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 15, 2005 8:52 pm
omdat ik de hele avond alleen was heb ik wat zitten prutsen met pokemon plaatjes bij paint, knippen plakken draaien kleuren enz. met deze begon het:     en dit is het geworden:  (mag ik wel vragen voor de enkele die dit leuk vnden hem niet als eigen te beschouwen, ik vraag het maar zo dan is het geen copyright 3nodding )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 3:33 am
Je beginplaatjes doen het niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 16, 2005 4:10 am
komt vast omdat de site niet wil werken :s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 6:47 am
screenshot van een klein animatiefilmpje waar ik mee bezig ben whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 18, 2005 7:50 am
Oranjekorfbalpizza! screenshot van een klein animatiefilmpje waar ik mee bezig ben whee O wow, wat voor filmpje? en heb je dat zelf getekend?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 3:26 pm
khad dit ff in 20min. voor darlaa gemaakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 11:02 pm
ik heb weer wat zitten prutsen met animation hsop en paint en m'n volgende proefkonijn was uumie-chan!  ((oke dit hoort niet echt bij de topic maar die van darlaa met de lichtjes en de katten staart van ummie doe ik voor 100gold per plaatje)) hijw erkt niet, et moet nog verbetert zijn sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 20, 2005 11:41 pm