Welcome to Gaia! ::

Reply § Spambox!
Multilingual rants... Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 11 12 13 14 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Begrijpt u?
  Ja, begrijp ik.
  Nr, ben ik zeer verward.
  Wat zegt u? U bent dwaas.
  WF?
View Results

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Devoted Fortune Seeker 400
  • Timid 100
  • I Voted! 25
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 8:34 pm

Nu gebeurde het dat een oude militair, die in slag was verwond en gekund niet meer vechten, door het land overging waar deze koning regeerde: en aangezien hij door een hout reiste, ontmoette hij een oude vrouw, die hem vroeg waar hij ging.
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 8:35 pm

' ik weet nauwelijks waar ik ga, of wat ik beter had, ' zei de militair; ' maar ik denk ik zeer goed wil te weten te komen waar het is dat de prinsessen dansen, en dan op tijd zou ik een koning kunnen zijn.'

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 8:37 pm

' Goed, ' zei de oude dame, ' dat is geen zeer harde taak: neem slechts zorg om om het even welk van de wijn niet te drinken die één van de prinsessen aan u in de avond zal brengen; en zodra zij weggaat beweert u snelle in slaap te zijn.'
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 8:41 pm

Dan gaf zij hem een mantel, en zei, ' zodra u dat op u onzichtbaar zult worden zet, en u dan de prinsessen zult kunnen volgen waar zij.' gaan

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25
PostPosted: Tue Nov 20, 2007 8:42 pm

Toen de militair al dit goed advies hoorde, bepaalde hij om zijn geluk te proberen: zo ging hij naar de koning, en zei hij bereid was om de taak op zich te nemen.
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:15 pm

Hij werd zo goed ontvangen zoals anderen waren geweest, en de koning gaf opdracht tot dat fijne koninklijke robes worden gegeven hem; en toen de avond kwam werd hij geleid tot de buitenkamer.

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:16 pm

Enkel aangezien hij ging neer liggen, bracht oudst van de prinsessen hem een kop van wijn; maar de militair wierp het allen die weg in het geheim, zorg nemen om een daling niet te drinken.
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:21 pm

Dan bepaalde hij zich op zijn bed, en binnen een weinig terwijl aan zeer luid begon snore alsof hij snelle in slaap was. Toen de twaalf prinsessen dit hoorden heartily lachten zij; en oudste gezegd, zou ' Deze kameraad ook een wijzer ding kunnen gedaan hebben dan zijn leven op deze wijze verliezen!'

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:26 pm

Dan stegen zij en openden hun laden en dozen, en namen al hun fijne kleren, en kleedden zich bij het glas, en sloegen ongeveer over alsof zij enthousiast waren beginnen dansend.
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:31 pm

Maar jongste gezegd, ' ik weet niet hoe het is, terwijl u zo gelukkig bent voel ik zeer moeilijk; Ik ben zeker wat pech aan ons.' zal gebeuren

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:32 pm

' U simpleton, ' zei het oudst, ' u bent altijd bang; hebt u vergeten op de hoeveel koningen ' zonen reeds vergeefs hebben gelet? En zoals voor deze militair, zelfs als ik hem zijn slaaptrekking niet had gegeven, zou hij gezond genoeg.' geslapen hebben
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:36 pm

Toen zij allen klaar waren, gingen zij en bekeken de militair; maar hij sliep, en bewoog nog hand of geen voet: zo dachten zij zij vrij veilig waren; en het oudst ging aan haar eigen bed uit en sloeg haar handen, en het bed daalde in de vloer en trap-door vloog open.

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:38 pm

de militair zag hen dalend door trap-door na een andere, oudst die de manier leiden; en denkend had hij geen tijd te verliezen, omhoog sprong hij, gezet op de mantel die de oude vrouw hem, hen had gegeven en gevolgd; maar in het midden van stairs treaded die hij op de toga van de jongste prinses, en zij schreeuwde aan haar zusters, ' allen is niet juist; iemand nam greep van mijn toga.'
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:40 pm

' U dwaas schepsel!' zei het oudst, ' het is niets dan een spijker in de muur.' Dan onderaan gingen zij allen, en bij de bodem vonden zij zich in een verrukkelijkste bosje van bomen; en de bladeren waren elk van zilver, en schitterden prachtig en fonkelden.

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25

Wuyabi

Peculiar Gentlewoman

26,875 Points
  • Timid 100
  • I Voted! 25
PostPosted: Wed Nov 21, 2007 2:42 pm

De militair wenste om één of ander teken van de plaats weg te nemen; zo brak hij een kleine tak af, en er kwam een hevig lawaai van de boom. Dan de jongste opnieuw bovengenoemde dochter, ' is ik ben zeker allen niet juist -- hoorde u dat lawaai niet? Dat gebeurde nooit voordien.' Maar oudste gezegd, ' het is slechts onze prinsen, die voor vreugde bij onze benadering.' schreeuwen
Reply
§ Spambox!

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 11 12 13 14 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces