|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 4:49 am
[KH]Sasuke GreatTidus Hallo allemaal! Ik ben GreatTidus, maar jullie mogen me ook wel Ben noemen. Ik kom uit Overijssel (en ik zeg niet dat ik vlakbij Zwolle woon), en ik ben 15 jaar oud. Ik zit in het 3e jaar VWO. Ik zit op voetbal, jammer genoeg maar op een kleine club waardoor ik met een aantal zeer kleine en jonge spelers zit. Hierdoor kan ik niet echt hoog voetballen stressed ... Nou ja, ik heb er in ieder geval wel plezier biggrin . Ik ben Final Fantasy & Nintendo fan. Kheb FF 7, 8, 9 en CC, en ik heb een Playstation, een GameCube en een Wii. Ik speel ook Travian (www.travian.nl) en ik speel sinds gisteren ( redface ) ook Gaia. nice collectie. Natuurlijk heb je ook Zelda collectie ofniet? *Nintendo fan* En natuurlijk welkom biggrin Ik heb niet zo'n grote Zelda verzameling. Mijn eerste Nintendo console was de GameCube, en nu heb ik alleen nog maar The WindWaker, en de Twilight Princess. Maar ik hoop dat er zo snel mogelijk 3D Zelda games op het Wii-Winkelkanaal komen, want dan ga ik die kopen Drake Heros Coowl maar erhm blaugh FF 1+2+7+8+9+10+10-2(+binnekort 11+12) IS zoooow cool blaugh Kingdom Hearts is oook cool 3nodding En Unlimited Saga blaugh En zo kan ik wle door gaan xp Welkom 3nodding Mijn broer heeft 10 ook. Maar zijn 1 & 2 leuk? Ik weet niet of ik ze wel zo leuk vind... Ik vind 3D RPGs leuker dan 2D.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 10:58 am
Ik ben Yukimariek maar noem me maar Marieke (of Draca of anthroarcainine of flamegon of yukiko of yuki123 XD) Dat zijn alle nicknames die ik al ooit gebruikt hebt... Ik ben -pokémonfan(niet lachen ja) -Zeldafan(heb niet veel games maar kheb ze bijna allemaal gespeeld) -bezitter van CDI(heel oud ding),gameboy(the original)gameboy color,gameboy advance sp,nintendo ds, wii, nintendo64(bijna allemaal zelf betaald) -De trotse bezitter van pokémon: -Yellow, red, blue, pinball,tcg,stadium 2, colloseum, silver,saphirre en leaf green. -bezitter van nog wel games die ik niet allemaal ga opnoemen Ik speelde ook travian,runescape,kalonline,silkroad,dragonfable,maplestory(dat ik eigelijk nog wel speel) Ik lees verder enorm veel boeken van gemiddeld 150bladzijden(ja een boek van 1500 blz haalt het gemiddelde flink omhoog niet?) Kben goed in elk vak behalve wiskunde(waar ik rond het gemiddelde zit)frans(omdat ik het haat) en zwemmen. Ik ben een Belg en 13 jaar oud trouwens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 11:53 am
Pokemon! Pokemon! W00t!!
Ik ben een enorme Togepi fan XD en Moonplanet ook!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 9:39 am
Doe mij maar Haunter heh razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 6:38 am
waddup mense!!! blaugh ik ben Fischj maar je kan me noeme wat je maar wil 3nodding kheet Richard en ik woon in Zeist(in de buurt van Utrecht...duh) kdoe nie veel...eigekijk helemaal nix xd behalve chille ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:57 am
Fischj waddup mense!!! blaugh ik ben Fischj maar je kan me noeme wat je maar wil 3nodding kheet Richard en ik woon in Zeist(in de buurt van Utrecht...duh) kdoe nie veel...eigekijk helemaal nix xd behalve chille ^^ Ik vind je naam zo uniek! Gaaaf!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 24, 2007 12:08 pm
Hallo iedereen,
Ik ben Dancing_Elegance. Maar jullie mogen me wel gewoon Astrid noemen.^^ Ik woon in Groningen (stad) en ik ben 16 jaar oud.^^ Ik zit op een vmbo school in het laatste jaar. Dus ik heb dit jaar examen. (iel XD) Verder ben ik grote van van Mana. *wijst naar sig* En van zijn band Moi dix Mois. En natuurlijk ook van andere Japanse muziek. Ik ben ook fan van Japanse kleding stijlen. Mijn favoriete stijl is Gothic Lolita.
En ik houd verder van anime,manga,horror films,tekenen enzovoort! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 3:08 am
•♥• Hoi Welkom! ^_^ en succes met je examens •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 8:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 3:28 pm
Dancing_Elegance Hallo iedereen,
Ik ben Dancing_Elegance. Maar jullie mogen me wel gewoon Astrid noemen.^^ Ik woon in Groningen (stad) en ik ben 16 jaar oud.^^ Ik zit op een vmbo school in het laatste jaar. Dus ik heb dit jaar examen. (iel XD) Verder ben ik grote van van Mana. *wijst naar sig* En van zijn band Moi dix Mois. En natuurlijk ook van andere Japanse muziek. Ik ben ook fan van Japanse kleding stijlen. Mijn favoriete stijl is Gothic Lolita.
En ik houd verder van anime,manga,horror films,tekenen enzovoort! XD Hey Astrid, welkom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 3:19 am
Hoi allemaal,
Dit is wel een grote gilde en zo te zien supergezellig smile . Hoe dan ook, hier zijn wat persoonlijke gegevens van mij:
Naam: Lana Leeftijd: 21 (op 1 maart) Woonplaats: Den Haag Beroep: Student
Hobby's: lezen, sporten, yoga Verder was ik fan van witch, pokemon, maar ben opgegroeid met sailor moon.
Vriendje: nee, maar ik heb wel iemand op mijn oog wink
Nou dat was het. Als je nog meer vragen hebt, you know where to find me wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 8:17 am
•♥• Welkom, en het kan altijd nog gezelliger ^_^'
Hey kitty, nog een witch fan. whee •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 2:20 pm
Lady_Laguna Hoi allemaal,
Dit is wel een grote gilde en zo te zien supergezellig smile . Hoe dan ook, hier zijn wat persoonlijke gegevens van mij:
Hobby's: lezen, sporten, yoga Verder was ik fan van witch, pokemon, maar ben opgegroeid met sailor moon. Vriendje: nee, maar ik heb wel iemand op mijn oog wink
Nou dat was het. Als je nog meer vragen hebt, you know where to find me wink I throw myself at your merciful feet Goed, dan wel niet opgegroeid met Sailor Moon, maar wel een fan XD. En zeker Witch en Pokemon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 3:41 am
kittyocean Lady_Laguna Hoi allemaal,
Hobby's: lezen, sporten, yoga Verder was ik fan van witch, pokemon, maar ben opgegroeid met sailor moon. Vriendje: nee, maar ik heb wel iemand op mijn oog wink
Nou dat was het. Als je nog meer vragen hebt, you know where to find me wink I throw myself at your merciful feet Goed, dan wel niet opgegroeid met Sailor Moon, maar wel een fan XD. En zeker Witch en Pokemon! pokemon inderdaad, en dragonballz voor mij razz Welkom Lana!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 6:02 am
Haha biggrin Bedankt biggrin
Ik vond dragonballz ook niet slecht. Daar keek ik ook heel vaak naar. Maarja, voorlopig hou ik me bezig met studeren rolleyes Dus minder tijd om leuke dingen te doen, zoals tv kijken, niet eens tijd om nieuws te zien . pff...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|