Dames en heren,
uw Guild Owner heeft weer nieuws!
- Al tijden geleden kwam ik een link tegen op Gaia. Deze link zou je gemiste Rare Events geven! Dus, ik er achter heen. Een mod wist van niets, en zou het uitzoeken. Maar ja, ik maar niets horen he? Stilte, stilte, stilte, een pmmetje dat het nog onderzocht wordt en stilte. Toen kwam Angel Lizzie die mij op de hoogte van de link bracht en haar conversatie met een mod, en vond ik dat de link aangeven was door Jakobo; een admin! Dus, ik kan nu met zekerheid de volgende LEGALE link geven:
http://www.gaiaonline.com/index.php?event=
if you missed an event....
Gewoon regelmatig op klikken dus ^_^
- Misschien heb je ook mijn achterlijke toename in de Off Topic gemerkt, en met name de Quest Bumper thread. Waar ben ik achter gekomen? Je k**t TEGELIJK in de Gaia Fora EN de Gaia Guilds posten! Dus pak je het lekker aan, zoals ik, dan kun je bumpen (waar toegestaan!!) in de Guild, en in een andere bump thread (Chatterbox, mijn Quest Thread =P) en zo kun je meer gold krijgen. Handig voor hen met minder tijd (kom ik zo nog op terug!) Nog een 3e pagina open voor de Avatar Arena... en je kan toch redelijk wat voor elkaar krijgen!
- Uw lieftallige guildowner is tegenwoordig employee. Jaja, ze heeft een baan! Op dit moment staat ze ingeroosterd voor 32 uur in de week; beginnend op maandag. AI! Dat betekent dus minder online tijd! Ik moet nog even kijken hoe en wat, en even plannen, maar komt vast wel goed!!
- Verder nog een verzoekje aan hen die vaak het laatste Anime/ Manga nieuws horen. Krijg je toevallig ter ore dat een manga serie naar het NL wordt vertaald? Zet dat dan AUB in het Prikbord! Je zal er velen gelukkig mee maken, want zo blijven we allemaal op de hoogte!
Oh ja, of NL nou beter of slechter is dan Engels is nu niet het discussiepunt (ga maar naar Entertainment en zoek de Manga topic op; volgens mij pagina 2). Er zijn mensen die gewoon graag weten wat er komt en of misschien hun lievelingserie er tussen zit!
Links naar series op You Tube kunnen natuurlijk weer in Entertainment; het gaat echt alleen om datgene wat naar het NL wordt vertaald en in de winkels te krijgen is!! Zo ook met Anime!!
Alvast bedankt!!
I made all the images myself! Do not steal them please!