Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Regels, Updates en Banners van de Guild - Laatste Nieuws Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 04, 2006 1:33 pm

User Image
User ImageUser Image
Dames en heren,

uw Guild Owner heeft weer nieuws!

- Al tijden geleden kwam ik een link tegen op Gaia. Deze link zou je gemiste Rare Events geven! Dus, ik er achter heen. Een mod wist van niets, en zou het uitzoeken. Maar ja, ik maar niets horen he? Stilte, stilte, stilte, een pmmetje dat het nog onderzocht wordt en stilte. Toen kwam Angel Lizzie die mij op de hoogte van de link bracht en haar conversatie met een mod, en vond ik dat de link aangeven was door Jakobo; een admin! Dus, ik kan nu met zekerheid de volgende LEGALE link geven:

http://www.gaiaonline.com/index.php?event=
if you missed an event....

Gewoon regelmatig op klikken dus ^_^

- Misschien heb je ook mijn achterlijke toename in de Off Topic gemerkt, en met name de Quest Bumper thread. Waar ben ik achter gekomen? Je k**t TEGELIJK in de Gaia Fora EN de Gaia Guilds posten! Dus pak je het lekker aan, zoals ik, dan kun je bumpen (waar toegestaan!!) in de Guild, en in een andere bump thread (Chatterbox, mijn Quest Thread =P) en zo kun je meer gold krijgen. Handig voor hen met minder tijd (kom ik zo nog op terug!) Nog een 3e pagina open voor de Avatar Arena... en je kan toch redelijk wat voor elkaar krijgen!

- Uw lieftallige guildowner is tegenwoordig employee. Jaja, ze heeft een baan! Op dit moment staat ze ingeroosterd voor 32 uur in de week; beginnend op maandag. AI! Dat betekent dus minder online tijd! Ik moet nog even kijken hoe en wat, en even plannen, maar komt vast wel goed!!

- Verder nog een verzoekje aan hen die vaak het laatste Anime/ Manga nieuws horen. Krijg je toevallig ter ore dat een manga serie naar het NL wordt vertaald? Zet dat dan AUB in het Prikbord! Je zal er velen gelukkig mee maken, want zo blijven we allemaal op de hoogte!
Oh ja, of NL nou beter of slechter is dan Engels is nu niet het discussiepunt (ga maar naar Entertainment en zoek de Manga topic op; volgens mij pagina 2). Er zijn mensen die gewoon graag weten wat er komt en of misschien hun lievelingserie er tussen zit!
Links naar series op You Tube kunnen natuurlijk weer in Entertainment; het gaat echt alleen om datgene wat naar het NL wordt vertaald en in de winkels te krijgen is!! Zo ook met Anime!!

Alvast bedankt!!

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Tue Oct 17, 2006 5:32 am

Een Halloween eventgame voor de ADPE.

Hurt and Heal.

Mensen die het wel eens in de GCD hebben gezien weten wat het is.
Voor degene die het niet weten: ga maar eens kijken xp
(Het principe en de spelregels zullen nog een keer worden uitgelegd als ik de uiteindelijke Hurt 'N Heal Thread opzet.)

Maar ik heb karakters nodig: het kan/mag iedereen zijn, mensen uit de guild (mods en captain doen zowiezo mee :3 Ow en ook de mascotte doet mee.) of van ergens anders. Maar ik heb meer mensen nodig, wil je mods van gaia aanmelden, gewoon doen :3 Of niet een speciaal persoon, maar meer een "beroep"? Bijv n00b of lurker. Ook gewoon doen :3 NPC's van de site? Ik zie ze wel verschijnen :3

! Je k**t tot 27 oktober gaians aanmelden. !

Al "aangemeld":
- Kitty ocean
- Gaya von Dutch
- Uumie-chan
- Number 17
- Buttonfly
- Horsie Anne
- Darlaa
- Zakou Nenharma (c'est moi xD)
(er is een max van 25 personen/karakters)

Ow en voor de verandering: reageer in mijn hotelkamertje alsjeblieft, dan staat het een beetje bij elkaar ^_^ [x]

[Edit] [x] <- de GCD thread, het "originele" spel ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 2:33 pm

Ik wou even alle liefe mensjes uit de guild laten weten dat ik de gehele herfstvakantie niet aanwezig zal zijn. M'n ouders hebben maanden geleden Kreta voor deze vakantie geboekt.
Dit is van Zondag 20oktober tot en met Maandag 30oktober.
Ik zal pas dinsdag weer aanwezgi zijn, ik kom midden in de nacht thuis sweatdrop .

Kan ik hier heel lief vragen of de andere mods op het hotel kunnen letten? sweatdrop

Liefe groetjes van Moderator .~Horsie~Anne~.
PostPosted: Sat Oct 21, 2006 3:08 pm

m.i.v. Van maandag ben ik op vakantie, tot en met vrijdag. Daarna ben ik dus weer aanwezig. Morgen is trouwens m´n moeder jarig, ze word 50, dus zal ik denk ik ook niet aanwezig zijn.

Groetjes, ButtonFly

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 22, 2006 12:35 pm

User Image
User ImageUser Image
Ik hoop dat Anne en Buttonfly beiden een fijne vakantie hebben. Ik daarentegen.... mijn pc is stervende. Ik kan echt niet voorspellen hoe lang ik nog online kan zijn.

Darlaa, 17, mocht ik opeens een paar dagen niet meer komen, dan hebben jullie het even voor het zeggen. Maar, het gaat altijd goed, dus ik vertrouw er op dan ook smile Leden, van jullie verwacht ik dan ook hetzelfde gedrag als altijd.

Mocht ik uitvallen, en de mods er ook even niet zijn, hou dan de guild zelf een beetje in de gaten. Ga niet in op flamers en spammers, maar spreek ze via een PM aan. Probeer geen ruzies op de Guild te krijgen. Negeer die mensen dan gewoon! Dan is de lol er ook zo voor ze af!

Ik hoop in ieder geval met Halloween online te zijn......

User Image
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 8:18 am

User Image
User ImageUser Image
Een zwarte dag voor de ADPE wil ik het nog niet noemen, maar een witte ook zeker niet.

Zijn de mensen vergeten wat het doel van de ADPE is? IEDEREEN is welkom. IEDEREEN. En ze mogen posten wat ze willen, zolang het binnen de regels valt. En daarom ga ik even wat gewaagde uitspraken doen, in de hoop dat het mensen wat helderheid verschaft.

- Er gaat een subforum komen, voor de mods alleen. Daar gaat een lijst komen met officiele waarschuwingen. Voor de duidelijkheid, er is maar 1 iemand in de Guild met een officiele waarschuwing. 1 iemand. En dat is niet Angel Lizzie.
Ja, ze is wel eens gewaarschuwd, maar zijn we dat niet allemaal? Kom op, herinneren jullie nog het moment met dRvO? Kom op, dat was de meeste domme fout die ik maakte. Maar jullie zeiden er wat van en ik deed daar wat mee. Angel L. was gevraagd te stoppen met die anime plaatjes te posten en dat deed ze!
Officiele waarschuwingen betekenen dat je echt ver over de lijn bent gegaan. Dat kan inhouden dat je obscene dingen plaatst, of doorgaat ondanks te vraag om te stoppen. DAT is een officiele waarschuwing waard!
Voor de duidelijkheid: omdat we vanaf nu een lijst bij gaan houden (wat ik erg vind dat dat nodig is blijkbaar om duidelijkheid bij de mods te scheppen) begint IEDEREEN met een schone lei. Of je het er mee eens bent of niet, IK maak nu die beslissing.

- Wat er in de chatterbox is gebeurd, is iets wat niet meer voor mag komen. Dat betekent dat ALLE betrokkenen bij elkaar te rade moeten gaan.
Als je geen interactie met anderen wilt: POST DAN NIETS! Actie geeft reactie! We hebben nu gemerkt dat enkel puntjes posten irritatie opleverd. Wil je echt geen interactie maar toch posten: er is een quest bump topic in de Off Topic. Post daar dan.
Als je dan toch post, ga er dan ook van uit dat mensen reactie kunnen geven. En als je merkt dat mensen liever met rust gelaten willen worden, respecteer dat dan. NEGEER die persoon dan ook! Ik had toestemming gegeven om door te discussieren over MIJN beslissing om de puntjes toe te staan, maar wat zie ik? Ik ben nog geen dag weg uit de Guild! En de discussie gaat niet meer over mijn beslissing merk ik.

- Heb je een irritatie naar een persoon toe, zeg dat dan tegen hem of haar in een PM. De Guild is niet bedoelt om ruzies uit te vechten of zelfs op te starten.

- Voor de duidelijkheid: Je bent hier niet verplicht te posten. Niet posten zal er nooit voor zorgen dat je er uit geknikkerd gaat worden.

- ALLE betrokkenen moeten bij zichzelf te rade gaan (ik dus ook!). Wat je conclusie hieruit is, hou je ook maar prima voor jezelf. Ik wil het niet weten. Deze hele situatie was deze toestand NIET waard! Er zijn belangrijkere dingen in de wereld!

En het meest belangrijke: Actie geeft Reactie! Soms is het nodig, dat weet ik. Deze actie geeft ook reactie. Ik ben me er ook wel degelijk bewust van dat heel wat mensen mij nu boos aan zullen kijken. So be it dan.

Dus, stel u allen (ALLEMAAL dus!!!) maar deze vraag:
Waren die paar puntjes in de post de moeite waard om de chatterbox zo te vervuilen, en de daarop volgende discussie? Was het de moeite waard om de Guild sfeer zo verdeeld te krijgen?

De ADPE moet een plek zijn waar alle Nederlanders zich welkom voelen. Laat het dan zo ook blijven!!

Ik hoop dat ik de Chatterbox weer spoedig kan openen. En dat we deze grijze dag dan achter ons kunnen laten.

User Image

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 3:19 am

User Image
User ImageUser Image
De Art Scene is volledig opgeruimd! Yay!!! Verzoek om het graag ook op pijl te houden smile Geen aparte topics meer voor je eigen tekeningen, want ik heb gemerkt dat niemand er regelmatig wat nieuws in zette. Je mag het uiteraard wel proberen, maar onthoud: alleen topics voor jezelf als je hem regelmatig gaat updaten! Zoek anders een topic waar het ook zou kunnen.

Next up: Entertainment

User Image
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 7:04 am

Voor degene die het nog niet gemerkt hebben: Het halloween event in de guild is van start gegaan!

Check het event subforum [x] voor het feest!

((daar staat nu ook het hurt 'N heal spel!))

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 10:47 pm

Zodat jullie het weten....

Mijn vader en ik hebben een nieuwe pc gekocht!! Echter, er moet nog heel veel mee gebeuren voordat ik weer geheel online ben. Gezien het feit dat ik de komende 3 dagen veel werk... kan het dus wel even duren voor ik weer geheel online ben.

En dit toetsenbord is ook wennen XD
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 1:47 pm

User Image
User ImageUser Image
Uw Guildowner heeft de Entertainment Forum ook aardig bijgewerkt!! Alles staat nu op 1 pagina, en dat wil ik graag zo houden ^_^

Denk er trouwens aan, de 19e is er weer een meeting! Bevestig of annuleer je komst, maar laat in ieder geval wat van je horen want we moeten dingen gaan kortsluiten ^_^

Next up..... wat staat er onder het Entertainment Forum XD? Die is de volgende!!

User Image

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 8:06 am

Hallo lieve mensjes! Ik (als baas van hotel ADPE) heb een sportruitme toegevoegt om weer wat leven te blazen in hotel ADPE! Natuurlijk moet alles in de sportruimte gestest worden, dus het kan zijn dat er dingetjes kraken, of LIJKEN te breken dus kijk wel uit! ninja

Heb nog veel plezier in de sportruimte!

Crew member .~Horsie~Anne~.
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 2:18 pm

geachte guild leden.

ik ben voor onbepaalde tijd weg uit deze guild.
mocht je me willen berijken mag je altijd pmen (geloof me je zou de eerste zijn uit deze guild die me spontaan pm't).

reden: ik zie het niet meer zitten hier in deze guild, ik kan vooral niet overweg met waarop er leiding word gegeven, het rammelt van alle kanten in mijn ogen. geen idee of ik uberhoubt nog wel terug kom.

@kitty: zie maar wat je met mijn status hier doet. ik blijf bij mijn mening dat onactive mods beter kwijt dan rijk k**t zijn. wees alleen wel consecuent (ofzo?) in je beslissing.

succes allemaal verder hier.

number_17

update: ik heb me bedacht, ik ben geen lid meer van ADPE wanner je dit leest. na anderhalf jaar stop ik der mee. tot ziens allemaal.

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 02, 2006 9:16 am

User Image
User ImageUser Image
Het lijkt er op dat Number 17 zich heeft teruggetrokken uit de Guild. Hij is namelijk opeens uit de mod-list en de members-list verdwenen. Het is het 'm dat Darlaa het opviel sweatdrop Ik ben zo'n sul dat ik zoiets pas weken later door heb!

Ik wil toch nog even uitten dat ik het erg jammer vindt dat het zo is gelopen en wens ik hem heel veel succes op Gaia en daarbuiten toe.

Dus veel succes 17! Misschien waren we het niet altijd eens, maar je hebt toch veel betekend voor de Guild. Veel succes en geluk toegewenst!

Oh ja, en voor zij die mij vaak smeken of ze mod mogen worden... Op dit moment kunnen we de 'drukte' denk ik wel aan. Wil één van de mods 17's forum overnemen? (Off topic)

User Image
PostPosted: Tue Dec 12, 2006 2:11 am

Ik misbruik hierbij mijn macht als Guild Owner om u allen te melden dat er belangrijk nieuws is over Forever Young Eternity. Go to the Art Scene and Be Amazed.

Dat is nu eenmaal het voordeel van Guild Owner zijn XD

kittyocean
Captain

Uumie-chan

PostPosted: Tue Dec 12, 2006 6:47 am

Hallo allemaal,

Ik heb in het Discussie en Hulp-forum een topic gemaakt met een verklaring waarom ik zo vaak weg ben, aangezien er uit bepaalde niet nader te noemen hoek constant gezeur kwam over inactiviteit.

Als er nog meer mensen zijn die er blijkbaar niet tegen kunnen dat ik er niet vaak ben, dan raad ik jullie aan om dat topic te lezen smile

Fijne kerstdagen alvast en een gelukkig nieuwjaar voor het geval ik in dit topic niet meer post tot 2007.

Groetjes,
Uumie
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out