|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 10:16 am
jiminijon D0ppelganger "Jesus gick på vatten. Skräddare går också på vatten. Betyder det att Jesus var/är en skräddare?" /D0ppel - logik på kemi-lektionen. *tänka* vet inte confused xp "nöjd med bilden? sweatdrop " xp Det vet du att jag är. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 10:20 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger "Jesus gick på vatten. Skräddare går också på vatten. Betyder det att Jesus var/är en skräddare?" /D0ppel - logik på kemi-lektionen. *tänka* vet inte confused xp "nöjd med bilden? sweatdrop " xp Det vet du att jag är. 3nodding jo blaugh *peta* hur ska det bli med att ha en bild på dom på N3? stressed sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:39 pm
Ancalime ~Rufus-kun~ Ancalime ~Rufus-kun~ Ancalime Eftersom jag spelar tennis tycker jag detta citat är skojigt: "Nu är det är så varmt så går inte spelarna bara ut och torkar svetten mellan gemen, utan nu tar de även med sig handduken ut på planen och torkar sig mellan bollarna" - sagt av någon kommentator - Och så har vi lite pitemål: "Hä it i kan, hä jär it värt å kunna. Å hä it i vejt, hä jär it värt å vetta. Å i jär it ejnvis, i giv mä direkt i ha fel, hä jär bara hä, i ha aldri fel." - vet in vem som sade detta men roligt är det. Nån som behöver en översättning? Spelar du tennis? neutral Jajamensan. Tävlar inte så mycket nu... men jag tror jag är etta i norrbotten ändå xp *skryt* *host* Hur så? Spelar du också? mmm mjo... ja spelar... ja ligger 1:a i Västmanland... DET ÄR JÄTTE KUL MED TENNIS... bara så att alla vet det... stare Varit till Kalle Anka Cup i Båstad i år? (Måste bara fråga för att min lillebror var med där) mmm mjo... var där 2000 o 2002... men kom inte med 2004... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:48 pm
jiminijon jo blaugh *peta* hur ska det bli med att ha en bild på dom på N3? stressed sweatdrop Jag kommer fixa det när jag har tid. Skolan äger just nu mitt liv. :S Måste fixa en bild på Anniehh och sedan göra något fint av de fyra. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 12:53 pm
Ancalime Eftersom jag spelar tennis tycker jag detta citat är skojigt: "Nu är det är så varmt så går inte spelarna bara ut och torkar svetten mellan gemen, utan nu tar de även med sig handduken ut på planen och torkar sig mellan bollarna" - sagt av någon kommentator - Och så har vi lite pitemål: "Hä it i kan, hä jär it värt å kunna. Å hä it i vejt, hä jär it värt å vetta. Å i jär it ejnvis, i giv mä direkt i ha fel, hä jär bara hä, i ha aldri fel." - vet in vem som sade detta men roligt är det. Nån som behöver en översättning? eek *fattar INGenting* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 11:42 pm
"Bävrar är snälla fåglar! ...Eller, näe. Inte när dom har handgranater." //Psykat barn på Statoil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 4:13 am
Nidder Ancalime Eftersom jag spelar tennis tycker jag detta citat är skojigt: "Nu är det är så varmt så går inte spelarna bara ut och torkar svetten mellan gemen, utan nu tar de även med sig handduken ut på planen och torkar sig mellan bollarna" - sagt av någon kommentator - Och så har vi lite pitemål: "Hä it i kan, hä jär it värt å kunna. Å hä it i vejt, hä jär it värt å vetta. Å i jär it ejnvis, i giv mä direkt i ha fel, hä jär bara hä, i ha aldri fel." - vet in vem som sade detta men roligt är det. Nån som behöver en översättning? eek *fattar INGenting* sweatdrop haha okej. Men om jag skriver så här : "Det jag inte kan, det är inte värt att kunna. Och det jag inte vet, det är inte värt att veta. Och jag är inte envis, jag ger med mig direkt när jag har fel, det är bara det, jag har aldrig fel."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 5:01 am
D0ppelganger "Bävrar är snälla fåglar! ...Eller, näe. Inte när dom har handgranater." //Psykat barn på Statoil Låter som nått som skulle kunna komma från min mun <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 6:08 am
D0ppelganger jiminijon jo blaugh *peta* hur ska det bli med att ha en bild på dom på N3? stressed sweatdrop Jag kommer fixa det när jag har tid. Skolan äger just nu mitt liv. :S Måste fixa en bild på Anniehh och sedan göra något fint av de fyra. confused ok confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:50 am
~Rufus-kun~ Mikusagi Hallå? Vad hände med det jag skrev?
Jaja, igen då.
Under IT-lektion, läraren har talat om när handen "fastnar" (musarm)
Det kan ta flera år att få upp den xd Du tänker också så du o.O... då ht jag massa jag kan berätta... orkar inte x.XNej, jag skulle inte ha reagerat om inte alla andra i klassen började skratta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:52 am
Valkyria86 "Från och med nu är du min högra vänsterhand" Vad ända in i *ordbok* menade jag med de? stressed Hehe, helskön!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 7:57 am
"Jag ska äta jättemycket, sen gå i ide!" - Mikael i min klass
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 9:39 am
D0ppelganger "Bävrar är snälla fåglar! ...Eller, näe. Inte när dom har handgranater." //Psykat barn på Statoil bered väg för den heliga überbävern!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 9:50 am
ecchan D0ppelganger "Bävrar är snälla fåglar! ...Eller, näe. Inte när dom har handgranater." //Psykat barn på Statoil bered väg för den heliga überbävern!!! scream xd All hail the holy Bäver!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 12:07 pm
Citat från idag (min mun):
Det är inte så att vi mailar, det är så att jag skriver och han svarar.
Jag dementerar mailingsrykten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|