|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 11:21 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! Daar heb ik al een keer naar gevraagd, maar ik mocht de lineart van die wedding tekening niet xd Die staat ook niet op DA XD Dat is ook 1 van mijn ultime trotsen! Die geef ik aan NIEMAND weg XD Ik had het over wat er WEL al stond XD Darn you xD Wat is er mis mee om de lineart dan uit te lenen? razz http://www.deviantart.com/deviation/29160936/Zou ik daar de lineart van mogen? Of een verbeterde versie? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 11:32 am
Daar is geen lineart van =S
En waarschijnlijk begrijp me mij niet =S
Je mag de lineart die in mijn Gallery staat gebruiken om te oefenen. Ik verwacht uiteraard Full Credit.
Als het er niet staat, krijg je het niet =S Dit om verschillende redenen
Simple as that.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 11:33 am
Wat is er mis met lineart uit te lenen van art was ik enorm hard op heb gewerkt, enorm trots op ben, en geweldig trots ben op het feit dat ik er uniek mee ben... oftewel dat ik de ENIGE ben met die tekening......
Helpt dat al met bedenken waarom ik bepaalde lineart niet wil uitlenen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 12:04 pm
Maar als iemand iets inkleurt wat je zelf hebt getekend, is dat meer een compliment dan stelen? Iig, ik heb het gevoel alsof jij het zo vind sweatdrop Maar ok, dan laat ik het er maar bij ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 1:32 pm
Voor mijn gevoel haalt het de uniekheid van mijn tekeningen weg; ten minste, degene waarop ik heel trots ben. Het voelt ook niet als stelen... meer als.... 'het hoort zo niet'
Het is net zoiets als naakta avatars. Mogelijk, maar niet de bedoeling. Zo zie ik het ook mijn mijn lineart. Wat als lineart verschijnt, is bedoelt als lineart te verschijnen. Is het geen lineart, dan is het niet de bedoeling.
Ik kan dit helaas maar heel zwart wit bekijken confused Om 1 of andere reden voelt het voor mij vreselijk om lineart te geven van tekeningen die niet als lineart op DA staan. Het voelt gewoon niet te kloppen =S Ik kan het niet uitleggen; sorry.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 1:30 pm
Kleur kittyoceans zeemeermin in die heb ik ook wel is ingekleurt lijkt me wel lol. xd
Ik kan me voorstellen dat je wilt dat je charackters er uitblijven zien zoals je ze hebt voorgesteld of heb laten groeien. Als je het als lineart hebt voorgesteld dan klopt het zo. ^_^
Als je zelf de balle verstand heb van inkleuren en er niks van kan en altijd van anderen afhankelijk bent om het te doen dan zal het denk ik wel vaker als compliment gelden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 1:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 2:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 2:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 10:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 12:38 pm
New art op http://kittyocean.deviantart.com!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:12 am
kittyocean New art op http://kittyocean.deviantart.com!!! oh! Die ene is mooi!! Die van nane sophia 21 links *klapt* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|