|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 5:52 am
aLiTa83 Zakou Nenharma Welkom!!! Van waar uit Belgie kom je? Bij Brugge niet ver vandaan! biggrin Brugge lijkt me een mooie stad.... maar goed.... again; welkom!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 6:03 am
kittyocean aLiTa83 Zakou Nenharma Welkom!!! Van waar uit Belgie kom je? Bij Brugge niet ver vandaan! biggrin Brugge lijkt me een mooie stad.... maar goed.... again; welkom!! Dank je , dank je! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 6:09 am
aLiTa83 kittyocean aLiTa83 Zakou Nenharma Welkom!!! Van waar uit Belgie kom je? Bij Brugge niet ver vandaan! biggrin Brugge lijkt me een mooie stad.... maar goed.... again; welkom!! Dank je , dank je! biggrin Welkom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 1:25 am
nou dan moet ik maar eens denk ik :S ik ben anne marie ben 19 jaar en woon in groningen. Eigenlijk heb ik geen idee wat ik hier voor de rest neer moet zetten, dus pm me en vraag maar raak zou ik zeggen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 8:02 am
Wie had jou aangeraden om naar deze guild te gaan wink ^_^
Anyway: Welkom! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 8:30 am
ยป Hi, welkom in de guild. Leuk om nog een Groninger er bij te hebben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 9:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 19, 2007 10:34 am
Ann_Sweetheart nou dan moet ik maar eens denk ik :S ik ben anne marie ben 19 jaar en woon in groningen. Eigenlijk heb ik geen idee wat ik hier voor de rest neer moet zetten, dus pm me en vraag maar raak zou ik zeggen smile nee he niet nog een Anne haha welkom! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 2:25 am
.~Horsie~Anne~. Ann_Sweetheart nou dan moet ik maar eens denk ik :S ik ben anne marie ben 19 jaar en woon in groningen. Eigenlijk heb ik geen idee wat ik hier voor de rest neer moet zetten, dus pm me en vraag maar raak zou ik zeggen smile nee he niet nog een Anne haha welkom! blaugh lol ik wil wel me naam verandere naar me echt naam razz maar klinkt zo lang
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 3:08 am
Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Moet ik maar is doen, eigenlijk. sweatdrop
Ik ben Sharona. Ik ben bijna 14 jaar met een innerlijke leeftijd van minstens 20. Ik woon in Den Haag. Nee, ik heb niet een associaal Haags accent. (no offence to people who have) Ik ben er wel geboren, maar ik heb het accent alleen als ik onwijs boos ben. Ehm, ja. Ik zit in de 2de van het VMBO TK. (TheoretischKader) Ik wil na het VMBO naar het MBO gaan. Wat ik wil worden zou ik me god niet weten. Ik zit er aan te denken mijn creativiteit te gaan gebruiken in mijn werk... Dus misschien tekenaar, schilder of schrijver ofzo. Op school doe ik aan een extra vak: Atellier. (Spreek uit als: At-el-jee) Dat is een vak waarbij je aan kunst doet. Dat is op Dinsdagen en valt op het 7e en 8e uur. Waardoor ik op Dinsdagen geen Nederlands meer heb. >D Ik wou eerst Dierenartsassistente worden, maar ik kan niet tegen opgesneden dieren enzo, dus het is niks voor mij. En daarbij laat ik vast van alles vallen omdat ik onhandig ben en dan gaat dat beest misschien nog dood. D: Dus dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Ehhhm.. Ik ben Gothic. Maar met mijn eigen tint er aan vast. Omdat ik orgineel wil zijn. Ik ben helemaal gek van Pirates of the Caribbean. (Goh. rolleyes Da's een verassing. *kuch*) Ik heb een eigen guild die heet Aztec Gold. Ik ben al bijna een jaar of Gaia en hoe lang ik in deze guild zit weet ik niet meer... Ik ben hier heel lang inactief geweest. Maar ik ben weer terug, ik heb te gekke mensen ontmoet, en mij krijgen jullie, jammer genoeg, niet meer zo snel weg! smile
Phoe... Langste over mezelf ooit getypt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 5:07 am
Ann_Sweetheart .~Horsie~Anne~. Ann_Sweetheart nou dan moet ik maar eens denk ik :S ik ben anne marie ben 19 jaar en woon in groningen. Eigenlijk heb ik geen idee wat ik hier voor de rest neer moet zetten, dus pm me en vraag maar raak zou ik zeggen smile nee he niet nog een Anne haha welkom! blaugh lol ik wil wel me naam verandere naar me echt naam razz maar klinkt zo lang Och, dat hoeft niet hoor =D Op mijn ene werk hebben we 2x Mauriceen op mijn andere baan twee keer een Frank en twee keer een Kim XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 20, 2007 2:40 pm
kittyocean Ann_Sweetheart .~Horsie~Anne~. Ann_Sweetheart nou dan moet ik maar eens denk ik :S ik ben anne marie ben 19 jaar en woon in groningen. Eigenlijk heb ik geen idee wat ik hier voor de rest neer moet zetten, dus pm me en vraag maar raak zou ik zeggen smile nee he niet nog een Anne haha welkom! blaugh lol ik wil wel me naam verandere naar me echt naam razz maar klinkt zo lang Och, dat hoeft niet hoor =D Op mijn ene werk hebben we 2x Mauriceen op mijn andere baan twee keer een Frank en twee keer een Kim XD ow dus je raaakt niet zo snel in de war smile en welkom sharona !!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 2:54 am
Nou, ik denk dat we niet zo snel in de war raken ^_^ Horsie Anne is Anne, en jij bent Ann Sweetheart XD Anne =/= Ann ^_^ En anders leren we het snel genoeg =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 7:23 am
hi ik ben anna en ik ben 13 jaar dit is mijn miljoenste account hehe okey ik weet het is nogal weerd maar mijn eerste account deed ik weg want die had ik toen ik 10 was ik geen engels was nogal weerd duz mijn 2e account vergat ik mijn gebruikers naam en w8woordd van (slim) mijn 3e account vorige (mizxlady) doet het w8woord het niet en ik weet zeker dat het goed is en AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHg okey mijn re re re re re account dus
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|