|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:11 am
Ja, plockade fram lite av mina gamla svarta kläder och mina kängor. så jag är helsvart idag utom ett vitt Sidenband jag har runt vänstra armen. Sorgeband för er som inte vet vad det är sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 3:29 am
jag har en övertröjja med dö skallar på och ett pal skot-rutiga brallor med massa drag kedijor och en t-shirt med små döskallar över hela träjjan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 17, 2004 5:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:25 am
Pyamas. samt en filt runt mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:55 am
grå jeans, svart strumpor, svart tröja, svarta och blå underkläder och en svart halsduk runt halsen.. plus en ring och ett halsband
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 4:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 5:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 7:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:13 am
hehe jag har ett långt svart line och en tröjja med små döskallar över och ett par gråa pyamas hotpants XD och massor av armband
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 18, 2004 10:26 am
Morgonrock, Ett svart munktröja med är ett pentagram, 666 och upp-och-ner vänt kors på (<-- mycket ful tröja sweatdrop ). Svarta militärbyxor, mörkblå strumpor och två svarta hårband. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:47 am
Fötter/nedre delen av benen: Ett par rosarandiga overknee-strumpor. Ben: Göteborgs snyggaste långkalsonger/tights, mina svarta jeans, som är lite för stora, gammalt skärp med platta bronsfärgade nitar på, och min nyckelkedja. Överkropp: En benvit T-shirt, över det har jag en ljusblå pikétröja, och över det har jag min grårandiga ylletröja. Övrigt: Underkläder, en svart tofs runt höger handled, min G-klav i silverkedjan runt halsen samt en silverfärgad klocka runt vänster handled.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 8:54 am