Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 56 57 58 59 60 61 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Feb 17, 2007 6:07 am

User ImageHoi, ^_^ welkom

pink love
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 2:51 am

Hi iedereen!!!

Mijn schermnaam is elenayume, maar in het echt heet ik Jenneke, ofwel Jen zoals de meeste zeggen.
Ik ben 16 jaar (ja, ik weet het, mijn profiel zegt wat anders, maar dat doe ik wel vaker fout...) en woon in Zuid-Holland. Ik zit in de vijfde klas van het VWO en ben ongeveer 1.60m lang (of misschien is kort een beter woord 3nodding )
Mijn hobbies zijn tekenen, schrijven en lezen. Ook zit ik erg graag achter mijn computer.
Als sport doe ik ninja ninja . Nee, echt waar! En daardoor heb ik ook een grote fasinatie voor Japan en manga en anime en de Japanse taal en cultuur. Ik wilde ook Japans gaan studeren, maar mijn ouders willen liever dat ik Chinees ga studeren. crying
Verder ben ik nogal vaag, raar en kan ik erg hyperactief zijn. En als ik weer eens afwezig rond loop zit ik waarschijnlijk met mijn hoofd in de wolken. biggrin

Hmm... langere introductie dan ik verwacht had... razz

Bye bye!!!

Isonea

Werewolf

4,600 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Citizen 200
  • Money Never Sleeps 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 5:54 am

Wauw, wat cool zeg =D
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 11:51 am

Heey,
ik weet het ik ben een hele tijd niet geweest dus ik dacht, laat ik mijn eerste post sinds lange tijd maar eens hier neerzetten. dus I Am Back!!!! ik ga me niet weer helemaal voorstellen (zou een dubbele post zijn dus zoek me maar op ergens razz ) dus ik zeg alleen hallo.

Hallo

(T)assie

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 12:48 pm

I knooooow you!!

Welcome Back!
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 9:00 am

Hey iedereen

ben nieuw hier, maar dat was duidelijk =p

Ben Sharissa, 17 jaartjes, komt uit t Noorden
Nee ben ik ook niet blij mee.

nou das alles voor nu

Fallaison

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Feb 21, 2007 9:17 am

elenayume
Hi iedereen!!!

Mijn schermnaam is elenayume, maar in het echt heet ik Jenneke, ofwel Jen zoals de meeste zeggen.
Ik ben 16 jaar (ja, ik weet het, mijn profiel zegt wat anders, maar dat doe ik wel vaker fout...) en woon in Zuid-Holland. Ik zit in de vijfde klas van het VWO en ben ongeveer 1.60m lang (of misschien is kort een beter woord 3nodding )
Mijn hobbies zijn tekenen, schrijven en lezen. Ook zit ik erg graag achter mijn computer.
Als sport doe ik ninja ninja . Nee, echt waar! En daardoor heb ik ook een grote fasinatie voor Japan en manga en anime en de Japanse taal en cultuur. Ik wilde ook Japans gaan studeren, maar mijn ouders willen liever dat ik Chinees ga studeren. crying
Verder ben ik nogal vaag, raar en kan ik erg hyperactief zijn. En als ik weer eens afwezig rond loop zit ik waarschijnlijk met mijn hoofd in de wolken. biggrin

Hmm... langere introductie dan ik verwacht had... razz

Bye bye!!!

HOI YENNIE exclaim

Leuk dat je er ook bij bent, nu jeanine en sanne nog blaugh
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 9:20 am

Fallaison
Hey iedereen

ben nieuw hier, maar dat was duidelijk =p

Ben Sharissa, 17 jaartjes, komt uit t Noorden
Nee ben ik ook niet blij mee.

nou das alles voor nu

OOK WELKOM blaugh

LeannaAnne
Vice Captain

GreatTidus

PostPosted: Wed Feb 21, 2007 9:27 am

Hallo allemaal!

Ik ben GreatTidus, maar jullie mogen me ook wel Ben noemen. Ik kom uit Overijssel (en ik zeg niet dat ik vlakbij Zwolle woon), en ik ben 15 jaar oud. Ik zit in het 3e jaar VWO. Ik zit op voetbal, jammer genoeg maar op een kleine club waardoor ik met een aantal zeer kleine en jonge spelers zit. Hierdoor kan ik niet echt hoog voetballen stressed ...

Nou ja, ik heb er in ieder geval wel plezier biggrin .

Ik ben Final Fantasy & Nintendo fan. Kheb FF 7, 8, 9 en CC, en ik heb een Playstation, een GameCube en een Wii.

Ik speel ook Travian (www.travian.nl) en ik speel sinds gisteren ( redface ) ook Gaia.
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 9:28 am

Welkom bij de club heart

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 21, 2007 11:52 am

Welkom, alle nieuwe leden =D
PostPosted: Thu Feb 22, 2007 12:44 pm

GreatTidus
Hallo allemaal!

Ik ben GreatTidus, maar jullie mogen me ook wel Ben noemen. Ik kom uit Overijssel (en ik zeg niet dat ik vlakbij Zwolle woon), en ik ben 15 jaar oud. Ik zit in het 3e jaar VWO. Ik zit op voetbal, jammer genoeg maar op een kleine club waardoor ik met een aantal zeer kleine en jonge spelers zit. Hierdoor kan ik niet echt hoog voetballen stressed ...

Ik ben Final Fantasy & Nintendo fan. Kheb FF 7, 8, 9 en CC, en ik heb een Playstation, een GameCube en een Wii.

Ik speel ook Travian (www.travian.nl) en ik speel sinds gisteren ( redface ) ook Gaia.
Coowl maar erhm blaugh FF 1+2+7+8+9+10+10-2(+binnekort 11+12) IS zoooow cool blaugh Kingdom Hearts is oook cool 3nodding En Unlimited Saga blaugh En zo kan ik wle door gaan xp Welkom 3nodding

Drake Heros

Drake Heros

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 12:45 pm

ook Hoi hoor Jenn-Chan en andere leden blaugh
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 12:02 pm

kittyocean
I knooooow you!!

Welcome Back!

I knoooooooooooow you too razz

(T)assie

[KH]Sasuke

PostPosted: Sat Feb 24, 2007 1:09 am

GreatTidus
Hallo allemaal!

nice collectie.
Natuurlijk heb je ook Zelda collectie ofniet? *Nintendo fan*

En natuurlijk welkom biggrin
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 56 57 58 59 60 61 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games