|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 6:07 am
•♥• Hoi, ^_^ welkom •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 2:51 am
Hi iedereen!!!
Mijn schermnaam is elenayume, maar in het echt heet ik Jenneke, ofwel Jen zoals de meeste zeggen. Ik ben 16 jaar (ja, ik weet het, mijn profiel zegt wat anders, maar dat doe ik wel vaker fout...) en woon in Zuid-Holland. Ik zit in de vijfde klas van het VWO en ben ongeveer 1.60m lang (of misschien is kort een beter woord 3nodding ) Mijn hobbies zijn tekenen, schrijven en lezen. Ook zit ik erg graag achter mijn computer. Als sport doe ik ninja ninja . Nee, echt waar! En daardoor heb ik ook een grote fasinatie voor Japan en manga en anime en de Japanse taal en cultuur. Ik wilde ook Japans gaan studeren, maar mijn ouders willen liever dat ik Chinees ga studeren. crying Verder ben ik nogal vaag, raar en kan ik erg hyperactief zijn. En als ik weer eens afwezig rond loop zit ik waarschijnlijk met mijn hoofd in de wolken. biggrin
Hmm... langere introductie dan ik verwacht had... razz
Bye bye!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 5:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 11:51 am
Heey, ik weet het ik ben een hele tijd niet geweest dus ik dacht, laat ik mijn eerste post sinds lange tijd maar eens hier neerzetten. dus I Am Back!!!! ik ga me niet weer helemaal voorstellen (zou een dubbele post zijn dus zoek me maar op ergens razz ) dus ik zeg alleen hallo.
Hallo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 20, 2007 12:48 pm
I knooooow you!!
Welcome Back!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 9:00 am
Hey iedereen
ben nieuw hier, maar dat was duidelijk =p
Ben Sharissa, 17 jaartjes, komt uit t Noorden Nee ben ik ook niet blij mee.
nou das alles voor nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 9:17 am
elenayume Hi iedereen!!! Mijn schermnaam is elenayume, maar in het echt heet ik Jenneke, ofwel Jen zoals de meeste zeggen. Ik ben 16 jaar (ja, ik weet het, mijn profiel zegt wat anders, maar dat doe ik wel vaker fout...) en woon in Zuid-Holland. Ik zit in de vijfde klas van het VWO en ben ongeveer 1.60m lang (of misschien is kort een beter woord 3nodding ) Mijn hobbies zijn tekenen, schrijven en lezen. Ook zit ik erg graag achter mijn computer. Als sport doe ik ninja ninja . Nee, echt waar! En daardoor heb ik ook een grote fasinatie voor Japan en manga en anime en de Japanse taal en cultuur. Ik wilde ook Japans gaan studeren, maar mijn ouders willen liever dat ik Chinees ga studeren. crying Verder ben ik nogal vaag, raar en kan ik erg hyperactief zijn. En als ik weer eens afwezig rond loop zit ik waarschijnlijk met mijn hoofd in de wolken. biggrin Hmm... langere introductie dan ik verwacht had... razz Bye bye!!! HOI YENNIE exclaim Leuk dat je er ook bij bent, nu jeanine en sanne nog blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 9:20 am
Fallaison Hey iedereen ben nieuw hier, maar dat was duidelijk =p Ben Sharissa, 17 jaartjes, komt uit t Noorden Nee ben ik ook niet blij mee. nou das alles voor nu OOK WELKOM blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 9:27 am
Hallo allemaal!
Ik ben GreatTidus, maar jullie mogen me ook wel Ben noemen. Ik kom uit Overijssel (en ik zeg niet dat ik vlakbij Zwolle woon), en ik ben 15 jaar oud. Ik zit in het 3e jaar VWO. Ik zit op voetbal, jammer genoeg maar op een kleine club waardoor ik met een aantal zeer kleine en jonge spelers zit. Hierdoor kan ik niet echt hoog voetballen stressed ...
Nou ja, ik heb er in ieder geval wel plezier biggrin .
Ik ben Final Fantasy & Nintendo fan. Kheb FF 7, 8, 9 en CC, en ik heb een Playstation, een GameCube en een Wii.
Ik speel ook Travian (www.travian.nl) en ik speel sinds gisteren ( redface ) ook Gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 9:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 11:52 am
Welkom, alle nieuwe leden =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 22, 2007 12:44 pm
GreatTidus Hallo allemaal! Ik ben GreatTidus, maar jullie mogen me ook wel Ben noemen. Ik kom uit Overijssel (en ik zeg niet dat ik vlakbij Zwolle woon), en ik ben 15 jaar oud. Ik zit in het 3e jaar VWO. Ik zit op voetbal, jammer genoeg maar op een kleine club waardoor ik met een aantal zeer kleine en jonge spelers zit. Hierdoor kan ik niet echt hoog voetballen stressed ... Nou ja, ik heb er in ieder geval wel plezier biggrin . Ik ben Final Fantasy & Nintendo fan. Kheb FF 7, 8, 9 en CC, en ik heb een Playstation, een GameCube en een Wii. Ik speel ook Travian (www.travian.nl) en ik speel sinds gisteren ( redface ) ook Gaia. Coowl maar erhm blaugh FF 1+2+7+8+9+10+10-2(+binnekort 11+12) IS zoooow cool blaugh Kingdom Hearts is oook cool 3nodding En Unlimited Saga blaugh En zo kan ik wle door gaan xp Welkom 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 22, 2007 12:45 pm
ook Hoi hoor Jenn-Chan en andere leden blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 23, 2007 12:02 pm
kittyocean I knooooow you!! Welcome Back! I knoooooooooooow you too razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 1:09 am
GreatTidus Hallo allemaal! Ik ben GreatTidus, maar jullie mogen me ook wel Ben noemen. Ik kom uit Overijssel (en ik zeg niet dat ik vlakbij Zwolle woon), en ik ben 15 jaar oud. Ik zit in het 3e jaar VWO. Ik zit op voetbal, jammer genoeg maar op een kleine club waardoor ik met een aantal zeer kleine en jonge spelers zit. Hierdoor kan ik niet echt hoog voetballen stressed ... Nou ja, ik heb er in ieder geval wel plezier biggrin . Ik ben Final Fantasy & Nintendo fan. Kheb FF 7, 8, 9 en CC, en ik heb een Playstation, een GameCube en een Wii. Ik speel ook Travian (www.travian.nl) en ik speel sinds gisteren ( redface ) ook Gaia. nice collectie. Natuurlijk heb je ook Zelda collectie ofniet? *Nintendo fan* En natuurlijk welkom biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |