|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 8:01 am
Laskin muuten mangani.
80.
On se ihan hyvin... domokun
Montako mangakirjaa sina omistat? Kylla, juuri sina siella.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 8:10 am
Liftrasir Laskin muuten mangani. 80. On se ihan hyvin... domokun Montako mangakirjaa sina omistat? Kylla, juuri sina siella. Kai niita kolmisen kymmenta on.. En ole hamstrannut kun raha menee maksullisiin roolipeleihin ja jareampiin kirjallisiin teoksiin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 8:20 am
Oli sitten pakko kysya, oli... *sob*
Pois lukien lainassa olevat... Enkuksi: 499 (+ pari laatikollista, jotka ovat jossain matkalla Ameriikasta tänne. heart www.milehighcomics.com ) Suomeksi: 24 (sis. 2 x One Piece 1...) Japaniksi: 86 (onpas noitakin kertynyt...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 8:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 9:28 am
heh, mulla vaivaset 19.... sweatdrop noh, oonkin ostanu niita vasta jotain puolisen vuotta.... ostaisin niita mycket mycket lisaa, jos vain rahaa riittais, mut kun oon ilmeisesti tuomittu olemaan PA koko loppu elamani.... stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 1:15 pm
Mie tiedankin kenen luona jarjestetaan ensimmainen uuden Suomi-Killan miitti. xd
Mulla on *laskee* 25 manga-kirjaa nyt kun myin Conanit pois.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 1:57 pm
eek
Minulla on nyt epailykseni tasta asiasta... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 2:01 pm
Eathlinn eek Minulla on nyt epailykseni tasta asiasta... sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 09, 2005 3:00 pm
Wicked Mie tiedankin kenen luona jarjestetaan ensimmainen uuden Suomi-Killan miitti. xd Ja mie luulen tietavani etta mie kannatan sita ideaa x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 10:33 am
Mulla on talla hetkella hyllyssa vaivaiset 25 mangaa...kun toi miraakkeli_88 vohki suurimman osan miun...*koh*siis MEIDAN kokoelmasta.Ylpein olen kaikista 21 InuYashasta jotka omistan,joista puolet on tosiaan tuolla Lapis... sweatdrop Sit mul on taidekirjoja ja muuta kivaa... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 11:12 am
Kai joku 29 tjsp. Vasta alottelen. :] Kielena enkku ja suomi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 9:40 pm
Vihdoinkin kirjastosta loytyi Outlanders-mangan osat 6-8 ja sain luettua sarjan loppuun! En mie olekaan odottanut loytavani noita kuin... melkein vuoden. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 13, 2005 11:09 pm
Lukeeko kukaan Banana Fish-mangaa? Sen kanssa ollaan oltu kavereiden kanssa jumissa volumessa 7 parin vuoden ajan... kun niita ei kaannetty enempaa... ja sitten Viz alkoi tehda niista uusia versioita. Tana vuonna vihdoin tulee volume 8! crying Vaikea uskoa! *odottaa kuin kuuta nousevaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 14, 2005 9:50 am
Tsuzue heh, mulla vaivaset 19.... sweatdrop noh, oonkin ostanu niita vasta jotain puolisen vuotta.... ostaisin niita mycket mycket lisaa, jos vain rahaa riittais, mut kun oon ilmeisesti tuomittu olemaan PA koko loppu elamani.... stressed nyt 20! yay! xd kielina mullakin enkku ja suami... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|