|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 9:03 am
svarta trosor, svart bh, ett par trasiga, slitna, hängiga jeans .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 31, 2006 11:38 am
. gråa strumpor . rosa-svart randiga strumpbyxor . svarta, trasiga byxor . svart linne . hängig vit-svartrandig stickad tröja . svart-vitrutig halsduk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 31, 2006 3:07 pm
rosa tokyo mew mew linne. vit spets kjol med 2 tyll kjolar under, hej puffiga kjolar<3 svart tjocktröja. massa med pååp armband.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 3:43 am
Prickiga trosor, Rutiga strumpor, Ett pat svarta gympaskor, Blåa cheap monady jeans svart v-ringad urtvättad långärmad tröja och en ljusblå stor t-shirt sm det står 'Kalaspersonal' och 'AGE kontor och data på'
Jag är på jobbet. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 01, 2006 4:54 am
-Svarta boxerkalsonger -En blå-grå, urtvättat och gammal morgonrock cool *Nyvaken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 11:38 pm
Gråtröjan med fantomentryck: Phantom smutsiga gröna byxor (spillde fil sweatdrop ) Skor för att golvet e smutsigt på jobbet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 7:27 am
Grå strumbor, vita trosor, grå cheap monday, svart linne och rutig t-shirt skjorta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 3:57 pm
En Greenpeace-teskjorta full med chokladfläckar, jeans från Rondon, strumpor samt kalsonger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 2:24 pm
Svarta mjukisbyxor av märket Nike, en rosa tröja med ränder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 4:52 am
Blå billabong t-shirt. Diesel jeans Skärp köpt på Jc Newbody kallingar. Silverhalsband med silverkors Och sockar 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 5:14 am
Svarta mjukisbyxor En "Helikoptern 50 år i sverige" t-shirt från -97 Kalsonger
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 6:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 8:55 am
Grå cheap monday, grå strumpor, svart långärmad tröja, grått linne med tryck på (All the world a stage, and all men and women merely players.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2007 11:57 pm
En kostym och så studenmössa.
Mer ingående så Vita strumpor Svarta kostymbyxor Vit skjorta som ser speciell ut längst ut på ärmarna Svart slips med prickar Studentmössa
Själva kavajen har jag hängt av mig.
Fotografering idag. JAg kanske tar av mig slipsen, för knuten ser lite konstig ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|