|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 4:11 am
[KH]Sasuke Zakou Nenharma Welkom terug ^_^
Ik zag je naam al in enkele threads blaugh Leuk dat je terug bent, en nu ook iets langer blijven hangen wink xp Hihi ^^ dit keer blijf ik biggrin *thumbs up!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 6:33 am
Zakou Nenharma [KH]Sasuke Zakou Nenharma Welkom terug ^_^
Ik zag je naam al in enkele threads blaugh Leuk dat je terug bent, en nu ook iets langer blijven hangen wink xp Hihi ^^ dit keer blijf ik biggrin *thumbs up!*ooohhhh ik dacht dat onbze kleine zakou zich ging voorstellen XD aangezien ze als laatste had gepost razz . Sorry sasuke XD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 7:43 am
KLEIN?! Zeg let op je woorden! *sobs* Ik ben niet klein cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 9:24 am
wel kleiner(jonger) dan mij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 10:50 am
kleiner, kan. Jonger, okee. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 2:04 pm
Zakou Nenharma kleiner, kan. Jonger, okee. ^_^ nee ik bedoelde t in de vorm van leeftijd begrijp je smile . maargoed sad nu is t nie leuk meer om te zeggen omdat ik t helemaal heb moeten uitleggen enzo crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 2:40 pm
Ik snapte hem al xD Ben niet zo dom als ik eruit zie *trekt een dom gezicht* xDD
Maar nou heb ik dus weer lol whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 1:13 am
hoi! Ik ben Nina, ben 17 jaar oud, en woon in Hilversum! Ik speel gaia al een tijdje, ben hier gekomen in 2004, maar ben nog lang niet echt rijk! sweatdrop Ik ben gek op dansen, zingen, acteren, tekenen, naar de film gaan, met vrienden omgaan en met me lieve konijntje spelen! whee Dit lijkt me echt een hele leuke guild, vooral omdat ik dus ook nederlands ben! 3nodding Ik ben al een tijdje geleden geaccepteerd zag ik, maar ik was de laatste dagen nogal druk wegens oud en nieuw en alles, dus tja.. naja dit ben ik dus! 3nodding groetjes, Fuzzy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 2:17 am
welkom!! Wat heb je ook een leuke dream avi smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 6:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 02, 2007 11:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 11:11 am
Ehhhhh, hoihoi! hier een Belgje xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 11:29 am
Gezellig =D Weer eentje erbij =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 12:10 pm
Welkom!!! Van waar uit Belgie kom je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 2:04 pm
Zakou Nenharma Welkom!!! Van waar uit Belgie kom je? Bij Brugge niet ver vandaan! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|