|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 11:23 am
Dat wil ik zien XD Maar wat jammer dat je nu weer opnieuw k**t beginnen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:30 pm
Al klaar blaugh Maar niet afgewerkt, dat gaat wat lastiger bij deze, hij heeft een rare kleur achtergrond xD Nee, ik ga hem nog helemaal afwerken als ik de tijd ervoor vind, over 2 weekjes ofzo in de vakantie ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:58 pm
Tja, de eerste was GIF, dus viel de achtergrond weg XD Nu zie je het logo erdoor XD Zo issie dus 'orgineel'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 6:54 am
KisaraGirl  dit heb ik van de week ingekleurt. het is van orgineel een zwart witte manga tekening. ik heb het alleen ingekleurt en de achtergrond gemaakt en wil daar graag wat over horen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 9:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 18, 2006 12:48 pm
@ KisaraGirl: Scherpere schaduwen aanbrengen ^^ Let op lichtval: Bij pers1 zit de reflectie in zijn haar aan de rechter/middenkant, bij de ander aan de linkerkant. Bij het opschonen geen magic stafje gebruiken, je kan duidelijk witte pixels rond lijnen zien. Ook wat meer focusen op de lijnen, het groene fesje is gewoonweg maar ingekleurd, en op harde randen er in zit geen eens kleurverschil, maar komt bv 5 pixels later pas. Dat is wel erg zonde. Ook lijkt het zwarte haar een compleet plastic stuk, maar haar is natuurlijk hartstikke los, dus volgende keer wat warriger tekenen ^^ en op meerdere plekken highlighten...
Achtergrond ziet er leuk uit though smile Huid is ook goed geshade, maar zou dus wat meer contrast kunnen gebruiken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 19, 2006 2:00 am
Oranjekorfbalpizza! @ KisaraGirl: Scherpere schaduwen aanbrengen ^^ Let op lichtval: Bij pers1 zit de reflectie in zijn haar aan de rechter/middenkant, bij de ander aan de linkerkant. Bij het opschonen geen magic stafje gebruiken, je kan duidelijk witte pixels rond lijnen zien. Ook wat meer focusen op de lijnen, het groene fesje is gewoonweg maar ingekleurd, en op harde randen er in zit geen eens kleurverschil, maar komt bv 5 pixels later pas. Dat is wel erg zonde. Ook lijkt het zwarte haar een compleet plastic stuk, maar haar is natuurlijk hartstikke los, dus volgende keer wat warriger tekenen ^^ en op meerdere plekken highlighten...
Achtergrond ziet er leuk uit though smile Huid is ook goed geshade, maar zou dus wat meer contrast kunnen gebruiken. Thanks. Alleen dat is juist het moeilijke ik ben pas begonnen met deze stijl en moet het echt nog onder de knie zien te krijgen dit is pas me derde tekening ingekleurt in deze stijl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 19, 2006 3:08 am
KisaraGirl Oranjekorfbalpizza! @ KisaraGirl: Scherpere schaduwen aanbrengen ^^ Let op lichtval: Bij pers1 zit de reflectie in zijn haar aan de rechter/middenkant, bij de ander aan de linkerkant. Bij het opschonen geen magic stafje gebruiken, je kan duidelijk witte pixels rond lijnen zien. Ook wat meer focusen op de lijnen, het groene fesje is gewoonweg maar ingekleurd, en op harde randen er in zit geen eens kleurverschil, maar komt bv 5 pixels later pas. Dat is wel erg zonde. Ook lijkt het zwarte haar een compleet plastic stuk, maar haar is natuurlijk hartstikke los, dus volgende keer wat warriger tekenen ^^ en op meerdere plekken highlighten...
Achtergrond ziet er leuk uit though smile Huid is ook goed geshade, maar zou dus wat meer contrast kunnen gebruiken. Thanks. Alleen dat is juist het moeilijke ik ben pas begonnen met deze stijl en moet het echt nog onder de knie zien te krijgen dit is pas me derde tekening ingekleurt in deze stijl. Welke stijl ben je gewend dan? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 19, 2006 1:39 pm
bedoelt gij pastelkrijt? ^_^ Verder zie DA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 8:39 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 20, 2006 10:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 6:12 am
Oranjekorfbalpizza! KisaraGirl Oranjekorfbalpizza! @ KisaraGirl: Scherpere schaduwen aanbrengen ^^ Let op lichtval: Bij pers1 zit de reflectie in zijn haar aan de rechter/middenkant, bij de ander aan de linkerkant. Bij het opschonen geen magic stafje gebruiken, je kan duidelijk witte pixels rond lijnen zien. Ook wat meer focusen op de lijnen, het groene fesje is gewoonweg maar ingekleurd, en op harde randen er in zit geen eens kleurverschil, maar komt bv 5 pixels later pas. Dat is wel erg zonde. Ook lijkt het zwarte haar een compleet plastic stuk, maar haar is natuurlijk hartstikke los, dus volgende keer wat warriger tekenen ^^ en op meerdere plekken highlighten...
Achtergrond ziet er leuk uit though smile Huid is ook goed geshade, maar zou dus wat meer contrast kunnen gebruiken. Thanks. Alleen dat is juist het moeilijke ik ben pas begonnen met deze stijl en moet het echt nog onder de knie zien te krijgen dit is pas me derde tekening ingekleurt in deze stijl. Welke stijl ben je gewend dan? ^^ ik ben begonnen met cel shading maar daar was ik niet echt goed in sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|