|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 10:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 10:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 10:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 10:53 am
Cassidy92 yentl nou, ik ben yentl, ben 12 jaar, zit op de 2de van het gymnasium, woon in r'dam, the place not to be and de crimineelste stad van nederland, mijn hobbys zijn, lezen, schrijven, broers plagen, altijd gelijk hebben en nog veel meer xp eek je bent pas twaalf en zit in gymnasium *latijn sucks* idd, grieks is beter xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 10:53 am
yentl Cassidy92 yentl nou, ik ben yentl, ben 12 jaar, zit op de 2de van het gymnasium, woon in r'dam, the place not to be and de crimineelste stad van nederland, mijn hobbys zijn, lezen, schrijven, broers plagen, altijd gelijk hebben en nog veel meer xp eek je bent pas twaalf en zit in gymnasium *latijn sucks* idd, grieks is beter xp tja dat heb ik dan nog niet ik zit pas in gymnasium 1 en ik ben 13...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 11:01 am
Cassidy92 yentl Cassidy92 yentl nou, ik ben yentl, ben 12 jaar, zit op de 2de van het gymnasium, woon in r'dam, the place not to be and de crimineelste stad van nederland, mijn hobbys zijn, lezen, schrijven, broers plagen, altijd gelijk hebben en nog veel meer xp eek je bent pas twaalf en zit in gymnasium *latijn sucks* idd, grieks is beter xp tja dat heb ik dan nog niet ik zit pas in gymnasium 1 en ik ben 13... be ware, is verschrikkelijk (behalve de mythologie, I just love that) en vooral met mijn leraar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 11:10 am
yentl Cassidy92 yentl Cassidy92 yentl nou, ik ben yentl, ben 12 jaar, zit op de 2de van het gymnasium, woon in r'dam, the place not to be and de crimineelste stad van nederland, mijn hobbys zijn, lezen, schrijven, broers plagen, altijd gelijk hebben en nog veel meer xp eek je bent pas twaalf en zit in gymnasium *latijn sucks* idd, grieks is beter xp tja dat heb ik dan nog niet ik zit pas in gymnasium 1 en ik ben 13... be ware, is verschrikkelijk (behalve de mythologie, I just love that) en vooral met mijn leraar... wat is er met je leraar mijn leraar latijn is een nerd....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 11:17 am
Cassidy92 yentl Cassidy92 yentl Cassidy92 yentl nou, ik ben yentl, ben 12 jaar, zit op de 2de van het gymnasium, woon in r'dam, the place not to be and de crimineelste stad van nederland, mijn hobbys zijn, lezen, schrijven, broers plagen, altijd gelijk hebben en nog veel meer xp eek je bent pas twaalf en zit in gymnasium *latijn sucks* idd, grieks is beter xp tja dat heb ik dan nog niet ik zit pas in gymnasium 1 en ik ben 13... be ware, is verschrikkelijk (behalve de mythologie, I just love that) en vooral met mijn leraar... wat is er met je leraar mijn leraar latijn is een nerd.... mijn ook, mijn leraar grieks praat alleen maar over bijvoorbeeld dat hij paris is of dat hij perseus is en zijn vriend de vriend van perseus, off over motors ( en hij hoort alles!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 11:22 am
yentl Cassidy92 yentl Cassidy92 yentl Cassidy92 yentl nou, ik ben yentl, ben 12 jaar, zit op de 2de van het gymnasium, woon in r'dam, the place not to be and de crimineelste stad van nederland, mijn hobbys zijn, lezen, schrijven, broers plagen, altijd gelijk hebben en nog veel meer xp eek je bent pas twaalf en zit in gymnasium *latijn sucks* idd, grieks is beter xp tja dat heb ik dan nog niet ik zit pas in gymnasium 1 en ik ben 13... be ware, is verschrikkelijk (behalve de mythologie, I just love that) en vooral met mijn leraar... wat is er met je leraar mijn leraar latijn is een nerd.... mijn ook, mijn leraar grieks praat alleen maar over bijvoorbeeld dat hij paris is of dat hij perseus is en zijn vriend de vriend van perseus, off over motors ( en hij hoort alles!!) eek erg eng mijne draagt sokken met cartoons....en hij geeft latijn EN grieks....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:54 am
Ik vond latijn en grieks wel leuk.....maar het ging te snel voor me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:07 am
kittyocean Ik vond latijn en grieks wel leuk.....maar het ging te snel voor me ik heb altijd heel graag grieks en latijn willen doen >< maar ik was net, net niet goed genoeg voor het gym evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:08 am
dan heb je mazzel de taal is egt nix aan zoooo saai stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:10 am
Cassidy92 dan heb je mazzel de taal is egt nix aan zoooo saai stare ohw okee, *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:11 am
kiek Cassidy92 dan heb je mazzel de taal is egt nix aan zoooo saai stare ohw okee, *zucht* tja je moet het leuk vinden ik vind de mythen en de cultuur heel erg leuk..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 30, 2005 8:42 am
heey allemaal... ik ben dus Nanien.. in het echte leven met een -e- erachter: Nanine Ik woon in Hilversum in N'Holland en ik zit in de 2e van het VMBO-t ik moet nog 2 jaartjes.. en dan ga ik naar de kapperschool ( ik denk graag vooruit rolleyes rolleyes ) Verder vindt ik op school Economie een stom vak.. maar ik heb het wel voor volgend jaar gekozen confused confused ja ik weet et.. ik ben raar... maar dat vonden mijn ouders een goede keuze.. vraag me niet waarom... Naja, mijn hobby's zijn Paardrijden ( mrgreen ) en Computeren en hoppen met vriendinnen..
ik kap nu met schrijven.. anders wordt et wel heel lang razz heart Nanien
edit by: number_17
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |