Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 50 51 52 53 54 55 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

` Aurora

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:33 am

Hi,

Ik ben Aurora, was ooit de mule van ll Eurynome ll en tot mijn grote spijt heb ik me nooit netjes voorgesteld. Ik ben 18 en zit in de zesde van het VWO (voor de tweede keer).
De bedoeling is om volgend jaar kunstgeschiedenis te gaan volgen aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Het toeval wil dat ik daar ook woon. xp
Ik woon nog bij mijn vader (mijn moeder is helaas overleden) samen met mijn hond en kat.

Dingen waar ik van hou: dieren, muziek, films, Gaia en nog wat meer dingen waar ik nu even niet op kom.

Waar ik echt niet van hou: roddelen, mensen die zich niet aan afspraken houden en ruziezoekers.

Mijn karakter: erg verlegen, zeer gevoelig en eigenwijs

Ok, ik heb me nu eindelijk eens voorgesteld. Beter laat dan nooit.
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:38 am

hey leuk dat je er bent ^^. ben je ook btje active of zit je gewoon afentoe op gaia ??

Digipyro

` Aurora

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:43 am

haha, ik ben zwaarverslaafd. Ik kan beter maar niet zeggen hoeveel uur per dag, maar het is veel. Alleen zit ik veel te lurken en ben vaak in towns. Maar ik heb me voorgenomen me meer in de guild te laten zien.
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:47 am

ooohhh gezellie ^^^__________^^^doe je ook mee met de rpg die is echt vet, en wat voor huisdieren heb je nu dan ?

Digipyro

` Aurora

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:52 am

Het lijkt me wel erg leuk zo'n rpg, ik heb het wel een beetje gevolgd, alleen ik heb het nog nooit gedaan. En mijn hond is een Engelse Cockerspaniel, heet Raika en is 4 jaar. En mijn poes heet Roxy en wordt binnerkort 4 maanden oud.
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:56 am

Spring er gewoon bij (in de RP), als je vast hangt, zal er altijd wel iemand zijn die je helpt ^_^

Ow en natuurlijk welkom blaugh

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Digipyro

PostPosted: Sun Oct 29, 2006 11:59 am

foootoo fooootooo fooootoooo =^_x_^=
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 1:08 pm

User Image
User ImageUser Image
Alsnog welkom =D

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Wesker646

PostPosted: Mon Oct 30, 2006 7:59 am

` Aurora
haha, ik ben zwaarverslaafd. Ik kan beter maar niet zeggen hoeveel uur per dag, maar het is veel. Alleen zit ik veel te lurken en ben vaak in towns. Maar ik heb me voorgenomen me meer in de guild te laten zien.

haha cool, ik zit er ook constant achter als ik de kans heb, ben sinds eergister weer flink actief ghehhe, ben nu aan het handelen in spullen op de marketplace...erg lucratief , snel goud krijg je daar smile aanrader!!
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 3:13 pm

Ik ben Evelyn .
Ik kom uit België en ben juist 15 geworden *trots biggrin *
Euhm ik woon in Bazel (ik betwijfel dat iemand dat weet liggen)
In mn vrije tijd doe ik badminton (actieve sport bevalt me niet razz )
en zit ik op gaia of msn . Kheb bruin haar, ook al zegt iedreen dak een blondje ben stare , blauwe ogen . Ik hang ook vaak rond in Antwerpen (vooral fish and chips) njah :p as je nog iets zou willen weten, vraag maar hoorr ^^

xx.

Evelynnx

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 10:18 pm

Hoi, evelyn ^_^ welkom bij de guild,
en nog gefeliciteerd.
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 10:44 am

User Image
User ImageUser Image
Welkom! Dat voorop! Maar je signature is 100x100 pixels te groot XD Hij mag maar 500x500 pixels zijn en 100,000 bytes (dat is dus minder dan 100 kb!). Dus ehm... misschien handig om aan te passen? Tenzij je graag wilt dat ie gedisabled wordt smile

User Image

kittyocean
Captain

Demantia

PostPosted: Sat Nov 04, 2006 8:36 am

Hoi piepeloi!

Ik ben Demantia, echte naam Arlene. Ik kom uit Gorinchem, Nederland, maar woon op dit moment in Champaign, IL, USA. Ik ben hier een jaar en ga begin juni weer terug naar huis. Hoewel het hier in Champaign helemaal geweldig is, mis ik de Nederlandse taal, vandaar dat ik hier ben.
Op dit moment ben ik 18 jaar en ben ik een senior in high school (Champaign Central - Go Maroons!). Ik heb thuis een zus, een papa en mama en 2 katten. Omdat in Amerika niemand de namen Sjors en Sjimmie kent (zo heten ze) noem ik ze the fat and thin cat. Leuk, joh!
Naja, genoeg over mij voor dit moment, ik zal anderen ook aan de beurt laten...
PostPosted: Sat Nov 04, 2006 1:03 pm

User Image
User ImageUser Image
Welkom in de Guild =D Ik hoop dat je enig geklaag over de USA niet persoonlijk zal aantrekken XD?

User Image

kittyocean
Captain

Dutch Savior

PostPosted: Sun Nov 05, 2006 12:45 pm

Nou, laat ik me maar eindelijk eens even voorstellen dan sweatdrop .
Ik ben Dutch Savior. Ik kom uit Amsterdam(Noord-Holland) en ik moet er nog achter komen hoe oud ik ben..(Ik ben de tel waarschijnlijk kwijt xd ).

Ik kijk graag anime's, ahoewel ik er de laatste tijd weinig tijd voor heb(werk, afspraken, opruimen, huishouden noem maar op), en ik teken heel graag(niet dat ik er zoveel van kan, maar dat komt vanzelf wel! xp ).

Iniedergeval dankjewel dat jullie mij hebben geaccepteerd in de guild, en ik zal m'n best doen om zo actief mogelijk te posten ^-^.

Best wishesh,
Dutch Savior
For your daily dosis of strangeness
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 50 51 52 53 54 55 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games