|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 4:28 am
Michuru Hatelijk_en_bloeden Hi, mijn naam is Katrise. Ik leef in Amerika, in de staat van Virginia. Ik ben 19 en geniet van lezing en kook en internet komieken. Het genoegen zal u ontmoeten! oké, de grammatica is een tikkie raar, maar het is nederlands X3 welkom biggrin Opnieuw moet me ik voor mijn arm Nederlands verontschuldigen. Ik ben een zelf-onderrichte spreker. ..... En dank u ben ik blij hier te zijn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 4:29 am
DavidGemmell Hatelijk_en_bloeden Hi, mijn naam is Katrise. Ik leef in Amerika, in de staat van Virginia. Ik ben 19 en geniet van lezing en kook en internet komieken. Het genoegen zal u ontmoeten! Welkom. Hoelang leer je Nederlands nu? Nog steeds leren, maar ongeveer vijf maanden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 4:32 am
Dank u iedereen voor het zijn zo mooi! Ik geniet van mijn tijd hier en voel heel welkom, ondanks mijn wrede grammatica.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 5:49 am
Hatelijk_en_bloeden Dank u iedereen voor het zijn zo mooi! Ik geniet van mijn tijd hier en voel heel welkom, ondanks mijn wrede grammatica. ik hoop dat je hier veel gaat leren 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 11:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:00 pm
Hahahahahaha grappig, alleen eh.. waar kom je vandaan dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 5:37 pm
number_17 Hatelijk_en_bloeden Dank u iedereen voor het zijn zo mooi! Ik geniet van mijn tijd hier en voel heel welkom, ondanks mijn wrede grammatica. ik hoop dat je hier veel gaat leren 3nodding Als I. doe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 12:38 am
   Als je het vervelend vind dat we je verbeteren moet je het zeggen hoor ^_^ As do I = Ik ook (Me too) / Dat hoop ik ook (I hope that too) Babelfish kun je beter echt niet gebruiken. Dat is een gigantische drama; zeker met grammatica. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 8:07 am
Ik ben slecht met introducties, maar hier is dan ehh...mijn introductie!
Naam: Boudewijn (Ja lach maar sweatdrop ) Plaats: Berkel & Rodenrijs (klein verlaten plaatsje in de buurt van Rotterdam) School: Calvijn 4 vmbo domokun Hobbies: Anime (Tja, daarom zit ik ook op Gaia rofl ), Manga's, Games, Dieren dramallama , Theater & Cabaret domokun en natuurlijk de Domo emoticons gebruiken lewl domokun domokun domokun Muziek: zie me profiel maar voor dat (als je een *beetje* intresse hebt blaugh ) Enne...ja ik hoop dat jullie me waarderen als Guild member zullen waarderen, dit was mijn introductie 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 9:20 am
Van harte welkom!!
Boudewijn, zo heet een vriend van mij ook ^_^ Ik vind het een leuke naam :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 10:01 am
Thanks 3nodding Jammer alleen dat de mensen op mijn school er heel anders over denken neutral Maja, ik gelukkig wel voor mezelf opkomen. Een knietje in iemand edele delen en ze vergeten mijn naam nooit meer domokun (In de juist manier rofl )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 10:11 am
•♥• "oh jee o.o kijk uit voor die jongen wees voorzichtig anders krijg jen trap in je ballen" is de juiste manier? blaugh •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 11:07 am
zoiets ^^;
¬¬
*posts*
Hoeveel leden zijn nu eigelijk daadwerkelijk actief in de Guild? ik zag er ongeveer 700 leden. Maar of ze allemaal posten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 11:52 am
][Boude][ Thanks 3nodding Jammer alleen dat de mensen op mijn school er heel anders over denken neutral Maja, ik gelukkig wel voor mezelf opkomen. Een knietje in iemand edele delen en ze vergeten mijn naam nooit meer domokun (In de juist manier rofl ) klinkt vrij agresief om een geintje :S ? maargoed welcome smile ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 24, 2006 1:09 pm
][Boude][ zoiets ^^; ¬¬ *posts* Hoeveel leden zijn nu eigelijk daadwerkelijk actief in de Guild? ik zag er ongeveer 700 leden. Maar of ze allemaal posten sweatdrop    Er zijn er niet veel actief. Sommigen verwachten dat het hier meteen actief is en gaan meteen weer... met als gevolg dat het nooit actief kan worden XD We wachten totdat we Guild PM's kunnen verzenden; dan kunnen we alle leden weer er aan herinneren dat de guild bestaat! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |