|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 5:17 am
Marinblåa mjukisbyxor och vitt snobbenlinne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 01, 2006 2:12 am
Vit t-shirt, vita underkläder och svarta mjukisbyxor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:03 am
Gråa strumpor, jeans, kalsonger, brun långärmad tröja, och vit bh.
Enough?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:15 am
Grå strumpor, svarta jeans, brun kortärmad skjorta med orangea prickar, svart långärmad tröja, svarta underkläder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:51 am
Violettrosa pyjamas och ett par gråa strumpor med kor på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 3:20 pm
* svart skjortblus * svartvit Peace Now slipover * svarta strumpbyxor * svarta overknees * vita damdressbyxor * svartvitrutiga hängslen * röda skor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 12:08 am
* infected mushroom tjockis tröja * svart haltennäck linne *neonoranga byggarbetsbyxor *blå - svart randiga strumps *vita converse. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 12:36 am
Svart nättröja med kortärmad röd skjorta över, knälånga svarta shorts och vita knästrumpor und underkläder. You could say, hej, frysa ihjäl på väg hem? <.<;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 2:32 am
Svarta strumpbyxor, kort rosa kjol, ett svart linne med spets, ett rosa linne med spets, tröja med rosa fluff i ärmarna, svarta underkläder och svarta platåkängor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 11:25 am
Cutie_Mini * infected mushroom tjockis tröja * svart haltennäck linne *neonoranga byggarbetsbyxor *blå - svart randiga strumps *vita converse. domokun Typ det där ser jag varje morgon smile merchandise-longsleeve med Stratovarius jeansen från Rondon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 12:00 pm
Svarta strumpor, vita underkläder i övrigt. Svarta Cheap Monday jeans, rosa/blå/vit rutig skjorta. Min piercing i läppen och en ring också, iofs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 25, 2006 5:21 pm
eh.. en lila(/rosa ninja ) och vit mössa, en svart depalma tröja (med en cool döskalle på baksidan ^^), en brun tant tjocktröja xD, gula basket kort byxor, svarta benvärmare och svarta strumpbyxor xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 6:17 am
•Självlyssande gröna underkläder ninja fråga mig inte vart jag har köpt dom. •En vit tshirt som det står "the eye of the tiger". •Svara cheap mondayd jeans. •Gråastrumpor.
Ja det var väll det blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 6:37 am
Gråa strumpor Jeanes Svart rosa tröja Svart hood tröja med rött grått tryck.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 29, 2006 7:47 am
Grön kardigan, svarta jeans, vit v-ringad t-shirt, svarta fotbollstrumpor och en svartvit halsduk (det är bra för min sjuka hals)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|