Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Art Topic Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 51 52 53 54 55 56 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Jul 02, 2006 2:27 pm

Ik teken eigenlijk vrijwel nooit.. Laatst toevallig toen ik me verveelde een dwerg nagetekend.. Zal hem binnekort wel ff inscanne whee
PostPosted: Mon Jul 03, 2006 3:54 am

KisaraGirl
Oranjekorfbalpizza!
KisaraGirl
Oranjekorfbalpizza!
@ KisaraGirl:
Scherpere schaduwen aanbrengen ^^ Let op lichtval: Bij pers1 zit de reflectie in zijn haar aan de rechter/middenkant, bij de ander aan de linkerkant.
Bij het opschonen geen magic stafje gebruiken, je kan duidelijk witte pixels rond lijnen zien.
Ook wat meer focusen op de lijnen, het groene fesje is gewoonweg maar ingekleurd, en op harde randen er in zit geen eens kleurverschil, maar komt bv 5 pixels later pas. Dat is wel erg zonde.
Ook lijkt het zwarte haar een compleet plastic stuk, maar haar is natuurlijk hartstikke los, dus volgende keer wat warriger tekenen ^^ en op meerdere plekken highlighten...

Achtergrond ziet er leuk uit though smile Huid is ook goed geshade, maar zou dus wat meer contrast kunnen gebruiken.

Thanks.
Alleen dat is juist het moeilijke ik ben pas begonnen met deze stijl en moet het echt nog onder de knie zien te krijgen dit is pas me derde tekening ingekleurt in deze stijl.

Welke stijl ben je gewend dan? ^^

ik ben begonnen met cel shading maar daar was ik niet echt goed in sweatdrop

huh lol k d8 dat dat alleen met 3d een term was razz ( zou je me eens kunnen uitleggen hoe ik dat me in dit geval moet voorstellen ? )

Digipyro

S.Loth

PostPosted: Mon Jul 03, 2006 4:56 am

kittyocean
Hier kopt iets niet.... S.Loth zou als laatste gereageerd moeten hebben =S

maar ik zie niets! Post verwijderd?

ja klopt changed my mind xp
PostPosted: Tue Jul 04, 2006 1:50 pm

Cell shading? dat klopt toch je wilt in je tekeningen toch ook een soorte van 3d effect krijgen. niet super realstisch 3d ntuurlijk want ziet er niet uit bij het soort tekeningen dat cartoonachtig horen te zijn.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Spartan Queen

PostPosted: Tue Jul 04, 2006 2:08 pm

Heh, cellshading is een van mn lievelings stijlen juist.
http://www.deviantart.com/view/26831886/
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 8:06 am

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 9:49 am

kittyocean

Ze eerste is moooooi, en de groen heeft een heel lief gezichtje ^_^
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 10:59 am

Darlaa
kittyocean

Ze eerste is moooooi, en de groen heeft een heel lief gezichtje ^_^

Bedankt! De eerste (Pisca), is de main character ^_^ En Droplet (groen) is gewoonweg geweldig XD Ze heeft evenveel hersencellen als een spons (volgens Pisca XD)

kittyocean
Captain

KawaiiBunneh

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 1:04 pm

.//<333//.
Kitty, Ooooh, die Zeemeerminnen zijn echt mooi! <3
Vooral de Kleuren zijn Top! =D
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 12:17 am

Bedankt =D Heb er maanden aan gewerkt ^_^

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 1:10 am

Eastvane
KisaraGirl
Oranjekorfbalpizza!
KisaraGirl
Oranjekorfbalpizza!
@ KisaraGirl:
Scherpere schaduwen aanbrengen ^^ Let op lichtval: Bij pers1 zit de reflectie in zijn haar aan de rechter/middenkant, bij de ander aan de linkerkant.
Bij het opschonen geen magic stafje gebruiken, je kan duidelijk witte pixels rond lijnen zien.
Ook wat meer focusen op de lijnen, het groene fesje is gewoonweg maar ingekleurd, en op harde randen er in zit geen eens kleurverschil, maar komt bv 5 pixels later pas. Dat is wel erg zonde.
Ook lijkt het zwarte haar een compleet plastic stuk, maar haar is natuurlijk hartstikke los, dus volgende keer wat warriger tekenen ^^ en op meerdere plekken highlighten...

Achtergrond ziet er leuk uit though smile Huid is ook goed geshade, maar zou dus wat meer contrast kunnen gebruiken.

Thanks.
Alleen dat is juist het moeilijke ik ben pas begonnen met deze stijl en moet het echt nog onder de knie zien te krijgen dit is pas me derde tekening ingekleurt in deze stijl.

Welke stijl ben je gewend dan? ^^

ik ben begonnen met cel shading maar daar was ik niet echt goed in sweatdrop

huh lol k d8 dat dat alleen met 3d een term was razz ( zou je me eens kunnen uitleggen hoe ik dat me in dit geval moet voorstellen ? )

Precies hetzelfde als de uitkomst van 3D cellshading ~_^ Dus gewoon, harde vlakken, en zwarte lijnen... geen zachte overgangen, maar dus echt gewoon harde lijnen smile Heb als het goed is zo nog wat art af, alleen nog even alles bijwerken *Kleurt noooooit in de lijntjes, maar zo hoort het ook D:*
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 2:46 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Finished ^-^ Rara wie is het xD
Lineart by Meefu as usual smile

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 5:34 am

komt me bekend voor!.....maar wie ook al weer XD

Mooi!!!
PostPosted: Mon Jul 17, 2006 12:18 pm

User Image
Van de te komen Podcast.....zodra ik een host heb gevonden XD

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 12:26 pm

Spoiler als je into FY bent, maar toch een cute cute drawing ^_^ http://www.deviantart.com/deviation/36673141/

Title: Snow White Wedding ^_^
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 51 52 53 54 55 56 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games