Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Killan muusikot, pelimannet, tai sitten muut soittajat Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 10 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Alph-chan
Crew

PostPosted: Tue May 17, 2005 12:37 pm

Minulla on huomenna 3/3 prima vista enka ole koskaan ollut nain paniikissa minkaan musiikkiin liittyvan takia. Paniikki ei tosin ole oikea sana, olen enemmankin sairaan rauhallinen. Hoen itselleni, etta ei se satu, mutta en paase siita yli enka ympari: en osaa laulaa. Argh, voikohan musiikkiopistosta saada ehtoja? Tai ehka en tarvitse ehtoja kun vain vaivun koomaan luokassa juuri kun pitaisi laulaa.

Hyvasti oi rakkaat gaialaiset. gonk

(Olkaa kiltti ja kertokaa joku minulle, etta se koe on kuin pala kakkua, muuten en saa unta!)
PostPosted: Tue May 17, 2005 12:54 pm

Alph-chan
Minulla on huomenna 3/3 prima vista enka ole koskaan ollut nain paniikissa minkaan musiikkiin liittyvan takia. Paniikki ei tosin ole oikea sana, olen enemmankin sairaan rauhallinen. Hoen itselleni, etta ei se satu, mutta en paase siita yli enka ympari: en osaa laulaa. Argh, voikohan musiikkiopistosta saada ehtoja? Tai ehka en tarvitse ehtoja kun vain vaivun koomaan luokassa juuri kun pitaisi laulaa.

Hyvasti oi rakkaat gaialaiset. gonk

(Olkaa kiltti ja kertokaa joku minulle, etta se koe on kuin pala kakkua, muuten en saa unta!)

Heh,voisin omasta puolestani laittaa ton "3/3 prima vistan" threadiin Sivistyssanoja...liittyyko se siis laulamiseen?Muistanpa kun jouduin ala-asteella laulaan jotain ihme viisua luokan eteen...ja toisen kerran yksityisesti opettajan kuullen....kappale oli tuolloin Heinilla harkien.Ja koska en osaa laulaa edes suihkussa,raakuin miten sattuu.
Hyvin se menee...kerran vain kirpaisee ja sitten voi palata kotiin syomaan jaateloa ja katsomaan...hm,Titanicia? 3nodding Tsemppia anyways. wink domokun

Carmen LaVihta

Taxet
Crew

PostPosted: Tue May 17, 2005 1:49 pm

hmm... meilläkin on huomenna jotaki... en muista mikä se on, mutta jotenki se liitty lauluu ja vissii rytmeihin kans sweatdrop

en pelkää sitä, koska en pääse 3/3 läpi kuitenkaa
PostPosted: Tue May 17, 2005 11:04 pm

Mulla on tanaan lauluresitaali. X_X

Ollaan tehty siis luokkakaverin kanssa 10 biisia Andrew Lloyd-Webberin Evita-musikaalista (Han on Eva, mina Che, jos joku tietaa tarinaa), ja laulut esitetaan yleisolle ja raadille, ja sitten saadaan esityksesta raadilta palaute ja *naps* opintoviikkoja napsuu. ^^

Perhosia vatsassa jo toista paivaa. gonk

Wicked
Captain

Alph-chan
Crew

PostPosted: Wed May 18, 2005 6:40 am

Jes, jes jes jes jes jes! Lapi meni kun veitsi voihin ja viela kolmosen sain! blaugh Aah, life is sweet. Tietaako joku muuten mita musiikin tiedon peruskurssilla tehdaan?
PostPosted: Wed May 18, 2005 10:22 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Thu May 19, 2005 8:12 am

Musiikkitiedon peruskurssi = musiikin historiaa musiikin kuuntelun kautta

Eli kuunnellaan erinaisia naytteita eri aikakausilta lahtien todnak gregoriaanisesta kirkkomusiikista (1300-l.) aina eteenpain osa-alueina mm. renenssanssi, barokki, klassismi, romantiikka, impressionismi, ekspressionismi ja nykymusiikki.

Loppukoe: Kokeessa soitetaan naytteita tunneilla kuunnelluista kappaleista, jotka pitaa sitten tunnistaa. Eli tarkoitus on oppia kuuntelemaan musiikkia analyyttisesti, toisin sanoen sita minkalaista musiikkia millakin tyylikaudella tehtiin ja kunkin tyylikauden erityispiirteita.

twisted
PostPosted: Sun May 22, 2005 10:54 pm

Taxet
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Sun May 22, 2005 11:03 pm

PostPosted: Mon May 23, 2005 5:04 am

Taxet
Crew

Epic Tani

PostPosted: Mon May 23, 2005 5:39 am

Paasen soittaan kavereittenkaa koulun kevat juhliin m/(>.soitan muuten kitaraa 3nodding
PostPosted: Tue May 24, 2005 11:15 am

Taxet
Crew

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Jun 06, 2005 10:06 am

PostPosted: Sat Jun 11, 2005 1:24 am

Zeggo

norski

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 7:18 am

mina oon soittanu pianoa joo viitisen vuotta enka oo lopettamassa ihan lahitulevaisuudessa. pianoni on tuotu meille mummolasta ja se on ostettu joskus vuonna nakki ja muusi.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 10 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces