|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:15 pm
jag drömde nåt skummt om att jag var på escape så hade majkie en ny DS och PSP sen frågade jag om jag fick prova och då blev han sur och började spela på båda samtidigt o.O
det var lite skummt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:44 pm
Drömde att jag satt och vispade någit i en gitarr.. Och så kom nån mongo fågel och åt upp allt.. v.v.. Så kommer mamma in och frågar om jag har vispat klart och jag drämmer gittaren i hennes huvud.. sweatdrop Sen knyter jag en luft ballong av mitt lakan och flyger iväg ut igenom mitt fönster.. Och bombar stadshuset.. x.X;;
Typ den konstigaste drömmen jag haft. Men jag kommer inte ihåg allt därför blev det sådär konstigt. >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:45 pm
Pappiliott Drömde att jag satt och vispade någit i en gitarr.. Och så kom nån mongo fågel och åt upp allt.. v.v.. Så kommer mamma in och frågar om jag har vispat klart och jag drämmer gittaren i hennes huvud.. sweatdrop Sen knyter jag en luft ballong av mitt lakan och flyger iväg ut igenom mitt fönster.. Och bombar stadshuset.. x.X;;
Typ den konstigaste drömmen jag haft. Men jag kommer inte ihåg allt därför blev det sådär konstigt. >.> Det kallas onskadrommar. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:46 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 1:59 pm
Pappiliott Sushi Alexii Pappiliott Sushi Alexii Pappiliott Drömde att jag satt och vispade någit i en gitarr.. Och så kom nån mongo fågel och åt upp allt.. v.v.. Så kommer mamma in och frågar om jag har vispat klart och jag drämmer gittaren i hennes huvud.. sweatdrop Sen knyter jag en luft ballong av mitt lakan och flyger iväg ut igenom mitt fönster.. Och bombar stadshuset.. x.X;;
Typ den konstigaste drömmen jag haft. Men jag kommer inte ihåg allt därför blev det sådär konstigt. >.> Det kallas onskadrommar. xd S宴 jag ?ar mig som jag dr?r? o.o;;Nej, sant du vill ska handa. >.< EHH.. DX.. Jag vill inte sl堭in mamma i huvudet med en gitarr. <.<;;.. Eller vispa i en gitarr.. Men bomba stadshuset l崥r kul. XD~ xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 2:02 pm
Sushi Alexii rastaman Sushi Alexii Filthy airiss Filthy airiss Jag dr�� att jag � upp min katt xp heart Itadakimasu!~ ^___^ *k�Š� in katten i micron* xp Stackars katt! gonk ...Den ska vara rå ninja xp Den ska vara levande. surprised stare Katter ska man fritera, annars f�r dom ingen smak >.> Varfor inte ha ett grillparty med gr�ndhundar nu nar ni anda haller pa!? >.< Fixar du grillkol? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 2:45 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2005 2:09 pm
Jag har en rätt udda dröm som jag har drömt säkert fyra-fem gånger nu. Det börjar med att jag är ute och går på stan med en person (allt från en kompis till min fosterbrorsas mormor). Allt är sett ur The Sims-perspektiv och jag har till och med den där gröna/röda pilen ovenför huvudet. Det är tydligen en marknad av något slag för det är stånd över hela torget. Då ser jag min katt och går fram för att plocka upp honom - men då kommer min gamla rektor framhoppande från bakom ett av stånded, rycker åt sig katten och vrålar "HAN ÄR INTE TILL SALU!!"
VARFÖR drömmer man en sån dröm flera gånger om?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|