|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:33 am
Jag håller på läser Teknik Datorkunskap på gymnasiet, sista året. Efter det ska jag söka till Spelutveckling på Mälarhögskolan i Västerås och om jag kommer in där flyttar jag nog dit också. Så mitt drömyrke är som ni kanske redan förstått programmerare/spelutvecklare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:33 am
Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Sångare i något Gothic Metal band. domokun Children of Bodom... xp Sångaren där är snygg.. redface Men han låter hemskt. gonk Growlar ju bara. Jag har aldrig hört dom.. xp Lyssna på någon låt. Dom spelar ganska bra tills sångaren börjar. xp Haha! Jag håller mig till Power Metal då ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:34 am
Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Sångare i något Gothic Metal band. domokun Children of Bodom... xp Sångaren där är snygg.. redface Men han låter hemskt. gonk Growlar ju bara. Jag har aldrig hört dom.. xp Lyssna på någon låt. Dom spelar ganska bra tills sångaren börjar. xp Haha! Jag håller mig till Power Metal då ;D Det är rätt! ^_^ Ska äta nu. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:36 am
Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Sångare i något Gothic Metal band. domokun Children of Bodom... xp Sångaren där är snygg.. redface Men han låter hemskt. gonk Growlar ju bara. Jag har aldrig hört dom.. xp Lyssna på någon låt. Dom spelar ganska bra tills sångaren börjar. xp Haha! Jag håller mig till Power Metal då ;D Det är rätt! ^_^ Ska äta nu. domokun Smaklig måltid!! Till Mi.. razz Är det inte ganska mycket matte i det?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:49 am
Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:54 am
Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:58 am
Nightmare Asura Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral Eller black razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 8:01 am
Blixtra Nightmare Asura Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral Eller black razz Nåt av dom där "tunga" genrerna iallafall. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 8:02 am
Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral Eller black razz Nåt av dom där "tunga" genrerna iallafall. xp Men Power är bäst ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 8:04 am
Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral Eller black razz Nåt av dom där "tunga" genrerna iallafall. xp Men Power är bäst ;D Jepp! biggrin Föreslår Freedom Call, Avantasia, Dionysus och Freternia till dom som gillar Power Metal. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 8:05 am
Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral Eller black razz Nåt av dom där "tunga" genrerna iallafall. xp Men Power är bäst ;D Jepp! biggrin Föreslår Freedom Call, Avantasia, Dionysus och Freternia till dom som gillar Power Metal. 3nodding haha, ja Freedom call är bra.. smile Men.. Sonata Arctica och Stratovarius då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 8:07 am
Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral Eller black razz Nåt av dom där "tunga" genrerna iallafall. xp Men Power är bäst ;D Jepp! biggrin Föreslår Freedom Call, Avantasia, Dionysus och Freternia till dom som gillar Power Metal. 3nodding haha, ja Freedom call är bra.. smile Men.. Sonata Arctica och Stratovarius då? eek En till som tycker att dom är bra! *High five* Min flickvän gillar dom inte. gonk Njao, dom två duger också 3nodding Nä, nu ska jag gå.. Få massage för min onda nacke crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 8:10 am
Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral Eller black razz Nåt av dom där "tunga" genrerna iallafall. xp Men Power är bäst ;D Jepp! biggrin Föreslår Freedom Call, Avantasia, Dionysus och Freternia till dom som gillar Power Metal. 3nodding haha, ja Freedom call är bra.. smile Men.. Sonata Arctica och Stratovarius då? eek En till som tycker att dom är bra! *High five* Min flickvän gillar dom inte. gonk Njao, dom två duger också 3nodding Nä, nu ska jag gå.. Få massage för min onda nacke crying ( cool We are warriors far from the light ( cool *sjunger* Har du också headbangat?! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 8:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 8:12 am
Blixtra Nightmare Asura Filthy Children of Bodom är inte Gothic Metal? gonk Jag vet inte. Tror dom hör till Deaf/Death Metal. neutral Eller black razz Trash metal tror jag. Black spelar dom skrikigt. Inte så mycket bas. Och Dead/Death metal band spelar värre Children of Bodom. Jag är ganska säker på att det är Trash
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|