|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 1:43 pm
Hej! Vi ska sälja japanska Nintendo DS och PSP spel på konventet. Om ni har varit på Uppcon:07 eller Domokon:01 känner ni igen oss där. Vi kommer troligen sälja Nintendo GameCube och FreeLoader till GC spel. Vi sålde nyss " Hard Gay OilLighter " bland Anime figurer och leksaker, så folk kan skrika " Foooo! " om ni känner till honom. xd http://atsushi.eu ( Konventbutikens hemsida )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 11:56 am
j-cult irc channel plx..............
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 15, 2007 11:58 am
Hard Gaay~ <33
Är dom grejerna dyra, eller hur mycket pengar behöver jag ta med mig? :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:15 am
Hoppas att ni har några bra spel i år ^^. Gillar ju bara skräck nästan och det finns ju typ knappt nå 2-player på såna spel. Annars så ser jag framimot att pröva Guitar Heros igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:17 am
Coolers. Där är ju våran planch. XD
Dock glömde vi skriva ut inträdespriset. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:56 pm
Drevlin Coolers. Där är ju våran planch. XD Dock glömde vi skriva ut inträdespriset. crying Jag får väl skriva det undertill, eftersom jag tänker sätta upp en på anslagstavlan i skolan domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 3:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 12:23 pm
Jag kommer att ta med mej kortspel Once upon a time på j-cult festen ^^. Man ska typ berätta historier genom att lägga ut kort och styra historien mot nån av dom slut man har. Men motspelarna kan avbryta om dom har nått kort som har nått ord etc som införträffas i berättelsen. Det kan bli hur flumigt och roligt som hellst ^^. Det ska minst vara 3 pers för att det ska vara roligt men hellst 5 och uppåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 1:45 pm
Pratat med mina föräldrar och med Robbie, så det verkar som om jag kommer på min första J-Cult någonsin!
.. Jag måste hitta en förklädnad, jävlar vad rädd jag skulle bli om jag skulle se någon jag känner igen där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 2:32 pm
Petsy Pratat med mina föräldrar och med Robbie, så det verkar som om jag kommer på min första J-Cult någonsin! Behöver Robbie tillåta dig att gå? Ellerva? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 11:47 pm
. . . Ja, precis, han är den grymma pojken som annars vill hålla mig instängd.
Nej, men jag måste ju fråga honom om han vill följa med. Jag kan ju inte komma hem till honom, stoppa en tågbiljett i handen på honom och säga "NOW WE'RE GOING TO J-CULT!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 1:09 am
Petsy Jag kan ju inte komma hem till honom, stoppa en tågbiljett i handen på honom och säga "NOW WE'RE GOING TO J-CULT!" Says who? Klart man kan! xd domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 12:49 pm
Drevlin vad tror du om det där spelet som jag tänkte ta med?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|